mich65 Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Rozpocząłem wątek w dziale silniki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154381.0 z probleme że autko straciło moc przy niskich obrotach. Jakby późno sie turbo budziło Przez bardzo długi czas autko od 1,8 tyś obrotów zaczynało jakby wciskać w fotel na drugim biegu, teraz następuje to dopiero w okolicach 2,2-2,5 tyś. Szukam i szukam przyczyny ale nie moge na nic natrafić. Sprawdziłem węzyki podciśnienia wakuometrem, obserwowałem poruszanie sie sterowania sztangą, niby wszystko gra. Udało mi się zorganizować kabel VCDS i zrobić logi. BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21769.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21770.html statyczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21774.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21773.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21772.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21776.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21775.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21771.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21777.html dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21778.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21783.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21781.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21779.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21780.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21782.html Grupy 000 ten kabel i ten VCDS nie chciał otworzyć, czyżby silnik BLB nie miał grupy 000 czy to jakaś dziwna wersja kabla?
Bugatti Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Z logów wynika że turbo przeładowuje...nagar w turbince. Pozdr.
mich65 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Dynamiczna jazda pomoże, czy trzeba ją wyczyścić?
przemik Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Silnik BLB nie ma grupy 000 - bo i po co.
odzim Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Silnik BLB nie ma grupy 000 - bo i po co. a moze bys sie wypowiedział na pytanie zawarte w poscie , jak juz tak wszystko wiesz i moderujesz diagnostyke
mich65 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Sam nie wiem co dalej. Zostają teraz pompo wtryskiwacze (które znowu wg VAG wyglądają dobrze), albo czepiać się przeładowania w zakresie 1,9-2,4 tyś. Te przeładowanie może powoduje że turbina daje za dużo powietrza i jakby go zapycha i przez to może troszkę mulić w tych zakresach??
przemik Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Silnik BLB nie ma grupy 000 - bo i po co. a moze bys sie wypowiedział na pytanie zawarte w poscie , jak juz tak wszystko wiesz i moderujesz diagnostyke Liczyłem na to, ze są tu mądrzejsi ode mnie. Pomyliłem sie ?
mich65 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Dzwoniłem do zakładu naprawy turbin http://www.fmsztum.hg.pl/index_pliki/kontakt.htm i po oznakach powiedzieli że turbina do czyszczenia. Chyba trzeba będzie spróbować, bo nic innego nie przychodzi na mysl
spanky Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 po logach widac ze sprezarka bardzo ladnie wstaje, wiec ja bym z tym czyszczeniem sie wstrzymal ...
odzim Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Dzwoniłem do zakładu naprawy turbin http://www.fmsztum.hg.pl/index_pliki/kontakt.htm i po oznakach powiedzieli że turbina do czyszczenia. Chyba trzeba będzie spróbować, bo nic innego nie przychodzi na mysl a mozesz zrobic logi na 2 na 3 i na 4 i je tu dac , bo tej turbiny na prawdę nie potrzeba czyscic
mich65 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Najbardziej brak mocy doskwiera na drugim biegu, wiec kanał 11 dla drugiego biegu zrobiłem kilka razy 2 bieg Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21962.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21960.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21963.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21958.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21959.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21961.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21954.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21955.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21956.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21957.html 3 bieg Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21965.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21966.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21969.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21964.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21967.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21968.html 4 bieg Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21972.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21970.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21973.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21974.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21971.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21975.html
odzim Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 po tych logach moze faktycznie skłonic sie mozna do czyszczenia turbiny albo sprawdzenia sztangi czy sie nie przycina , bo faktycznie na 4 biegu przeładowuje dosć długo , najpierw do sprawdzenia gruszka podcisnieniowa potam mozna ewentualnie skłonic sie doczyszczenia jak po odpieciu gruchy palcami sprawdzisz i kierownice beda sie przycinac
mich65 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 W myśl że, planuje jeszcze trochę pojeździć moja furka, udałem się jednak na czyszczenie turbiny z ewentualną regeneracje jakby coś wyszło. Po wyjęciu i rozebraniu turbo koleś powiedział, że jak dla niego to wszystko dobrze działa, ale wyczyści ją mimo to. Nic do regeneracji nie było. Lekko zawiedziony, że to nie to, poczekałem na założenie i test. I EUREKA, auto odzyskało sprawność . Przyspieszenie jak dawniej, pełna dynamika. Zrobiłem logi aby pokazać jak to wygląda. Wyglądają troszkę lepiej jak przed czyszczeniem, ale różnica w jeździe kolosalna. Dynamiczne na 3cim biegu Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22607.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22605.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22610.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22606.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22609.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22608.html
a_u_d_i_a_4 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Kolego mi również pomogło. Na prostą, potrzymać auto na 4000 obr. przez ok min. Moc wróciła od niskich obrotów.
vauxhall95 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 W myśl że, planuje jeszcze trochę pojeździć moja furka, udałem się jednak na czyszczenie turbiny z ewentualną regeneracje jakby coś wyszło. Po wyjęciu i rozebraniu turbo koleś powiedział, że jak dla niego to wszystko dobrze działa, ale wyczyści ją mimo to. Nic do regeneracji nie było. Lekko zawiedziony, że to nie to, poczekałem na założenie i test. I EUREKA, auto odzyskało sprawność . Przyspieszenie jak dawniej, pełna dynamika. Zrobiłem logi aby pokazać jak to wygląda. Wyglądają troszkę lepiej jak przed czyszczeniem, ale różnica w jeździe kolosalna. Dynamiczne na 3cim biegu Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22607.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22605.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22610.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22606.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22609.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22608.html Pragne dodac,ze dalej jest cos nie tak jesli turbo dobrze wyczyszczone,a doladowanie dochodzi do 1.6 bar.Czy ktos przy sztandze nie dlubal ze ma takiego kopa z dolu
mich65 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 Masz na myśli jakąś złą regulacje??
odzim Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 1,6 bara jest pare dziesiatych sekundy , moze tak zostac nie ma co rzeźbić w g.w.ie , tankuj i jeździj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się