Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Problem z metalicznym głosem silnika .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Od tygodnia w mojej Audi pojawił się problem który na pozór był mało uciążliwy . Zacznijmy że miałem problem z turbem ,ale okazało się że wystarczyła wymiana zaworu od podciśnienia i autko zaczęło popiepszać jak wcześniej , jednak w tym samym okresie silnik zaczął wydawać metaliczne dźwięki i zimny przy zapalaniu wydobywać biały/szary dym . Po tygodniu jest gorzej auto coraz bardziej się "tłucze" odstawiłemi nie jeżdże bo nie chce ryzykować . Dźwięk jest taki jakby coś wpadło do silnika albo tłoki biły :mysli:. Co już wykluczyłem że to na pewno nie turbo(mierzone Vagiem- dobrze ładuje , korekcja wtrysku - nie mam logów ale wszystko w normie(2 cylinder troche odstaje ale wszystko w normach) .

Nie wydaje mi się również żeby spełnił się najczarniejszy scenariusz - panewki ponieważ auto nie straciło na mocy,jeździłem tydzień więc silnik by się zatarł ; a w oleju nie widać ani wody ani opiłek . Wogóle nie stwierdziłem ubytków żadnych płynów eksploatacyjnych . Diagnoza vagiem nie stwierdziła żadnych błędów poza błędem czujnika płynu chłodzącego . Panowie proszę o jakieś konstruktywne pomysły , wiem że czeka mnie rozbieranie silnika i pobyt w warsztacie ale wiecie jak to jest , oddając auto chciałbym mieć jakąś wiedze na temat problemu , a nie żeby ktoś później wyskoczył - nie opłaca się naprawiać ,trzeba kupić nowy silnik . :wallbash: .

Opublikowano

Witaj kolego

nie chce cie straszyć znajomy ma identyczne objawy jak ty i okazało sie luz na sworzniu tłoka nie mam pojecia jakim cudem mógł sie wyrobic ale coż człowiek też chodzi i pewnego dnia przestaje :( na dzien dzisiejszy taka djagnoza ponioć jak zwalisz miskę to da sie to ustalić :(( ja obstawiałem popychacze/samoregulatory

jak chcesz temat podałem w pon. 21,03,11 wyfiltruj po colak

Opublikowano

NIE chce cie martwic ale mnie mechanicy kasowali a mialem ten sam objaw jak ty po zrzuceniu michy okazalo sie ze jest pelno opilkow od tulejki swoznia tlokowego.najlepiej zmiez cisnienie na cylindrach i powinno byc cos wiadomo.u mnie obstawiali na zawor w glowicy a i jeszcze na kompie wyskoczylo brak zaplonu na 3 cylindrze.powodzenia.pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...