ALBINEK Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Zacznę od tego że szukałem ale nie znalazłem .Dzisiejszej nocy padał ulewny deszcz, kiedy przyszedłem rano do auto włączony był wentylator chłodnicy przez co rozładował akumulator.Po podładowaniu go auto zapaliło ale ujechało jakieś 5 km. po czym zgasło. Do czego doszedłem : zalało skrzynkę w której mieści się komputer i przekażniki.Wodę wybrałem wszystko wysuszyłem ale auto nie zapala. Vag nie pokazuje żadnych błędów.Kiepsko wyglądają przekażniki.Poradżcie co robić bo brak mi dalszych pomysłów.
ALBINEK Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Żeby to było w PL. to nie ma problemu ale tutaj to jest duży problem. Wymieniłem przekażniki ale dalej bez zmian nie pali.
wrclaguna Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 w plastikowej obudowie ECU masz na gorze woda tam nie powinna dojsc ale do wymiany przekazniki przerabialem to kiedys pare fotek aha sprawdz czy do srodka auta nie dostawala sie woda
ALBINEK Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Ktoś kiedyś tam zaglądał i nie zakręcił jednej ze śrubek a reszty nie dokręcił, dostała się tam woda i zalała przekażniki. Przekażniki kupiłem i wymieniłem ale to nic nie dało. Niby wszystko ok. ale cóż nie pali na Vagu brak błędów . U Ciebie po wymianie przekażników odpalił bez problemu ?.
wrclaguna Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 tak moment odpalil a pompa paliwa slychac ja popytaj Sztomela
GRazny Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 a po wszystkim udrożnij 2 dziurki w odpływie... jest w warsztacie... i na parę sezonów spokój
ALBINEK Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Otwory odpływowe są drożne. Jak woda ścieka z podszybia to kapie na obudowe komputera a że śrubki były nie dokręcone to przy tak silnej ulewie jaka tu była wczoraj to naleciało do środka.Nie mogę teraz stwierdzić czy słychać pompę bo ładuje akumulator, był padnięty.
Pikuś Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Sprawdz bezpiecznik nr. 28 bynajmniej taki jest w B6 odpowiedzialny za pompe paliwa.
ALBINEK Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Sprawdzałem jest ok. na chwile się włącza po przekręceniu stacyjki, tak jak należy. Dzięki za wszelki podpowiedzi ,może uda się znależć przyczynę że nie odpala.
Sztomel Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 niestety trudno jest mi w tym temacie coś doradzić bo przecież mam zupełnie inny samochód więc nawet nie wiem jak to tam wygląda. Skoro Vag łączy się ze sterownikiem silnika a nie pokazuje żadnego błędu to może spróbuj wykonać test elementów wykonawczych. Nie mam żadnych informacji odnośnie B7.
Pikuś Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Albinek, a długo kręciłeś po zapowietrzeniu? Bo to jednak trochę trzeba zakręcić aż załapie przynajmniej u mnie tak było.
ALBINEK Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Wykonałem test elementów wykonawczych i niby ok. włączało się i wyłączało to wydaje mi się że jest ok. Chociaż po tym były jakieś błędy .Co do zapowietrzenia się to on nie był zapowietrzony .Póżniej miałem coś takiego po tym teście. VCDS Version: Release 908.0 Data version: 20090911 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9618 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00483 210 91485 4 Faults Found: 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault P0671 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 76.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.93 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 18.0°C Bin. Bits: 01010000 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 76.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.93 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 18.0°C Bin. Bits: 01010000 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 76.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.93 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 18.0°C Bin. Bits: 01010000 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault P0674 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 76.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.93 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 18.0°C Bin. Bits: 01010000 Readiness: 0 0 1 1 1
Sztomel Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 błędy wskazują na usterkę w zasilaniu świec żarowych ale przy tej temperaturze otoczenia silnik powinien odpalić bez nich, te błędy pokazywane są zazwyczaj jeśli istnieje różnica oporu na kablach do poszczególnych świec żarowych, uszkodzeniu przekaźnika, bezpiecznika oraz utlenieniu lub skorodowaniu połączeń. Woda jednak chyba nadal robi bałagan w elektryce i ciężko będzie dojść do przyczyny ale chyba jednak najlepiej będzie w jakiś sposób dokładnie osuszyć instalację w komorze silnika i przy ECU.
ALBINEK Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Przy ECU osuszyłem całość , te błędy wyszły po przeprowadzeniu tego testu.Póżniej usunąłem wszystkie błędy i po zrobieniu scan całego auta ponownie nie wyszły. :drool: odpaliłem . Już miałem zaciągnąć go serwisu ale zrobiłem ostatnią próbę na PLAK i chodzi. Dzięki wielkie wszystkim którzy mi podpowiadali .
Pikuś Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Przy ECU osuszyłem całość , te błędy wyszły po przeprowadzeniu tego testu.Póżniej usunąłem wszystkie błędy i po zrobieniu scan całego auta ponownie nie wyszły. :drool: odpaliłem . Już miałem zaciągnąć go serwisu ale zrobiłem ostatnią próbę na PLAK i chodzi. Dzięki wielkie wszystkim którzy mi podpowiadali . Skąd sugestia, ze nie był zapowietrzony? Bo moim zdaniem był zapowietrzony i potrzebował dużej pokręcić.
ALBINEK Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Prawda jest taka że twoja sugestia skłoniła mnie do dalszej walki ,ale nie mógł być zapowietrzony bo niby jak . Przy układzie zasilania nie było robione nic kompletnie ,więc nie ma szans na rozszczelnienia w ukł.pal.Tak czy siak jestem znowu happy :>
Pikuś Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Prawda jest taka że twoja sugestia skłoniła mnie do dalszej walki ,ale nie mógł być zapowietrzony bo niby jak . Przy układzie zasilania nie było robione nic kompletnie ,więc nie ma szans na rozszczelnienia w ukł.pal.Tak czy siak jestem znowu happy :> Przekaźnik który Ci zalało jest od pompy paliwa więc chyba nie muszę pisac dalej. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się