Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Dziwne objawy przyśpieszania + filmik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dziś jadąc poza miastem zauważyłem dziwną przypadłość tzn. przy wciśniętym pedale gazu do podłogi (akurat jechałem na IV biegu) w przedziale od 3000 do 4000obr/min auto przestało przyśpieszać w "ruchu jednostajnie zmiennym" tzn obroty się zwiększają, a auto jakby traciło trakcje i się uślizgiwało. Nie miałem czasu (tj. dobrej prostej) aby dłużej testować, ale dzieje się to na 3 i 4 biegu w zakresie obrotów jak napisałem wyżej.......O co tu chodzi? :mysli:

ps: jeśli to zły dział to do przeniesienia....

Opublikowano

czyżby sprzęgło puszczało... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

czyżby sprzęgło puszczało... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

objawy są podobne.....

Opublikowano

Obstawiam sprzęgło. Rusz z miejsca na ręcznym. Jak nie zgaśnie od samego dołu, to... no to przypal sprzęgło delikatnie. Powinno pomóc.

Opublikowano

jak już tak ślizga sprzęgło to raczej nic mu nie pomoże... :confused4: :confused4: :gwizdanie:

Opublikowano

a na 1 i 2 biegu też masz takie objawy?

nie zauważyłem. Ale z ciekawości przejechałem się na wyłączonym ESP i objaw zamienił się na delikatne skakanie (rwanie).

Opublikowano

moim zdaniem to sprzęglo. Jak zaczął szarpać to dwumas zaczyna odmawiać posłuszeństwa bo sprzęglo jest już słabe.

Opublikowano

moze nagraj filmik i pokaz jak to wyglada,znaczy nagraj film obrotomierza,ja tak zrobilem jak mi sie slizgalo i wrzucilem na forum

Opublikowano

moze nagraj filmik i pokaz jak to wyglada,znaczy nagraj film obrotomierza,ja tak zrobilem jak mi sie slizgalo i wrzucilem na forum

będę dziś wracał z pracy to możne mi się uda nagrać.[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 19:15_________________________________________________Zrobiłem ok 15 przejazdów i wnioski, że "ślizganie" obrotów miałem 2x.Stąd nie udało mi się nagrać lepszego filmiku (sorry za jakość)

Powyżej 3000obr widoczny jest "uślizg". Wskazówka pod 4000obr lekko wraca :mysli: (przejazd na 3cim biegu, gaz w podłogę).

Opublikowano

Ewidentnie sprzęgło... Przy ilu obr. masz max. Nm??

Opublikowano

Ewidentnie sprzęgło... Przy ilu obr. masz max. Nm??

3293obr i wtedy zaczyna się ślizgać

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

na niższych biegach nie zauważyłem tego :mysli:

Opublikowano

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

miałeś kiedyś 400Nm w manualu- ośce?

Pewnie na jedynce i dwójce też lekko ślizga tylko Arkadius nie jest w stanie tego wyłapać bo nie wiadomo czy to koła ślizgają czy sprzęgło. Ja miałem to samo. Na jedynce jak depniesz to obroty tak szybko wzrastają że cięzko to wyczuć, ponieważ szprzęgło nie ślizga się całkowicie. U mnie sprzęgło ewidentnie ślizgało na 3 biegu- na jedynce i dwójce rzadko- a może inaczej- cięzko było wyczuć czy to już sprzęglo ślizga czy jeszcze koła. Na trójce natomiast przy 2500obr. (wtedy mam duzy wzrost momentu) obroty skakały na 3500 i wracały po chwili na 3000obr

Opublikowano

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

miałeś kiedyś 400Nm w manualu- ośce?

Pewnie na jedynce i dwójce też lekko ślizga tylko Arkadius nie jest w stanie tego wyłapać bo nie wiadomo czy to koła ślizgają czy sprzęgło. Ja miałem to samo. Na jedynce jak depniesz to obroty tak szybko wzrastają że cięzko to wyczuć, ponieważ szprzęgło nie ślizga się całkowicie. U mnie sprzęgło ewidentnie ślizgało na 3 biegu- na jedynce i dwójce rzadko- a może inaczej- cięzko było wyczuć czy to już sprzęglo ślizga czy jeszcze koła. Na trójce natomiast przy 2500obr. (wtedy mam duzy wzrost momentu) obroty skakały na 3500 i wracały po chwili na 3000obr

nie miałem tylko 310 :tongue4:

w sumie 1,2 a czasem i 3 koła się ślizgają :wink4:

masz racje :notworthy:

Opublikowano

też obstawiam że sprzęgło :kwasny: Arek jak coś ustalisz konkretnie to daj znać ...

Opublikowano

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

miałeś kiedyś 400Nm w manualu- ośce?

Pewnie na jedynce i dwójce też lekko ślizga tylko Arkadius nie jest w stanie tego wyłapać bo nie wiadomo czy to koła ślizgają czy sprzęgło. Ja miałem to samo. Na jedynce jak depniesz to obroty tak szybko wzrastają że cięzko to wyczuć, ponieważ szprzęgło nie ślizga się całkowicie. U mnie sprzęgło ewidentnie ślizgało na 3 biegu- na jedynce i dwójce rzadko- a może inaczej- cięzko było wyczuć czy to już sprzęglo ślizga czy jeszcze koła. Na trójce natomiast przy 2500obr. (wtedy mam duzy wzrost momentu) obroty skakały na 3500 i wracały po chwili na 3000obr

nie miałem tylko 310 :tongue4:

w sumie 1,2 a czasem i 3 koła się ślizgają :wink4:

masz racje :notworthy:

tak jak napisał siemian....1 i 2 bieg nie wyczujesz gdyż obroty szybko się kręcą, a nie jesteś w stanie stwierdzić czy koła Ci boksują czy sprzęgło się ślizga. Jak na tą chwilę ślizgające się sprzęgło to u mnie sporadyczny przypadek (objawy zaczęły się od wczoraj). Jak się już nie da jeździć to do wymiany. Jeśli dwumas będzie w kiepskim stanie to w komplecie ze sprzęgłem wymienię go na jednomasa jak zrobił to siemian.

Opublikowano

Też obstawiam że sprzęgło się ślizga, po obejrzeniu filmiku jestem prawie pewny.

Opublikowano

tak na marginesie to nie miałbym nic przeciwko jakby tak zapitalał w przedziale obrotów kiedy się sprzęgło ślizga :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...