maro30 0 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Witam Koledzy mam taki klopot z moja A4 1.9 tdi jak jade predkoscia 140km to odcina mi sie turbina ale jak wylacze silnik i wlacze jest ok! a bylem ostatnio na diagnozie i wyszlo ze 1 i 3 wtrysk sa slabe czy to moze byc ta przyczyna?Pozdrawiam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Było "Notlauf" http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154310.0;highlight=tryb+awaryjny ... itp - na pewno jest zapisany jakiś błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 kręć go pod te obroty co ci przycina, ale nie przekraczaj i tak jeździj, za jakiś walinij dłuższą trasę z butem w podłodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro30 0 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Witam jeszcze raz , dzisaj podlaczylem vaga i wyskoczyl mi blad w silnika 17965 , P1567 Cisnienie doladowania graniczna wartosc regulacji przekroczona w gore.Prosze o pomoc co z tym dajej dzialac mam>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Kolego jest o tym pełno. Jak byś poszukał to byś wiedział. Tylko sie nie chce. Zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo co padło. Ale na 90 % masz pewnie turbo zawalone syfem. Wywal kata. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 przyczyny mogą być różne....mi to wygląda na nieszczelność w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 przyczyny mogą być różne....mi to wygląda na nieszczelność w dolocie przeładowanie przyczyną nieszczelności w dolocie - nie ma takiej opcji. Przycina się zmienna geometria w turbosprężarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 2 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Przechodzi Ci w tryb awaryjny. Prawdopodobnie turbo do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro30 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam sorki ze nie odp.na koniec tej mojej przyczyny kolega Szamotel dobrze mi pisal Pozdrawiam ... wymienilem turbo na nowe po regeneracji z gwarancja pol roczna odalem moje turbo i wydatek z robota 950zl,i teraz juz od miesiaca nic sie nie dzieje smiga jak szalona :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 A (na 99%) wystarczyło wyczyścić VTG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro30 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 ale wiesz co mialem je w rekach i ten grzybek nie otwieral sie do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 jaki grzybek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro30 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 to co sie tam przesuwa bylo zardzewiale przy turbo nie wiem jak to sie nazywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 gruszka turbiny ? (taki siłownik ?) Jak tak to też da się to osobno kupić na np. allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiuu 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 chodzi ci o regulator cisnienia turbosprezarki ? Moze nie kupuj nowego tylko postaraj sie przeczyscic najpierw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro30 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 no ok gruszka turbiny silownik ale juz poszlo i wymienione zostalo turbo [br]Dopisany: 18 Listopad 2010, 23:21_________________________________________________ale juz poszlo wymienione mam turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 "kto bogatemu zabroni" :gwizdanie: sorry za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 nie no teraz to padłem na cycki,powiedz nam tylko kto kazał wymienić turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanski1 0 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 witam kolegów!! Mam podobny problem.. Odcina mi turbo ok 3 tyś obrotów- 1.9 tdi 131PS. Smarowanie zaworka pomoglo na 2 dni.. Czy ktoś wie czy powinno się wyciągnąć calość do przeczyszczenia i pożądnego smarowania, czy jest do wymiany? Bo smarowanie przeprowadzilem tylko zewnętrzne-z kanału WD-40 na cięgło i rozruszalem kombinerkami.. Jest jakiś lepszy sposob na smarowanie? Pozdrawiam!![br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 16:22_________________________________________________co do wymiany turba to kolegę powiozła fantazja.. ktoś dobrze naciągnął..[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 16:24_________________________________________________Ogolnie to wracając do mojej wypowiedzi chcial bym się dowiedzieć czy jest lepszy i skuteczniejszy sposob smarowania niż WD-40 na cięgiełko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Kolego niczym nie smaruj tylko wyciągnij turbo porządnie wyczyść i będziesz miał z głowy. Ja swoje czyściłem 50 kkm temu i do tej pory nic się nie przycina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się