Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] kąt wtrysku 255 na VAG-COM, czy to możliwe ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

- sprawdziłem VAG-COM-em kąt wyprzedzenia wtrysku 1z 90KM wyszło mi 255,

- problemy z odpaleniem mam okropne i dlatego sprawdziłem kąt,

- czy może być że pasek przeskoczył na zębie,

- rozrząd miałem wymieniany długi czas temu ale przed wymianą też miał problemy z odpaleniem na zimnym.

wie ktoś może o co chodzi

Opublikowano

- sprawdziłem VAG-COM-em kąt wyprzedzenia wtrysku 1z 90KM wyszło mi 255,

- problemy z odpaleniem mam okropne i dlatego sprawdziłem kąt,

- czy może być że pasek przeskoczył na zębie,

- rozrząd miałem wymieniany długi czas temu ale przed wymianą też miał problemy z odpaleniem na zimnym.

wie ktoś może o co chodzi

czy przy wymianie rozrzadu wymieniales kolo pasowe na wale korbowym ... jak ustawiany byl rozrzad ... ?

prawdopodobna przyczyna jest zerwany/poluzowny klin na wale korbowym .... rozrzad do rozebrania i w najlepszym wypadku wymiana kola pasowego na wale korbowym z nowa śruba mocujaca [koniecznie] w najgorszym wypadku obrobka czopa wału ....

jak najszybciej zajac sie tematem ....

Opublikowano

- jak go kupiłem to miał problemy z odpalaniem na zimnym,

- potem wymieniłem /nie rozrząd - przejęzyczenie/ tylko pasek i napinacze, rolki i pompę wody przy okazji,

- robił to gość z serwisu VW tak mi polecił i tak zrobił, dziwne że nic nie zauważył

- już tak jeżdżę 3 lata,

- kopa ma aż nadto jak na 90KM,

- podjadę do mechanika niech to obluka,

dzięki za poradę

Opublikowano

Lepiej sie zajmij sie tym jak najszybciej. Też obstawiam klina na kółeczku

Opublikowano

sprawdzałem u mechanika kąt wtrysku i pokazuje się

- 1 raz - najpierw 51, potem 14 i stabilizuje się na 255,

- 2 raz - najpierw 49, potem 13 i stabilizuje się na 255,

czy to takie stany przejściowe i virus w sterowniku

bo te zmiany wartości kąta dzieją się bardzo szybko

samochód stoi u mechanika, ale się boję że go to przerasta ;(

Opublikowano

sprawdzałem u mechanika kąt wtrysku i pokazuje się

- 1 raz - najpierw 51, potem 14 i stabilizuje się na 255,

- 2 raz - najpierw 49, potem 13 i stabilizuje się na 255,

czy to takie stany przejściowe i virus w sterowniku

bo te zmiany wartości kąta dzieją się bardzo szybko

samochód stoi u mechanika, ale się boję że go to przerasta ;(

falujacy kat wtrysku w tak duzych przedzialach na 99% swiadczy o zerwanym klinie na wale korbowym ....

Opublikowano

Tylko nie zapomnij pls uaktualnic posta, ajk juz dojdziesz co bylo :> :hi:

Opublikowano

trochę to trwało mechanik chyba się bał jak mu powiedziałem o kółku i klinie, przekładał wizytę no ale się zabrał i w końcu mogę coś napisać, a więc

- koło zdjęte, skręcone było bardzo mocno, klin na kółku jest ok i wałek też - poskręcane spowrotem,

- popuszczona pompa i przestawiony kąt wtrysku pokazuje teraz 39,

- a już widzę poprawę w odpalaniu, jeszcze trochę poprawię aby się mieściło 49-54 i to chyba będzie git,

- pompa była bardzo daleko przesunięta chyba ktoś majstrował wcześniej,

- kąt już nie faluje jak wcześniej ale czemu to nie wiem,

- muszę jeszcze poczekać aż się poranki zrobią zimniejsze to i efekt roboty będzie lepszy,

- tak na marginesie mechanik jak zobaczył przystawkę i VAG-a to gały tak wywalił jakby nie wiedział że takie coś istnieje

dzięki za pomoc, w kupie siła

:a4fan:

[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2007, 22:45 _________________________________________________rano było 7 stopni, a samochód odpalił silnik wnet z ramy wyskoczył

dawno już tak nie było, małe a cieszy

myślę że to na tyle, temat można zamknąć :oklaski:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...