Fergun 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Mam pytanie. Czy żeby zdjąć tarcze hamulcowe z przodu to trzeba wykręcić tą śrubę która jest centralnie w osi czy ma zejść bez odkręcania tej śruby? A jak tak to może ktoś wie jaki imbus tam podchodzi ? Szukałem ale nie znalazłem nic na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 nie musisz odkręcać tego imbusu musisz ściągnąć zaciska hamulca i tarcza sama zejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyman 1 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 odkręcasz 2 śruby od zacisku klucz 13 nastepnie 2 śruby od elementu na którym sa osadzone klocki hamulcowe klucz 17 i finito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemots 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Trzeba odkręcić jarzmo czyli 2 śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 z tego co się orientuję tarcze dociska felga wystarczy wykręcić kopyto to z klockami i delikatnie opukać bo pewnie jest zapieczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 to weź gumowy młotek i zapier*ol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 tarcza moze byc przykrecona do piasty jedna sruba jezeli nie mozna jej wykręcic pozostaje wiertarka i gwintowanie jezeli nie ma tej śruby nalezy zrobic to co napisal mój przedmówca "...przyp....ic.." mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 tarcza moze byc przykrecona do piasty jedna sruba jezeli nie mozna jej wykręcic pozostaje wiertarka i gwintowanie jezeli nie ma tej śruby nalezy zrobic to co napisal mój przedmówca "...przyp....ic.." mocno przy audi chyba nie jest przykręcona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 czasami jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 tarcza moze byc przykrecona do piasty jedna sruba jezeli nie mozna jej wykręcic pozostaje wiertarka i gwintowanie jezeli nie ma tej śruby nalezy zrobic to co napisal mój przedmówca "...przyp....ic.." mocno jak pisał kolega. tarcza ma gwintowane otwory, przez które dokręca się ją śrubą do piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 czasami jest przy fiacie jest na 100% ale przy audi jeszcze nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 jak pisał kolega. tarcza ma gwintowane otwory, przez które dokręca się ją śrubą do piasty. Ale chyba nowszych modelach niż [AFN] ... np. w [AVF] dopiero powyżej 8E-5-060001 (rok modelowy 2005) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 a może samorosły mechanik przykleił ją do piasty np.silikonem jak przedmówcy przy****dol młotkiem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawian 0 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Albo ktoś nie dał smaru miedziowego jak zakładał tarczę i się zapiekła ... obracać tarczę i walić młotkiem ... do tego wd 40 psikaj po ściankach łożyska na którym trzyma się tarcza (czytaj w otworki na śruby tak żeby wstrzyknąć to między płaszczyznę tarczy a łożyska ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Dzięki. Tarcze zeszły. Ale były ostro zapieczone. A teraz powiedzcie mi jeszcze bo mam problem z włożeniem ponownym klocków (nowych) i złożeniem całości. Jak wcisnąć ten tłoczek ? Uda się to jakoś ręcznie zrobić ? Czy trzeba specjalny przyrząd ? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157864.0 ostatnia odpowiedz :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Dzięki. Tarcze zeszły. Ale były ostro zapieczone. A teraz powiedzcie mi jeszcze bo mam problem z włożeniem ponownym klocków (nowych) i złożeniem całości. Jak wcisnąć ten tłoczek ? Uda się to jakoś ręcznie zrobić ? Czy trzeba specjalny przyrząd ? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157864.0 ostatnia odpowiedz :polew: ścisk stolarski i jedziesz :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się