Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN]Prośba o pomoc w analizie Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem świeżo vaga, i postanowilem zrobić logi, jestem początkujacy, ale zrobilem je według instrukcji czyli na 3 biegu, silnik zagrzany.

Kąt wtrysku ustawiłem, wiec ten problem mozna wykluczyc. A problem jaki mam to spadek mocy w okolicach 3.5 tys obr i potem dalej znowu ciagnie.

Vag nie pokazał żadnego blędu.

Jest to audi A4 1996 rok 1.9tdi AFN

Poniżej wklejam Link z Logami.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/344458b951280fef.html

Z góry dzieki

Opublikowano

Zaraz dostaniesz opierdol że masz wstawić wszystkie logi

Z tego co wstawiłeś widać ( według mnie ) że przepływka się kończy , poza tym do 3 tys. obr. przeładowanie a od 3 do 3,5 niedoładowanie (kierownice w turbo) , ale niech się wypowiedzą mądrzejsi

Opublikowano

:szukaj: :szukaj: :szukaj:

a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

grupy Basic Settings: 000, 003, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!;

- grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie

*tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG].

b. próba dynamiczna

warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.

grupy dynamicznie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

Opublikowano

przepywką na razie się nie przejmuj, do czyszczenia turbina, a później zapraszam z kompletem logów robionych osobno :wink4:

możesz też po jeździć dynamicznie z cegłą na gazie ale to będzie raczej korzyść na krótko wiec lepiej od razu wyczyść turbo na stole

Opublikowano

Probne logi sie udały.

Zapraszam z kompletem

Tymczasem klodeczka.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...