mazigt Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Witam, zakupiłem świeżo vaga, i postanowilem zrobić logi, jestem początkujacy, ale zrobilem je według instrukcji czyli na 3 biegu, silnik zagrzany. Kąt wtrysku ustawiłem, wiec ten problem mozna wykluczyc. A problem jaki mam to spadek mocy w okolicach 3.5 tys obr i potem dalej znowu ciagnie. Vag nie pokazał żadnego blędu. Jest to audi A4 1996 rok 1.9tdi AFN Poniżej wklejam Link z Logami. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/344458b951280fef.html Z góry dzieki
ROBERT Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Zaraz dostaniesz opierdol że masz wstawić wszystkie logi Z tego co wstawiłeś widać ( według mnie ) że przepływka się kończy , poza tym do 3 tys. obr. przeładowanie a od 3 do 3,5 niedoładowanie (kierownice w turbo) , ale niech się wypowiedzą mądrzejsi
mazigt Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 To podpowiedzcie mi co mam jeszcze wkleic dodatkowo? jestem początkujący i nie znam sie jeszcze na wszystkim
ROBERT Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 :szukaj: a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!; - grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie *tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG]. b. próba dynamiczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. grupy dynamicznie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
ciahciah Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 przepywką na razie się nie przejmuj, do czyszczenia turbina, a później zapraszam z kompletem logów robionych osobno możesz też po jeździć dynamicznie z cegłą na gazie ale to będzie raczej korzyść na krótko wiec lepiej od razu wyczyść turbo na stole
przemik Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Probne logi sie udały. Zapraszam z kompletem Tymczasem klodeczka.
Rekomendowane odpowiedzi