mazigt Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Witam, zakupiłem świeżo vaga, i postanowilem zrobić logi, jestem początkujacy, ale zrobilem je według instrukcji czyli na 3 biegu, silnik zagrzany. Kąt wtrysku ustawiłem, wiec ten problem mozna wykluczyc. A problem jaki mam to spadek mocy w okolicach 3.5 tys obr i potem dalej znowu ciagnie. Vag nie pokazał żadnego blędu. Jest to audi A4 1996 rok 1.9tdi AFN Poniżej wklejam Link z Logami. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/344458b951280fef.html Z góry dzieki
ROBERT Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Zaraz dostaniesz opierdol że masz wstawić wszystkie logi Z tego co wstawiłeś widać ( według mnie ) że przepływka się kończy , poza tym do 3 tys. obr. przeładowanie a od 3 do 3,5 niedoładowanie (kierownice w turbo) , ale niech się wypowiedzą mądrzejsi
mazigt Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 To podpowiedzcie mi co mam jeszcze wkleic dodatkowo? jestem początkujący i nie znam sie jeszcze na wszystkim