Duch^ Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Zrobiłem to i o to logi: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22583.html - N18 Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22584.html - N75 Jak robiłem loga N18 to zapomniałem podpiąć N75 pod cewkę żeby miał prąd ale N18 było podłączone prawidłowo. Błąd miałem tylko coś o EGR że jest otwarty albo zamknięty. Ale żadnego notlauf nie było.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 14:18_________________________________________________ Widzę że się poddaliście No nic ja jeszcze powalczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 zaworki masz ok, auto zbiera się dobrze, turbo trochę wolno wstaje - skrucenie sztangi o jeden obrót pomoże faluje ciśnienie doładowanie, problem rozwiąże wymiana gruszki na nową, na aledrogo można kupić, jak auto masz zamiar jeszcze kilka lat użytkować lepiej wymień, przejrzyj też dokładnie cały dolot od turbiny na kolektorze ssącym kończąc czy gdzieś nie ma zaolejenia, będzie to oznaczać nie szczelność którą trzeba zlikwidować wrzuć loga statycznego 001 tylko przed zrobieniem go silnik musi mieć 90C i muszą być powyłączane wszystkie urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio wrzuć też loga na zgaszonym silniku 001, kluczyk w stacyjce przekręcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22833.html - wyłączony silnik Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22834.html - włączony silnik Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22843.html oczywiście włączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 możesz zrobić adaptacje dawki paliwa vag'iem na 3,2mg, auto zacznie się ciut lepiej zbierać, po skróceniu sztangi wrzuć 011 i 010, jak nadal auto od dołu będzie zbierać się jak teraz można by sprawdzić czy pompa vacum nie daje za małego podciśnienia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadjoz Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 a może N75 siada? sprawdź to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=67926 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 już wszystko powiedziałem co może pomóc, skrócenie sztangi, zwiększenie dawki, sprawdzenie szczelności dolotu, sprawdzenie wakuometrem podciśnienia, stwierdzeniu czy akumulator podciśnienia jest szczelny i ten zaworek zwrotny biało-czarny jest ok, po tym zostaje już tylko wymiana gruszki choć według mnie wszystko masz ok i wymiana gruszki będzie konieczna jeśli chcesz mieć stabilne doładowanie, jakie kol wiek inne zabawy są zbędne i mogą więcej przynieść szkody niż pożytku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się