BigYaroslav Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Witam! Byłem ostatnio ogładać w celu zakupu VW golfa IV 1.9 TDI! Wszystko ładnie pieknie, gdyby nie zapalanie! Obojętnie czy zimny, czy ciepły to ciężko odpala, ok 4 razy przerzuci zanim odpali. Potem jest juz ok, silnik pracuje równo, nie kopci. . . co może być przyczyna? symbolu silnika nie znam, wiem ze to 90tka z 98 roku. prosze o pomoc pozdrawiam
goldi Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Do sprawdzenia kąt wtrysku na początek i podłączyć komputer może jakieś błędy zapisał równie dobrze przez uszkodzony czujnik temperatury może być problem z odpalaniem jeszcze słaby akumulator przyczyn może być parę
rafcisz Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam Pilnie potrzebuję porady o silniku 1.9 TDI 110 KM rok 1997. przebieg 230000 tyś.km. AUDI A4 O to problem- Kiedy autko postoi całą noc i silnik jest zimny to przy odpalaniu trzeba kręcić o koło 10 sekund za nim odpali a jak odpali to silnik zachowuję się tak jak by nie chodził na wszystkie gary.Gdy się rozgrzeje to odpala idealnie,tylko gdy jest zimny to go coś boli Co z tym robić i gdzie zacząć szukać? z tego co się dowiedziałem na forum że to może być przyczyna: -złego paliwa -wtryski -pompa Wiem że jeszcze muszę podłączyć pod Vaga,ale proszę o pomoc co waszym zdaniem jest prawdo podobnie już uszkodzone??? Z ciężkim bólem stawiam na wtryski lub pompę paliwową Z góry dziękuje za pomoc
koper84444 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Na początek sprawdź kąt początku wtrysku - grupa BS, kanał 00. Chociaż przy przebiegu 230 mln km ten silnik to złom :>
harley22 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Chociaż przy przebiegu 230 mln km ten silnik to złom :> Co Ty kolego za herezje tworzysz? Wg Ciebie 1.9TDI po przebiegu 230tyś km to złom?
koper84444 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 230 tyś km to zdrowy silnik, ale 230 000 tyś km = 230 mln km to już raczej nie :>
ERW0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 co za głupoty wisujesz koper. kolega ma ponad 400tkm w AFN-ie i śmiga.
Maraas Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Jak widać standardowo tematy problem z odpalaniem się mnożą jak co roku, nie lepiej trochę poszukać na forum?
dziadek Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Co Ty kolego za herezje tworzysz? Wg Ciebie 1.9TDI po przebiegu 230tyś km to złom? co za głupoty wisujesz koper. kolega ma ponad 400tkm w AFN-ie i śmiga. czytać ze zrozumieniem , koper dobrze pisze... a co do porblemu to zanim wymienisz pół silnika z tego co się dowiedziałem na forum że to może być przyczyna: -złego paliwa -wtryski -pompa to sprawdź tak jak ci koledzy piszą kąt wtrysku i najważniejsze świeczki żarowe :gwizdanie: [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 09:04_________________________________________________sorry nie doczytałem że na ciepłym też źle pali więc świeczki odpadają
ERW0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 może i przeoczenie ale mi tam wcześnie wyglądało nie mln a tys.
koper84444 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Sam mam 240 tyś km na blacie, więc takich głupot bym nie pisał. Widać, że czytamy posty uważnie
rafcisz Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Koledzy pomocy!!!! Jeszcze w tym tygodniu jadę na diagnostykę komputerową w celu zdjagnozowania usterki. Ale co mnię nie pokoi to że autko odpala z dnia na dzień coraz gorzej i do tego zaczeło strasznie kopcić,a w tym na czarno Czy to też może być uszkodzona pompa?[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 19:16_________________________________________________ [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 22:07_________________________________________________
harley22 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Kolego bez diagnostyki nikt CI nie wywróży...
rafcisz Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Kolego bez diagnostyki nikt CI nie wywróży... dzisiaj jadę na diagnostykę to napiszę co i jak.[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 06:22_________________________________________________Zrobiłem Logi i proszę o pomoc bo zabardzo i to dokładnie nie wiem o co biega 0272 LAMPKA KONTROLI ŻARZENIA PRZERWA ZWARCIA DO MASY [br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 15:28_________________________________________________ [br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 20:50_________________________________________________
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się