[B5 AFN] Czas na zmianę Turbiny. Gdzie?

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam :hi:

    Dawno mnie tu nie było :-) praca praca... i jeszcze raz praca :)

    Mam pytanko...

    Otóż zaczyna mi się wysrywać Turbawka i mam zamiar kupić jakąś od AWX.

    Wie ktoś gdzie mogę kupić i gdzie mi ją zamontują? Najlepiej po regeneracji jakąś... i oczywiście w rozsądnej cenie..

    Turbina za mocno pompuje i n75 nie zbija z niej wystarczająco ciśnienia, jest po dokładnym czyszczeniu kierownic, zaślepiony egr, a jak już zbije to zbyt mocno i znów się musi nakręcać i idzie batory wraz ze spadkiem mocy. Czasem jej się uda pięknie zapompować to ani mgiełki za mną nie ma przy ostrym bucie.. ale wyjeżdżam za granice i nie chciałbym tam niczego naprawiać jak się coś sypnie (EURO).

    Następnie czeka mnie korekta softu by podnieść troche ciśnienia na większych obrotach...

    Tak więc ponawiam :-) Kogo polecacie by zrobić taki zabieg ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak byś nie znalazł turbiny od awx to ja mam do sprzedania z 115ps z przebiegiem 20tyskm z gwarancja 3 miesiące turbina jest praktycznie nowa nie była nigdy regenerowana jak by co to pisz na pw

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Widzę, że kolega z Łodzi... Słuchaj - ja zrobiłem trochę inny manewr i to za naprawdę dobre pieniądze, jednak turbo montowałem sam. Kupiłem turbo-hybrydę od Pana Bogdana, posiadającego zakład w Mielcu, więc trochę km trzeba jechać, lub skorzystać z usług poczty. Jak wygląda taka usługa? Dajesz im swoją turbinę, a na życzenie bierzesz z półki już zregenerowaną i np. tak jak to było w moim wypadku - muszla od VNT15 rozwiercona i w środku wirnik od ARL'a, czyli od silnika 150km 1,9 tdi. Wada jest tylko taka, że to turbo kręci się od 2300rpm efektywnie, ale to wszystko jest do nadrobienia programem. Mnie to turbo wyniosło 600 zł, jest oczywiście gwarancja.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Lepiej kupić nieregenerowaną :gwizdanie:

    Albo tak jak DeeJay_Kill pisze, regenerowaną w pewnym miejscu.

    Ostatnio jest wysyp firm, które "regenerują" turbiny, nie muszę chyba pisać jak.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pewnie samym piaskowanie muszli...

    Ale do rzeczy. W hybrydę bawić się zbytnio nie chce.. ale najlepiej właśnie by było że oddałbym swoje turbo i wziął za dopłatą od AWX, moja turbawka na zwykłym programie jest super zero luzów na wirniku udokumentowany przebieg 220tys, ale pod moim programem nie wytrzymuje.. Dlatego pytam się jeszcze raz gdzie mogę zrobić taki manewr, kogo polecacie? [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 11:11_________________________________________________Polecam Turbo-Tech Łódź :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Garrett od ponad roku nie wypuszcza zestawow naprawczych do turbin VNT

    Czyli wszyskie regeneracje sa robione na podróbkach...tak samo jak hybrydy.

    Dlatego tez osobiscie wole orginalna turbine z sensownym przebiegiem (do 150tys km)

    niz regenerowana na kij wie jakich podzespolach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Garrett od ponad roku nie wypuszcza zestawow naprawczych do turbin VNT

    spadła im sprzedaż nowych turbin ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kij wie...rzekomo wiele usterek spowodowanych jest problemami ze zmienna geometria a tej sie nie regeneruje. Jakos to ma sens bo nawet jak wsadzisz nowy korpus do starego zeliwa z krzywym pierscieniem to i tak bedzie dmuchac za duzo i tak wiec i roku takie turbo nie wytrzyma.

    Tak czy siak kto ma jeszcze stare org zestawy to ma fart. Ale 90% zakladow juz na chinszczyznie jezdzie czego i ja pare razy dotkliwie doswiadczylem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dlatego tez osobiscie wole orginalna turbine z sensownym przebiegiem (do 150tys km)

    bardzo ciężko znaleźć taką którą z auta sam ściągasz..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dlatego tez osobiscie wole orginalna turbine z sensownym przebiegiem (do 150tys km)

    bardzo ciężko znaleźć taką którą z auta sam ściągasz..

    Wystarczy podzwonić po okolicznych szrotach :gwizdanie:

    Moja była jeszcze w silniku zamontowana jak ją kupowałem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy