[B5 ADR] Skaczący napinacz
0

    15 postów w tym temacie

    Witam, czy napinacz paska wielorowkowego powinien napinać bez skoków w miejscu czy skakać bo mój skacze i czego to wina może być?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A nowy jest czy stary?? [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 12:43_________________________________________________U mnie nic nie skacze ale nie dawno go wymieniałem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    stary jest i mam metlik w głowie czy to tylko napinacz bo wyczytałem że sprzęgiełko alternatora też może być zepsute, a może wie ktoś jak to sprawdzic bez rozkręcania?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kumpel w mesiu miał walnięte sprzęgło alternatora to wyglądało to tak jak by zaraz miał silnik wyskoczyć :naughty: A patrzyłeś jak zachowuję się napinacz przy pracy silnika?? coś piszczy?? szarpie ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no przy pracy skacze własnie nic nie piszczy a szarpanie od biedy skakaniem można nazwać

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    na moje oko to skocz do jakiegoś dobrego mechanika i powinien rozwiać Twoje wątpliwości :good: bo tak to możemy sobie pisać w nieskończoność :wallbash:

    Chociaż obstawiał bym sprzęgło. Napinacz jak by słabo napinał to pasek powinien się ślizgać i raczej nie szarpać - ale to tylko moje sugestie :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    moim zdanie też do wymiany jest bo się skrzywił trochę i nie przylega do całego paska a jak powinno zachowywać się to sprzęgiełko jak pasek zdejmę ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    na moje oko to skocz do jakiegoś dobrego mechanika i powinien rozwiać Twoje wątpliwości :good: bo tak to możemy sobie pisać w nieskończoność :wallbash:

    Chociaż obstawiał bym sprzęgło. Napinacz jak by słabo napinał to pasek powinien się ślizgać i raczej nie szarpać - ale to tylko moje sugestie :wink4:

    nieprawda jak bedzei slaba sprezyna to napinacz bedzie szarpal jak dodasz gazu i puscisz pasek wpada w wibracje bo sie zmienia napiecie w pasku podczas obrotow po to jets napinacz zeby te napiecia niwelowal jesli jest dobry to sie przy przyspieszaniu lekko odsuwa a przy zwalnianiu dociska i wtedy nie ma prawa pasek wibrowac a jesli jest slaby nie wytlumi drgan pasek wpada w wibracje i wyglada jak by drgal wcale nie musi piszczec do tego

    daj mu gazu i sprawdz czy wtedy tez nim telepie bo nie powinno albo bardzo malo przy wiekszych obrotach najbardziej bezdie przy ujmowaniu gazu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Napinacz nie powinien drgać i powinien pracowac na całej szerokosci paska, jak spojżysz na napinacz od lewej strony ( patrzac od przodu) to na napinaczu masz 3 kreski a na ramieniu napinacza 1 i powinna byc pomiedzy 2 skrajnymi kreskami. U mnie napinacz działa prawidłowo ale widac ze lekko sie odgina bo nie pracuje na całej szerokosci paska. W ADR-ze nie ma sprzegiełka alternatora, ono jest z reguły w silnikach diesla.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pocieszyłeś mnie z tym sprzęgiełkiem:)[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 14:51_________________________________________________jest idealnie na środkowej kresce ale na 100% do wymiany bo skrzywiony jest widać że dołem nie nie dochodzi obudowa, ile może kosztować taki orginalny i gdzie go kupic oprócz aso?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kupiłem ori na szrocie za 50zł i nie żałuje założony już od 2uch tyg. zero problemów

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A wiesz jaki ma ten napinacz przebieg?? Nie warto było dołorzyć ~40zł i kupić nowy i jechać bez obaw??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a w aso nie kosztuje około 350zł?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Napinacz nie powinien drgać i powinien pracowac na całej szerokosci paska, jak spojżysz na napinacz od lewej strony ( patrzac od przodu) to na napinaczu masz 3 kreski a na ramieniu napinacza 1 i powinna byc pomiedzy 2 skrajnymi kreskami. U mnie napinacz działa prawidłowo ale widac ze lekko sie odgina bo nie pracuje na całej szerokosci paska. W ADR-ze nie ma sprzegiełka alternatora, ono jest z reguły w silnikach diesla.

    z reguly sprzegielko jest w silnikach diesela ale ja mam AMB i tez jest sprzegielko i u mnie napinacz skakal wlasnie przez to sprzegielko :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members