karol2984 0 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam, czy napinacz paska wielorowkowego powinien napinać bez skoków w miejscu czy skakać bo mój skacze i czego to wina może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO 1 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A nowy jest czy stary?? [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 12:43_________________________________________________U mnie nic nie skacze ale nie dawno go wymieniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 stary jest i mam metlik w głowie czy to tylko napinacz bo wyczytałem że sprzęgiełko alternatora też może być zepsute, a może wie ktoś jak to sprawdzic bez rozkręcania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO 1 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 kumpel w mesiu miał walnięte sprzęgło alternatora to wyglądało to tak jak by zaraz miał silnik wyskoczyć A patrzyłeś jak zachowuję się napinacz przy pracy silnika?? coś piszczy?? szarpie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 no przy pracy skacze własnie nic nie piszczy a szarpanie od biedy skakaniem można nazwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO 1 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 na moje oko to skocz do jakiegoś dobrego mechanika i powinien rozwiać Twoje wątpliwości bo tak to możemy sobie pisać w nieskończoność Chociaż obstawiał bym sprzęgło. Napinacz jak by słabo napinał to pasek powinien się ślizgać i raczej nie szarpać - ale to tylko moje sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 moim zdanie też do wymiany jest bo się skrzywił trochę i nie przylega do całego paska a jak powinno zachowywać się to sprzęgiełko jak pasek zdejmę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 na moje oko to skocz do jakiegoś dobrego mechanika i powinien rozwiać Twoje wątpliwości bo tak to możemy sobie pisać w nieskończoność Chociaż obstawiał bym sprzęgło. Napinacz jak by słabo napinał to pasek powinien się ślizgać i raczej nie szarpać - ale to tylko moje sugestie nieprawda jak bedzei slaba sprezyna to napinacz bedzie szarpal jak dodasz gazu i puscisz pasek wpada w wibracje bo sie zmienia napiecie w pasku podczas obrotow po to jets napinacz zeby te napiecia niwelowal jesli jest dobry to sie przy przyspieszaniu lekko odsuwa a przy zwalnianiu dociska i wtedy nie ma prawa pasek wibrowac a jesli jest slaby nie wytlumi drgan pasek wpada w wibracje i wyglada jak by drgal wcale nie musi piszczec do tego daj mu gazu i sprawdz czy wtedy tez nim telepie bo nie powinno albo bardzo malo przy wiekszych obrotach najbardziej bezdie przy ujmowaniu gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Napinacz nie powinien drgać i powinien pracowac na całej szerokosci paska, jak spojżysz na napinacz od lewej strony ( patrzac od przodu) to na napinaczu masz 3 kreski a na ramieniu napinacza 1 i powinna byc pomiedzy 2 skrajnymi kreskami. U mnie napinacz działa prawidłowo ale widac ze lekko sie odgina bo nie pracuje na całej szerokosci paska. W ADR-ze nie ma sprzegiełka alternatora, ono jest z reguły w silnikach diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 pocieszyłeś mnie z tym sprzęgiełkiem:)[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 14:51_________________________________________________jest idealnie na środkowej kresce ale na 100% do wymiany bo skrzywiony jest widać że dołem nie nie dochodzi obudowa, ile może kosztować taki orginalny i gdzie go kupic oprócz aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam3009 0 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 proszę bardzo wczoraj kupiłem,trzeba trochę poszukać żeby znależć w dobrym stanie http://allegro.pl/napinacz-paska-audi-vw-1-8-20v-i1204888714.html A tu masz nowy ale nie ori http://www.stelpol.pl/sklep/product_info.php?cPath=8_17&products_id=714 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 kupiłem ori na szrocie za 50zł i nie żałuje założony już od 2uch tyg. zero problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misian88 0 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 A wiesz jaki ma ten napinacz przebieg?? Nie warto było dołorzyć ~40zł i kupić nowy i jechać bez obaw?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 a w aso nie kosztuje około 350zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskaritto Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Napinacz nie powinien drgać i powinien pracowac na całej szerokosci paska, jak spojżysz na napinacz od lewej strony ( patrzac od przodu) to na napinaczu masz 3 kreski a na ramieniu napinacza 1 i powinna byc pomiedzy 2 skrajnymi kreskami. U mnie napinacz działa prawidłowo ale widac ze lekko sie odgina bo nie pracuje na całej szerokosci paska. W ADR-ze nie ma sprzegiełka alternatora, ono jest z reguły w silnikach diesla. z reguly sprzegielko jest w silnikach diesela ale ja mam AMB i tez jest sprzegielko i u mnie napinacz skakal wlasnie przez to sprzegielko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się