Szefek Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Witam. Od pewnego czasu jak włączę tryb P lub R skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, nie zawsze ale często. Podłączyłem Vaga i pokazuję błąd P0706 Czujnik zakresu jazdy -F125 niewiarygodny sygnał. Pytanie czy wysypał się sterownik czy co innego ? Jak ktoś będzie wstanie pomóc będę wdzięczny chcę się upewnić gdyż w serwie chcą 4tys za wymiane sterownika, mam gościa co naprawia za 400zł i już kilka osób u niego robiło i jest ok. Tylko nie wiem czy se poradze z wyjęciem sterownika;/ Audi to A4 2006r 2.0tfsi multitronic 7 biegów. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Rafal-L Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 wpisz w Szukaj na forum. Tego typu problemu sa doskonale opisane wiele razy w innych postach
Bart-S Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Podłącz VAG-a i sprawdź w blokach wartości mierzonych sterownika skrzyni (MVB2) czy wskazania zgadzają się z aktualnym położeniem drążka zmiany biegów. W ten sposób zweryfikujesz czy masz wybierak do ustawienia czy też padło połączenie z którmś z czujników halla... Co do naprawy sterownika - procedura wyciągnięcia sterownika została opisana przez kolegę lechwik: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=53159.0;highlight=multitronic Procedura wymiany oleju ATF została opisana przez kolegę antolak w encyklopedii CVT: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=94996.105
FRESHCAB Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Warszawa, Piotr Witam Wszystkich. mam problem i zapytanie mam a6 1,9 tdi 130 km i skrzynie multitronic 6 listowa. przy zimnej skrzyni dziala bez zarzutów ale jak przejade okolo 10-15 km. to przy ruszaniu zaczyna poszarpywac i trwa to do okolo 40 km/h pozniej juz idzie gladko. zastanawiam sie czy byl wlany wlasciwy olej do skrzyni bo takie problemy zaczely sie pojawiac okolo 500 km od wyjazdu z servisu gdzie wymienialem olej. poprosze o podanie mi poprawnego oznaczenia oleju jaki powienienem wlac do tej skrzyni. z gory dziekuje za pomoc. Piotr.
Bart-S Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Olej wymieniałeś w autoryzowanym serwisie? Prawidłowe oznaczeni ATF dla multitronika to G 052 180 A2 (ostatnie dwa znaki to wielkość pojemnika, w tym przypadku czyli A2 = 1L).
bartus301 Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 a ja mysle ze koledze wysypal sie sterownik mialem bardzo podobny zeby nie taki sam bład i klapa i tez zalaczalo mi sie czasami dobrze a czasami zle i wymian przyszla .pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się