Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski do 90-tki


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

ASV
a to gdzie byl taki montowany :?:

[ Dodano: 2006-09-19, 21:28 ]

Jak sie nie myle to chyba tylko w Skodzie no i moze w jakim VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky napisał/a:

ASV

a to gdzie byl taki montowany

w A3 110 KM w latach 1997-2001 :wink:

oraz Leon, Toledo II, Octavia, Bora, Golf IV :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T-żółw, aha czyli we wszystkich poprzecznie ulozonych silnikach.

dokladnie tak ..... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie szczerze, czy wymiana wtrysków 1Z na AFN jest zasadna??? Czy nie wystarczy sam chip??? Wlasnie zabieram sie do tuningu mojej A4 i nie wiem co zrobic...:(:(:( Napewno jestem zdecydowany na chip, ale zastanawiam się tez czy jest sens wymienic wtryski??? czym roznia sie tryski 1Z od AFN??? Z tego co sie dowiedzialem to maja takie zamo cisnienie i dowiedzialem sie tez ze mozna wymienic same koncówki wtrysków 1Z na AFN, czy to prawda???

prosze o pomoc

pozdrawiam

Szuder :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie szczerze, czy wymiana wtrysków 1Z na AFN jest zasadna??? Czy nie wystarczy sam chip??? Wlasnie zabieram sie do tuningu mojej A4 i nie wiem co zrobic...:(:(:( Napewno jestem zdecydowany na chip, ale zastanawiam się tez czy jest sens wymienic wtryski??? czym roznia sie tryski 1Z od AFN??? Z tego co sie dowiedzialem to maja takie zamo cisnienie i dowiedzialem sie tez ze mozna wymienic same koncówki wtrysków 1Z na AFN, czy to prawda???

prosze o pomoc

pozdrawiam

Szuder :a4fan:

najlepsza droga to wymiana wtrysków (AFN) i napsanie pod to nowego softu .... :diabelek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wystarcza czip ? Czy czip + wtryski ? No to pytanie raczej do Ciebie...

Tylko wirusowanie, to będzie taniej - ale i mniej mocy.

Końcówki można wymienić, ale to dosyć specyficzna robota.

Tak jak pisali Ci pozostali, najlepiej :

wtryski AFN i sofcik

wtryskiwacz 1Z : 028 130 201 G (028130201G)

wtryskiwacz AFN : 028 130 201 T (028130201T)

Czym się różnią, nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothDBMA

a ja słyszałem że wtryski od ASV jeszcze lepsze niż od AFN, ALE

1) mogę się mylić - niech ktoś potwierdzi

2) nie wiem czy są plug&play do 1Z'ta ale napewno niebawem będę to wiedział :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja słyszałem że wtryski od ASV jeszcze lepsze niż od AFN

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=3452&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=asv

myśle, że to dużo wyjaśnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothDBMA

no widzę w tamtym temacie że opinie są podzielone, wtryski podobno te same ale ze zwiększonym przedwtryskiem, za to w końcu nie wiem czy pompa pociągnie te wtryski czy spuchnie i nie da rady.....

Wniosek: dalej nie wiem czy zakładać te z ASV czy z AFN, za to wiem że z ASV pasują do 1Z - zawsze to coś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja narazie zrobie chip + zwiększenie doładowania turbiny i bedzie OK i zobacze co dalej. w firmie w której bede robił softcik po wymianie wtrysków zmiane softu zrobią i gratis:D:D:D

wiec wtryski jeszcze sobie poczekaja na wymiane...

... narazie sofcik i zobaczymy co bedzie...

moze juz w tym tygodniu...<jupi> :one: :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja słyszałem że wtryski od ASV jeszcze lepsze niż od AFN, ALE

1) mogę się mylić - niech ktoś potwierdzi

2) nie wiem czy są plug&play do 1Z'ta ale napewno niebawem będę to wiedział :D

a wiec tak .. najwydajniesze wtryski dostepne do starego kondona 1Z to ASV (220/300 bar) kolejne to AFN (190/220 bar) oraz oryginalne 1Z (190/220 bar) ... oprócz różnic w cienieniu przeswtrysku różnia sie wydajnościa (znaczy sie przepustowościa ) która jest najlepsza w ASV i dalej juz analogicznie ... ;)

czasami wystepje problem po załozeniu wtrysków ASV do 1Z-ta .. pompa wtryskowa moze nie wyrabiac z podaniem paliwka ... ale to kwestia malej korekty w sofcie i powinno by oki .... :diabelek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothDBMA

Czyli zakładając korektę w sofcie, wtryski od ASV będą OK i pompa będzie wysilona w 100% (no może prawie 100) czyli to najoptymalniejsze wyjście nie zmieniając pompy :)

NA taką odpowiedź czekałem, dzięki :028: :diabelek: :diabel: :diabel2: :028:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 216 w 1z i jezdzi super,bez korekty softu ,tyle ze na 16bitowcu.

Hehe odpowiadasz na post z 2007 roku :P nie wiem co brałeś, ale nam też odpal trochę :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz temat sie stal aktywny to powiem ze jezdzilem na wiekszych wtryskach 2lata w 1z i naprawde jest duza roznica, przedewszystkim auto sie szybciej zbiera.

Teraz b4 sprzedalem i zostaly mi jeszcze te wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u szwagra w 1Z po wymianie wtrysków z AFNa i usunięciu kata wyszło 109KM i około 240Nm więc spora różnica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...