maly1172 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Witam jeszcze raz i przepraszam za tak chaotyczne logi które wcześniej wstawiłem ale śpieszyłam się bo zaczynał się horror z udziałem Lecha Myślę że teraz powinno być dobrze . Wiem że termostat jest do wymiany bo samochód nie chce się zegrzać ale co jeszcze nie domaga ????? Logi Statyczne 000 statyczne 001 statyczne 004 statyczne 010 statyczne 011 statyczne Logi dynamiczne 000 dynamiczne 001 dynamiczne 003 dynamiczne 004 dynamiczne 008 dynamiczne 010 dynamiczne 011 dynamiczne
ROBERT Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 przepływka kaput, można by poprawić troszkę kąt synchro. no i termostat
vauxhall95 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Kat synchronizacji zostaw,jest OK.Termo do wymiany,przeplywka do wymiany,turbo sie zacina
maly1172 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 czy zacinającą się turbinę trzeba wykręcić i czyścić z nagaru czy wystarczy przegonić samochód na wysokich obrotach
ROBERT Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Doprowadź do ładu lmm i temp. a potem ... spróbuj przeczyścić butowaniem , rozbieranie turbiny to ostateczność ( ale często jednak nie pozostaje nic innego )
vauxhall95 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Pokrec go na obrotach.1,2,3 tylko na czerwone pole sie nie wpieprzaj.Powinno przejsc.
goldi Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Wyrzuć katalizator ze środka jeśli masz zmień przepływke rozruszaj sztangę turbiny i przegoń autko powinno pomóc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się