Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jakie bloki meirzysz?

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a jakie bloki meirzysz?

Wszystko co nadaje się do diag. Przede wszystkim EGR, turbinę, kąt, korekty i BIPy - zarówno statycznie jak i dynamicznie nie ma odchyłek w stosunku do wartości jakie powinny tam się znaleźć...

Opublikowano

no tak. tyle ze, mocy ani momentu nie pomierzysz. mozesz pomierzyc ilosc pobranego powietrza wymuszana przez ECU, dynamike spalin wymuszona przez ECU, 023 to tylko praca zaworu - cewki. 013 to tylko odczyt roznic miedzy kolejnymi suwami pracy. faktycznych wartosci zyciowych nie pomierzysz.

bardzo zweryfikowalem podejscie do logowania po problemach z wtryskami u mnie. praktycznie do ostatniego momentu brak bylo nieprawidlowych odczytow. A auto juz nie pracowalo prawidlowo. dopiero w ostatnim momencie padl ewidentnie wtrysk.

Opublikowano
no tak. tyle ze, mocy ani momentu nie pomierzysz. mozesz pomierzyc ilosc pobranego powietrza wymuszana przez ECU, dynamike spalin wymuszona przez ECU, 023 to tylko praca zaworu - cewki. 013 to tylko odczyt roznic miedzy kolejnymi suwami pracy.

Co proponujesz - bo szczerze mówiąc, pomysły mi się skończyły (poza podmianą przepływki i wywaleniem PD na stół).

Opublikowano

oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza?

Opublikowano
oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza?

Nie. Olej cały czas w zakresie - brak jakichkolwiek podejrzanych hałasów.

Opublikowano

rozumiem ze logi zanalizowane sa zgodnie ze sztuka. egr dziala prawidlowo.

jezeli tak. pozostaje pomiar cisnienia paliwa na tandem-pompie. pomiar kompresji.

jezeli bez zastrzezen pompki do demontazu. ocena ich gniazd. pompki na stanwisko probiercze i wymiana niesprawnych czesci. pozniej nowe uszczelniacze, podkladki, sruby. prawidlowy montaz i w droge

Opublikowano
oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza?

Nie. Olej cały czas w zakresie - brak jakichkolwiek podejrzanych hałasów.

Co jest slo - nie możesz zasnąć? :grin:

---------- Post added at 03:24 ---------- Previous post was at 03:22 ----------

rozumiem ze logi zanalizowane sa zgodnie ze sztuka. egr dziala prawidlowo.

jezeli tak. pozostaje pomiar cisnienia paliwa na tandem-pompie. pomiar kompresji.

jezeli bez zastrzezen pompki do demontazu. ocena ich gniazd. pompki na stanwisko probiercze i wymiana niesprawnych czesci. pozniej nowe uszczelniacze, podkladki, sruby. prawidlowy montaz i w droge

Gdzieś w dziale DIAG są moje ostatnie logi... Zaraz znajdę. Pomiar ciśnienia na pompie tandemowej to jedna z rzeczy której nie mogę wykonać (nie mam manometru z odpowiednim przyłączem).

Opublikowano
oleju nie przybywa? nie slychac dudnienia z okolic fitra powietrza?

Nie. Olej cały czas w zakresie - brak jakichkolwiek podejrzanych hałasów.

Co jest slo - nie możesz zasnąć? :grin:

żal mu że zostajemy :naughty:

Opublikowano

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?53201-B6-AVF-Prośba-o-sprawdzenie-logów-(nowe-logi-ostatni-post)&p=1953841&viewfull=1#post1953841

Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił...

Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli...

Opublikowano

Gdzieś w dziale DIAG są moje ostatnie logi... Zaraz znajdę. Pomiar ciśnienia na pompie tandemowej to jedna z rzeczy której nie mogę wykonać (nie mam manometru z odpowiednim przyłączem).

ja również, manometr to przeszło 1000 PLN i tak dokupowałem sprzęt. U mnie sprawa była prosta, wysypała się jedna pompka więc różnice były duże, do tego BIP wyleciał poza zakres zgłaszając błąd. Ale jak pisałem wczesniej szarpało momentami autem jakby brakowało paliwa a odczyty nic niepojącego nie pokazywały...

IMHO żywotność wtrysków to 150000 km i po tym przebiegu dobiegają powoli żywota. Przeważnie mechanicznie. rozkalibrowane dysze, iglica lejąca, słabsze sprężyny powodujące niższym ciśnieniem otwarcia, luzy.

---------- Post added at 03:42 ---------- Previous post was at 03:35 ----------

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?53201-B6-AVF-Prośba-o-sprawdzenie-logów-(nowe-logi-ostatni-post)&p=1953841&viewfull=1#post1953841

Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił...

Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli...

no dobra. rozrzad robiles?

Opublikowano

Gdzieś w dziale DIAG są moje ostatnie logi... Zaraz znajdę. Pomiar ciśnienia na pompie tandemowej to jedna z rzeczy której nie mogę wykonać (nie mam manometru z odpowiednim przyłączem).

ja również manometr to przeszło 1000 PLN i tak dokupowałem sprzęt. U mnie sprawa była prosta, wysypała się jedna pompka więc różnice były duże, do tego BIP wyleciał poza zakres zgłaszając błąd. Ale jak pisałem wczesniej szarpało momentami autem jakby brakowało paliwa a odczyty nic niepojącego nie pokazywały...

IMHO żywotność wtrysków to 150000 km i po tym przebiegu dobiegają powoli żywota. Przeważnie mechanicznie. rozkalibrowane dysze, iglica lejąca, słabsze sprężyny powodujące niższym ciśnieniem otwarcia, luzy.

Mam tu na miejscu speców od regeneracji PD. Ponoć świetnie też dają sobie radę z CR - to znajomi więc spróbuję szczęścia :wink:

Dzięki za wskazówki :thumbup1:

---------- Post added at 03:46 ---------- Previous post was at 03:44 ----------

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?53201-B6-AVF-Prośba-o-sprawdzenie-logów-(nowe-logi-ostatni-post)&p=1953841&viewfull=1#post1953841

Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił...

Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli...

no dobra. rozrzad robiles?

Tak. 1000km temu...

Opublikowano

Tak. 1000km temu...

wg mnie jest albo zle ustawiony napinacz paska rozrzadu, albo jest uszkodzony, albo podejrzany pasek.

Opublikowano

Tak. 1000km temu...

wg mnie jest albo zle ustawiony napinacz paska rozrzadu, albo jest uszkodzony, albo podejrzany pasek.

Byłem obecny przy wymianie (AutoPremium). Części nowe i ori - mechanior dobry, nie wydaje mi się aby coś spieprzył. Poza tym, auto pali tyle samo co przed wymianą rozrządu (w tej kwestii nic się nie zmieniło). Do wymiany podszedłem bardzo drobiazgowo (łącznie z paskiem zewnętrznym oraz kołami pasowymi klimy i pompy wspomagania).

Opublikowano

Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił...

Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli...

wg mnie logi nie sa prawidlowe.

po pierwsze obroty BS sa nieregularne, to moze wskazywac na problem z PD. w 013, widac ewidentnie, że 4 rka jest najslabsza. dynamika spalin tez jest troche oslabiona. turbina ciut pozno wstaje.

---------- Post added at 03:58 ---------- Previous post was at 03:57 ----------

G70 tez mierzy niestabilnie.

Opublikowano

Generalnie cała sprawa ze zwiększonym spalaniem zaczęła się od wizyty u Sopy (wymiana sprzęgła na 7 płytkowe). Przed końcem prac Janek poinformował mnie, że (cyt.) "faza rozrządu jest źle ustawiona" (i że poprawią to gratis). Przy obecnej wymianie rozrządu, rzeczywiście na śrubach było coś maźnięte na czerwono - zastanawiam się czy oni czegoś nie spieprzyli... Tyle, że nie jest to mój rewir i nie wiedziałbym od czego zacząć aby to dobrze sprawdzić...

Opublikowano

odsunac pas. ustawic wal w GMP zalozyc blokady walu i walka.

ale problem to skaczący kąt. zmiany +0,6 sa normalne na biegu jałowym. a u ciebie...

Opublikowano

Drugi rzut logów (powyżej link do konkretnego wpisu #11). Logi robiłem na początku 2011 ale wtedy już więcej palił...

Oprócz Przemka dyskutowałem też ze Spankeyem - obaj niczego się nie dopatrzyli...

wg mnie logi nie sa prawidlowe.

po pierwsze obroty BS sa nieregularne, to moze wskazywac na problem z PD. w 013, widac ewidentnie, że 4 rka jest najslabsza. dynamika spalin tez jest troche oslabiona. turbina ciut pozno wstaje.

---------- Post added at 03:58 ---------- Previous post was at 03:57 ----------

G70 tez mierzy niestabilnie.

W kwestii 013 - tak jak wspomniałem, logi są z początku 2011. Pod koniec roku zalałem STP - jakiś czas później kolejny pomiar 13-tki nie dawał odchyłek większych niż 0.8mg/str...

Mówisz, że ten minimalny skok o 21rpm ma znaczenie?

LMM mogę podmienić ale odchyłka i tak nie jest jakaś wielka...

---------- Post added at 04:18 ---------- Previous post was at 04:16 ----------

odsunac pas. ustawic wal w GMP zalozyc blokady walu i walka.

ale problem to skaczący kąt. zmiany +0,6 sa normalne na biegu jałowym. a u ciebie...

Widzę, że pora zrobić nowe pomiary :wink:

Opublikowano

szukamy dzury w calym a wiec to co widac. logi idealne nie sa. wg mnie, rozrzad do sprawdzenia i ustawienia na blokadach. pompki do mycia i weryfikacji.

---------- Post added at 04:36 ---------- Previous post was at 04:23 ----------

czas, spac :rolleyes: niedlugo musze wstawac :kox:

Opublikowano
szukamy dzury w calym a wiec to co widac. logi idealne nie sa. wg mnie, rozrzad do sprawdzenia i ustawienia na blokadach. pompki do mycia i weryfikacji.

---------- Post added at 04:36 ---------- Previous post was at 04:23 ----------

czas, spac :rolleyes: niedlugo musze wstawac :kox:

Spoko - dzięki za ciekawą pogawędkę. Jak ruszę z tematem - dam Ci znać jak idą prace :thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...