Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

przelatalem 50.000 km na dunlopach sportmaxx tt. rewelacja i na suchym i na mokrym. opony sa dosyc ciche. i do kompletu trwale. po 50000 km, przody byly jeszcze na jeden sezon, a tyly na 2-3 sezony ( drugie tyle). BIorac pod uwage, ze lubie ostra dynamiczna jazde, jezdzac spokojnie sadze ze mozna na przodach wykrecic spokojnie 70000 km, a na tylaczh 100000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

jak się zamienia opony przód/tył co 10-15 tkm to prawie każde wytrzymają 70 tkm+, ja na fabrycznych zrobiłem 60 tkm ale chciałem je zajechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oponozmian, powoduje niepotrzebne niszczenie opon. o wiele optymalniejsza jest zuzycie opon danej osi do konca, i zapuszczenie nowych na przod.

Mialem pirelki, ktores z tych powyzej, i po 40000 przody do niczego sie nie nadawaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelatalem 50.000 km na dunlopach sportmaxx tt. rewelacja i na suchym i na mokrym. opony sa dosyc ciche. i do kompletu trwale. po 50000 km, przody byly jeszcze na jeden sezon, a tyly na 2-3 sezony ( drugie tyle). BIorac pod uwage, ze lubie ostra dynamiczna jazde, jezdzac spokojnie sadze ze mozna na przodach wykrecic spokojnie 70000 km, a na tylaczh 100000 km.

No i w łaśnie się zaczyna burza mózgów, też o Dunlopach słyszałem tylko dobre opinie, szczególnie sportmaxx.

Test opon letnich ADAC 2010 w rozmiarze 225/45 R17 ~ Oponeo.pl

Sprawdźcie powyższy link, Pirelli na 1 , dunlopy na drugim itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tam, te testy sa na zasadzie, kto da wiecej :decayed: mnie wiecej daje Dunlop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musa tzn. mamy znowu inne zdanie ale mamy do tego prawo, wg, równomierne zużycie jest lepsze niż zajechane opony na konkretnej osi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwielbiam miec odmienne zdanie.

Kazda opona pracuje w okreslonych warunkach, przelozenie opony z przodu na tyl i vice versa, powoduje ze opona musi sie dotrzec do nowego miejsca, a to powoduje przyspieszone jej zuzycie do momentu dotarcia. to raz

a dwa, to do czasu dotarcia, opony maja mniejsza przyczepnosc. wiec i pogarsza sie bezpieczenstwo.

Dlaczego wiec, mam robic grzecznosc koncernom i dokladac im do kabzy i jeszcze sie narazac do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwielbiam miec odmienne zdanie.

Kazda opona pracuje w okreslonych warunkach, przelozenie opony z przodu na tyl i vice versa, powoduje ze opona musi sie dotrzec do nowego miejsca, a to powoduje przyspieszone jej zuzycie do momentu dotarcia. to raz

a dwa, to do czasu dotarcia, opony maja mniejsza przyczepnosc. wiec i pogarsza sie bezpieczenstwo.

Dlaczego wiec, mam robic grzecznosc koncernom i dokladac im do kabzy i jeszcze sie narazac do tego?

Masz zupełną rację, i zgadzam się z tym , ale jednak przychodzi taki moment gdzie należy podjąć decyzję oraz odpowiednio jak najmniejsze ryzyko. I wybrać to co jest najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa 3 mozliwosci.

1. gdy przody sa dojechane do znacznikow, przerzucamy z tylu na przod, a na tyly dajemy nowe opony. Wtedy mamy tylko jedna zmiane osi.

2. na prozdy nowe, tyly zostaja. dla spokojnych kierowcow, osobiscie wole gdy z tylu sa lepsze opony. wiec srednio mi to pasuje.

3. sprzedajemy tyly uzywane w dobrym stanie, a kupujemy nowy komplet. osobiscie preferuje tego typu rozwiazanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie uczono, że na tyle zawsze muszą być lepsze opony niezależnie od napędu, FWD, RWD czy 4x4 i chyba się to sprawdza w życiu

Musa, będziesz miał na dniach te ceny na zawiechę do mietka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO przeciez napisalem co sadze nt lepszosci bieznika. tez uwazam ze lepiej go miec na tyle.

ale przekladanie co 15.000 km przod/tyl uwazam za bezsens. tymbardziej ze sukcesywnie pogarszamy stan tylow :]

Zostawilem wczoraj chlopakom liste, powinna byc na poniedzialek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a, juz, myslalem ze z rozpedu naskrobalem cos na opak :wink:

oczywiscie. puszcze na obydwa maile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, mam jednego maila [email protected]

---------- Post dopisany at 00:44 ---------- Poprzedni post napisany at 00:43 ----------

BTW nie pij już więcej :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pepin wziales juz ten szampon?? ja bym tez chcial podjechac kupic, to moge sie dolozyc, chyba ze za pozno juz jest:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pepin wziales juz ten szampon?? ja bym tez chcial podjechac kupic, to moge sie dolozyc, chyba ze za pozno juz jest:decayed:

jeszcze nie .. muszę wybrać jeszcze parę rzeczy dla kumpla ...

myslę że do wtorku pozbieramy co chcemy .. to zależy czy chcesz czekać .. ale ak patrę za okno, to i tak nie umyjesz auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...