Madas 2 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Musze pochwalic Bart-Sa w 1,5 godzinki zrobilismy dzis:1) bluetootha 2) podwyzszenie obrotow jalowych 3) selektywny centralny zamek 4) wspomaganie hamowania 5) awaryjki przy gwaltownym hamowaniu (jeszcze nie przetestowane) Czuje sie spelniony dzieki raz jeszcze co to wspomaganie hamowania ? i gdzie są kodowane awaryjne w A3 .. poszukam u siebie ? o BT .. opowiesz na spocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Musze pochwalic Bart-Sa w 1,5 godzinki zrobilismy dzis:2) podwyzszenie obrotow jalowych ja to bym chciał u siebie zapodać ale ta je.ana gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 1) co to wspomaganie hamowania ? 2) i gdzie są kodowane awaryjne w A3 .. poszukam u siebie ? 3) o BT .. opowiesz na spocie 1) Wzmacnianie siły hamowania: -> STG 03 - Elektronika hamulców-> Funkcja 10 (Adaptacja) -> Kanał 09-> Wartość 0 (Standard / średnia) zmienić na 2 (duża) Zmiany: - większa siła hamowanie przy małym wciśnięciu pedału hamulca - szybsza reakcja hamulców 2) Wchodzimy w 09.Centr.zesp.elektr. -> Wybieramy kodowanie -> Pomocnik kodowania. Bajt-17 i zaznaczamy "ptaszka" w Bit-0, czyli Zainstalowane światło nagłego (awaryjnego) hamowania, sterownik musi być co najmniej 21- bajtowy. 3) ---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 12:13 ---------- Musze pochwalic Bart-Sa w 1,5 godzinki zrobilismy dzis:2) podwyzszenie obrotow jalowych ja to bym chciał u siebie zapodać ale ta je.ana gwarancja są problemy z dwumasem w 1.8 TFSI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 są problemy z dwumasem w 1.8 TFSI? nie wiem ale auto drży na wolnych bo są to 650-700obr/min to się nie dziwię i w momencie wciśnięcia gazu też przejście jest mało komfortowe - no ale to może moje wymysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 to faktycznie trochę niskie jak na rzędową czwórkę warto podnieść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmartinez 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 1) co to wspomaganie hamowania ? 2) i gdzie są kodowane awaryjne w A3 .. poszukam u siebie ? 3) o BT .. opowiesz na spocie 1) Wzmacnianie siły hamowania: -> STG 03 - Elektronika hamulców-> Funkcja 10 (Adaptacja) -> Kanał 09-> Wartość 0 (Standard / średnia) zmienić na 2 (duża) Zmiany: - większa siła hamowanie przy małym wciśnięciu pedału hamulca - szybsza reakcja hamulców 2) Wchodzimy w 09.Centr.zesp.elektr. -> Wybieramy kodowanie -> Pomocnik kodowania. Bajt-17 i zaznaczamy "ptaszka" w Bit-0, czyli Zainstalowane światło nagłego (awaryjnego) hamowania, sterownik musi być co najmniej 21- bajtowy. 3) Działa to też w B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 nie mam pojęcia szczerze mówiąc co do 1) i 2), a bluetooth działa na bank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 blind, nie wiem co będę robił 15tego X, może Ty mnie odwiedzisz w mojej nowej siedzibie, jak dobrze pójdzie oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 1) Wzmacnianie siły hamowania: -> STG 03 - Elektronika hamulców-> Funkcja 10 (Adaptacja) -> Kanał 09-> Wartość 0 (Standard / średnia) zmienić na 2 (duża) Zmiany: - większa siła hamowanie przy małym wciśnięciu pedału hamulca - szybsza reakcja hamulców 2) Wchodzimy w 09.Centr.zesp.elektr. -> Wybieramy kodowanie -> Pomocnik kodowania. Bajt-17 i zaznaczamy "ptaszka" w Bit-0, czyli Zainstalowane światło nagłego (awaryjnego) hamowania, sterownik musi być co najmniej 21- bajtowy. Działa to też w B6? Szczerze mówiąc, też byłbym zainteresowany 1) i 2). Szczerze mówiąc, byłem nieco zdziwiony, że nie ma w B6 2), kiedy już w gó......ym Peugeocie 407 było w 2005 roku.... A w ogóle to dzień dobry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 1) co to wspomaganie hamowania ? 2) i gdzie są kodowane awaryjne w A3 .. poszukam u siebie ? 3) o BT .. opowiesz na spocie 1) Wzmacnianie siły hamowania: -> STG 03 - Elektronika hamulców-> Funkcja 10 (Adaptacja) -> Kanał 09-> Wartość 0 (Standard / średnia) zmienić na 2 (duża) Zmiany: - większa siła hamowanie przy małym wciśnięciu pedału hamulca - szybsza reakcja hamulców 2) Wchodzimy w 09.Centr.zesp.elektr. -> Wybieramy kodowanie -> Pomocnik kodowania. Bajt-17 i zaznaczamy "ptaszka" w Bit-0, czyli Zainstalowane światło nagłego (awaryjnego) hamowania, sterownik musi być co najmniej 21- bajtowy. 3) Działa to też w B6? zapraszam to sprawdzimy .. ja może jutro sprawdzę w B7 .. na początek samo kodowanie ... a hamowanie .. hmmmm w czwartek w nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witam Panowie, gdyby ktoś potrzebował jakieś rodzinne auto: Oferta - Dodge Grand Caravan - Witam. Mam do zaoferowania Państwu ślicznego Van'a w bardzo dobrym stanie w wersji SPORT. Auto jest z 2000r, posiada silnik o pojemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielo 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmartinez 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Pepin, możemy w jakiś dzień się umówić i zobaczymy co i jak ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 GRIP - 700PS Club 2 | VW HGP 3.6 BiTurbo mit 730 PS | RTL2 - YouTube elmartinez .. w jakiej okolicy bywasz .. może w czwartek po 20tej pod MAKRO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmartinez 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 elmartinez .. w jakiej okolicy bywasz .. może w czwartek po 20tej pod MAKRO ? Wstępnie możemy się tam umówić. Do makro z domu mam 10min. Jutro się zgadamy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 koledzy przymierzam się do zawirusowania autka.. Co proponujecie w okolicy ? Coś z tego: WSTR Wojciech Sarnowski - chiptuning, hamownia, serwis, tuning, usuwanie DPF i FAP, Goodhope z Pleszewa, TuneFORCE Poznań - chiptuning, filtry cząsteczek stałych, usuwanie dpf, Geko-Cars, w toruniu jakies AGMA tuning czy coś.. Co polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 EcuProject we Wroclawiu lub Rogal w Wawie - nigdzie indziej bym nie ryzykowal koszty paliwa to pestka w porownaniu do kosztow moda takze jechac i nie marudzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się