Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Błędne wskazania poziomu paliwa. Pływak i wskaźniki sprawne, w czym problem?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój problem polega na tym że wskaźnik paliwa pokazuje albo pełny bak albo pusty, dziś wykręciłem pływak ale wszystko z nim jest ok. wyczyściłem go i sprawdzilem potencjometrem. Jeżeli to nie pływak to co w takim razie? Co radzicie?

Opublikowano

Witam

Ja też się z tym borykam , nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa . Albo więcej albo mniej nigdy nie stoi tam gdzie powinien stać wskaźnik . Pływak też sprawdzałem jest ok . A4 1.9 Tdi 2000r Avant

Opublikowano

ja tez mialem nie dokladne wskazania, wiec wyciaglem plywak i okazalo sie ze byl prawie caly przewod przetarty ktory idzie z czytnika sciezki do plytki, do tego wyczyscilem dokladnie sciezke pasta tempo i po montazu wszystko dokladnie pakazuje, takze radze dobrze ogladnac plywak.

Opublikowano

o jakim potencjometrze mowa ?

Opublikowano

jeżeli potencjometr pływaka okaże się ok, to pozostaje tylko kwestia uszkodzonego procesora w zegarach :hi:

Opublikowano

Ten procesor w zegarach jest do naprawy czy trzeba kupić nowy ? Jaki może być koszt takiej naprawy ?

Opublikowano

wymiana procka ok. 500zł, można też poszukać używanych/sprawnych zegarów

Opublikowano

Znacie kogoś kto coś takiego mógłby zrobić ?

Opublikowano

Procek zegara jak uszkodzony wyjdzie na Vagu?[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 16:16_________________________________________________Dzisiaj wyjełem pływak, poczyściłem wszystko, kable w nim sa ok. Nadal po przekręceniu na zapłon wskaźnik leci na full. Czyli co sensor w zegarach?

Opublikowano

Kolego wyjmij jeszcze raz pływak odlutuj kable i przylutuj je na nowo i przed włożeniem podłącz kostkę i ręcznie poruszaj pływakiem jak będzie ok to musi się zawieszać w zbiorniku jak nadal będzie to samo to poszedł procesor w zegarach.

Opublikowano

Też tak własnie myśle teraz czy nie zrobiłem błedu i mogłem je odlutowac i przylutować. Bo wskaźnik fisiuje, albo idzie na full albo jest na rezerwie i wywala komunikat na wyświetlaczu. Wyjme dziada jeszcze raz i to zrobie.

Opublikowano

no to ja też dołoże swoje 5 groszy bo mam podobne objawy wskazówka dochodzi prawie do rezerwy no to jade tankować leje i leje no i do pełna za 70 zeta weszło patrze na cene paliwa cena normalna w miare a ja mam już pełen bak :> :>

zawsze chciałbym do pełna tankować za 70 dych :polew: :polew:

panowie z tym pływakiem w b5 jest tak samo jak w b6 czy jest jakaś różnica ?????

Opublikowano

Dzisiaj sie poddałem:

test zegarów, wskaźnik opadł poszedł do końca, wrócił na połowe czyli ok

Pływak, ponowne czyszczenie potencjometra, przelutowanie kabli, na sucho ruszanie, kiszka stoi na full

Wcześniej był błąd potencjometra, zwarcie ale nie pamiętam jakie, nie spisałem :kwasny:. Teraz się nie pojawia

Na moje to pływak do wymiany z potencjometrem, jeszcze jutro miernikiem sprawdze wtyczke.....

Opublikowano

swojego czasu walczylem z identycznym problemem ale z tego co czytam ja do tego podszedlem z drugiej strony a mianowicie jezeli wam sie cos rusza a test zegarow wychodzi ok walic to odczytu parametrow i sprawdzic czy tam plynnie chodzi i jak tak to jedyna rzecz w/g mnie to pompa na stol i manualnie z jakimkolwiek miernikiem sprawdzic opornosci na polaczeniach. W moim przypadku polaczenie kabli ktore sie wydawalo ok po pomiarze dawalo 2 rozne odczyty w trakcie pomiaru , z wlasnego doswiadczenia spedzilem za duzo czasu szukajac nie tam gdzie trzeba.P.S dla mnie to jakas ciekawostka z tym prockiem jeszcze sie z nia nie spotkalem .

Opublikowano

Sprawdzałem dzis sam pływak miernikiem, zwarcia nie ma, jak nim ruszam na mierniku, to wartości pokazuje.

Kostka od popmy sprawdzona, brak zwarcia.

Jedynie co jeszcze zauważyłem to jak odepne kostke to wskaźnik idzie na zeri i wywala rezerwe, podepne idzie momentalnie do maks.

Szkoda, że nie mam innego pływaka to bym sprawdził, jeszcze wpadłem na pomył i podepne pod kostke jakiś potencjometr i zobacze czy wskaźnik bedzie chodził.

Opublikowano

ja tez mam problem ze wskaznikiem paliwa, problem polega na tym ze jak przekrece kluczykiem to wskazowka lezy na zero, natomias jak stukne w okolice wskaznika to po ponownym wlaczeniu zaplonu wskazowka dziala, tylko ze raz pokazuje stan faktyczny a czasami cos kłamie, dobrze ze na screnie mam informacje ile jeszcze pozostalo paliwa,to jestem pewien , ze nie braknie , co to moze byc przyczyna takiego zachowania wskaznika ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...