striker9999 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Witam, zdarzają mi się problemy z odpaleniem silnika tzn nie pali od strzału tylko czasami trzeba nim pokręcic 2-3 sekundy. Występowanie problemu nie jest zależene od temperatury silnika. Na forum wyczytałem, że problemy z odpalaniem może powodować źle ustawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu. Sprawdziłem u siebie ten kąt (na zimnym silniku wacha się pomiędzy 0,6 a 1,1 - na ciepłym silniku stabilizuje się na wartości 0,6). Na forum piszecie, że powinien wynosić 0. Ponieważ nie lubię grzebać przy rzeczach które teoretycznie działają, chciałbym zapytać o Wasze doświadczenia w tym względzie, tzn. czy takie odchylenia kąta synchronizacji mogą powodować problemy z odpalaniem silnika? Czy warto (przy takich odchyleniach) próbować ten kąt skorygować? Pozdrawiam,
Musashi Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch. sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD
antonio Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 uszkodzony wewnętrznie włącznik świateł też może to powodować
Musashi Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 uszkodzony wewnętrznie włącznik świateł też może to powodować niby jak?
antonio Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 tego nie wiem nikt jest o tym wątek na forum - wrzuciłem tam filmiki miałem ten problem - wymiana włącznika i jak ręką odjął
striker9999 Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch. sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna?
antonio Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 np. tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=51767.0;highlight=odpalanie ale poszukaj jeszcze bo to nie ten link
marekg Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 tego nie wiem nikt jest o tym wątek na forum - wrzuciłem tam filmiki miałem ten problem - wymiana włącznika i jak ręką odjął Ja tylko mogę potwierdzić.
antonio Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 spróbuj odpalać auto za każdym razem na włączonych światłach pozycyjnych lub mijania. jezeli będzie odpalać OK to masz przyczynę [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2010, 19:20_________________________________________________ striker9999 sprawdziłeś??
Musashi Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch. sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna? trzeba podlaczyc manometr do ukladu paliwowego.... sprawdz co koledzy radza, zalatuje mi magia, no ale po glewbszym zastanowieniu, faktycznie jest to mozliwe.....
antonio Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 u mnie włącznik dał o sobie znac nagle, nie zauważałem wcześniej żadnych objawów
striker9999 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch. sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna? trzeba podlaczyc manometr do ukladu paliwowego.... sprawdz co koledzy radza, zalatuje mi magia, no ale po glewbszym zastanowieniu, faktycznie jest to mozliwe..... Ok. Testy zaczne od wyłacznika. Możesz napisać co wywnioskowałeś, że uznałeś to (wyłącznik) za możliwą przyczynę problemów z odpalaniem?
antonio Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 poprostu za każdym razem na włączonych światłach odpalał od strzała
Musashi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 z ciekawosci az sprawdzilem czy moze to dziala na uruchamianie BLB, ale niestety.
striker9999 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 Witam, trochę czasu minęło od pierwszego postu - trwały testy wyłącznika. Efekt zaskakujący, na włączonych pozycyjnych pali od strzału. W związku z powyższym czeka mnie wymiana wyłacznika świateł. Mozecie polecić jakieś miejsca gdzie takowy można nabyć (jakie koszty wchodzą w grę?). Występują wogóle zamienniki tego ustrojstwa czy trzeba kupić oryginał. Rozumiem, że ze względu na specyfikę problemu w grę wchodzi tylko nowy wyłącznik. Czy komuś udało się ustalić dlaczego wyłacznik świateł powoduje takie problemy? Pozdrawiam,
antonio Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Witam, trochę czasu minęło od pierwszego postu - trwały testy wyłącznika. Efekt zaskakujący, na włączonych pozycyjnych pali od strzału. W związku z powyższym czeka mnie wymiana wyłacznika świateł. Mozecie polecić jakieś miejsca gdzie takowy można nabyć (jakie koszty wchodzą w grę?). Występują wogóle zamienniki tego ustrojstwa czy trzeba kupić oryginał. Rozumiem, że ze względu na specyfikę problemu w grę wchodzi tylko nowy wyłącznik. Czy komuś udało się ustalić dlaczego wyłacznik świateł powoduje takie problemy? Pozdrawiam, a nie mówiłem włącznik możesz kupić od Czakiego z forum - sprzedaje zazwyczaj w cenie około 190 PLN nowy w ASO coś około 320 PLN
striker9999 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 No cóż, grunt to doświadczenie. Dzięki za info. Pozdrawiam,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się