Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] 1995 r. Po postoju nie pali od razu. (lejące wtryski?) = syfne paliwo!


Gość elmo

Rekomendowane odpowiedzi

B5 ADp 1.6 95 rok, jak autko postoi dwa dni i dłużej to po pierwszym zapalaniu silnika zaskakuje na 500 spada na 100 i gaśnie w ciągu 1-2 sekund odpalam drugi raz i wszystko ok, żadnych błędów na VAGu. Co to mzoe byc? czyzby ktorys wtryskiwacz lał? a moze pompa paliwa na wykonczeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody/swiece/kopulka-wynieniona?U mnie tez sie tak robilo jak postal ale ze 3-4 miesiace. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna znaleziona lejace wtryskiwacze :thumbdown:[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2007, 17:56 _________________________________________________błedy z VAG:

01249 (n30)

26 - 10

01250 (n31)

26 - 10

01251 (n32)

26 - 10

01252 (n33)

26 - 10

błędy sporadycznie , objawia sie to tym ze po jednym dniu stania auto odpala za drugim razem bez problemu, za pierwszym zaskakuje na chwile i spada na 400obrt. i gaśnie - poza tym wszystko jest ok, teraz pytanie:

1. jak uratować te wtryski? da sie je czyścic tymi preparatami do benzyny (jakie dokładnie produkty)?

2. czy da sie je jakoś regenerować czy tylko wymiana? i jakie są średnie ceny bo koszt boscha za 1 szt. 549zl mnie trochę zaskakują.

3. co moze byc przyczyna ich usterki? paliwo czy po 190 tys to normalne?

scalony nowy temat, to zdaje się kontynuacja ? Więc po co kolejny ?

[pre_pl][br]Dopisany: 17 Wrzesień 2007, 18:04 _________________________________________________Problem rozwiązany :thumbup: - wystarczyło zmienić stacje benzynową, i zatankować Pb98 na renomowanej stacji (najdroższej:-) ) i już po przejechaniu 50km problem znikł. Także winne leżała ewidentnie po stronie syfu z paliwa ew. syf z dna baku tez mogło tak być!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak problem zniknął to juz nie tankuj 98 bo narobisz sobie kłopotów gdyz paliwo 98 ma wiekszą temperature spalania(wybuchową)i do silników takie jak ty masz nie wolno lac 98.przejdz na paliwo 95bezsiarkowe,jest w takiej samej cenie co 98.ja takie tankuje ja stcji statoil. http://www.statoil.pl/statoil/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=181&layout=15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak problem zniknął to juz nie tankuj 98 bo narobisz sobie kłopotów gdyz paliwo 98 ma wiekszą temperature spalania(wybuchową)i do silników takie jak ty masz nie wolno lac 98.przejdz na paliwo 95bezsiarkowe,jest w takiej samej cenie co 98.ja takie tankuje ja stcji statoil. http://www.statoil.pl/statoil/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=181&layout=15

:shocked:

98 ma mniejszą podatnośc na spalanie "wybuchowe" :bicz3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wolno lac 98

Przecież producent wyraźnie zaleca paliwo co najmniej o liczbie oktanowej 95,więc wątpię,żeby to miało jakikolwiek wpływ.Ja tankuję tylko 98,czasami 99+ i jak na razie nie mam żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...