Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po wymianie pompy zapowietrza się układ paliwowy. Co wymienić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stara pompa była już bardzo doje..na (bardzo kiepskie odpalanie, max prędkość 170, buczenie), więc nie wiem czy i tam się zapowietrzał.

Jak postoi dłużej to muszę kręcić chwilę zanim załapie, choć nie zawsze. Jeśli chwilę pochodzi, zgaszę go i zapalę znowu to odpala na tyk.

Podpowiedzcie co powinienem wymienić, aby wyeliminować przyczynę? I nie chodzi mi tu o uszczelki samej pompy :wink4:

W innym temacie kudłaty66 napisał o wymianie przelewów i 12-stu podkładeczek miedzianych. Jakich podkładek, bo nie mogę nic takiego skojarzyć... :mysli:

Opublikowano

Na początek proponował bym Ci dokręcić mocno przewody wysokiego ciśnienia (metalowe pompa-wtryski) zarówno przy pompie jak i przy wtryskach. Zobacz czy nie są przykręcone za bardzo pod kątem.

Opublikowano

Chyba wiem, gdzie łapie lewe powietrze, bo dzisiaj zruszyłem zaworek na górze przy nastawniku i jeszcze gorzej się zaczął zapowietrzać... :wallbash:

Zauważyłem przy nim 3 miedziane(?) uszczelki. Mógłby ktoś podać ich wymiary? (numeru z etki nie chce, bo nie będę ich zamawiał w aso) Pomóżcie, bo na razie mam uziemiony samochód...

Czy przez sam zaworem może się zapowietrzać? Ten zaworek rozumiem jest wymienialny? W razie co do kupienia w sklepie?

Opublikowano

powietrze moze lapac od zbiornika wlacznie. ale w zakresie do doprowadzenia do pompy wtryskowej.

jezeli nieszczelnosc jest po stronie wysokiego cisnienia pojawia sie wyciek a nie zapowietrzanie.

a skad pompa? regenerowana?

Opublikowano

Pompa 11-stka z demontażu, ma wszystkie oryginalne plomby.

Czyli rozumiem, że ten zaworek, do którego idzie przelew od wtrysków nie ma z zapowietrzaniem nic wspólnego? To dlaczego jak go odkręciłem i przykręciłem to się tak zapowietrza, że żeby odpalić to muszę luzować nakrętki na wtryskach i długo kręcić?

[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2010, 20:30_________________________________________________Pomóżcie coś, bo głupio na mieście co chwilę odpowietrzać układ.... ;(

Jeśli nie łapie powietrza od strony wysokiego ciśnienia, to gdzie może? Wycieków żadnych nie zauważyłem... Co mam sprawdzać/wymieniać? Często coś wspominacie o jakimś o-ringu na filtrze paliwa, czy aż tak przez to może się zapowietrzać, podpowiedzcie jaki to o-ring (wymiary)?[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2010, 10:26_________________________________________________Doszedł mi nowy objaw, może to was naprowadzi...

Dzisiaj odpaliłem, ze 2 sek kręciłem i załapał, po chwili zgasł, tak jakby wypalił paliwo, które gdzieś tam miał. Żeby znowu odpalić musiałem pokręcić trochę dłużej, w końcu zaczął łapać i już chodził.

Coś wam takie coś mówi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...