Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kokosowa A4 B6 1,9 TDI QUATTRO


kokos

Rekomendowane odpowiedzi

190,5 KUNIA I 402,5 NIUTA,wiecej zaczynal kopcic i dyr.Witek uznal ze dosyc hi

prawie identyczny wynik jak z srodowego hamowania z 2,5 TDI,

Jak ze sprzegłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190,5 KUNIA I 402,5 NIUTA,wiecej zaczynal kopcic i dyr.Witek uznal ze dosyc hi

prawie identyczny wynik jak z srodowego hamowania z 2,5 TDI,

Jak ze sprzegłem?

loooz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niuty łagodne , sprzęgło spoko :good:[br]Dopisany: 17 Październik 2010, 22:35_________________________________________________BTW: dzwonie jutro o końcówki od "AL" ..... zobaczymy ile ojro krzykną z montażem - zadzwonię i powiem co i jak :naughty: [br]Dopisany: 17 Październik 2010, 22:38_________________________________________________Paweł mniodzio wyszło :good: ale to musi zapier**lać :slina: a i jeszcze jedno Q :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwonie jutro o końcówki od "AL"

albo BQ. AL ciezko dostac w dobrym stanie

Seb - mowa o nowych ...... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam. Jak nowe to masz spokoj na lata i mozna liczyc na fajne cyferki

Luzik :good: na to liczę :naughty:

Sorka Paweł za OT :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to się dopiero musi zbierać :naughty: Pogratulować takiego wykresu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jesteś jakoś zawiedzony, że "tylko" 190 KM, spodziewałem się czegoś ok 200KM :wink4: w końcu sporo kasy poszło w wodzidło :gwizdanie:

być może wtryski są wąskim gardłem :gwizdanie:

"guma" troszkę za szeroka moim zdaniem :wink4: nawet 200 konne auto poczuje ten opór :cool1:

Ogólnie, jak dla mnie auto zapowiada się :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI,na taki mniej wiecej wynik liczylem,niuty sa ustawione bezpiecznie dla sprzegla a cooler i tak wypadalo zrobic bo nawet przy 165 KM ktore mialem wczesniej dalo sie odczuc jak fabryczny puchł,a z drugiej strony zal bylo nie dac mocniejszej suszarki przy okazji,myslalem poczatkowo o pompkach ale dalem spokoj,koni by dalo niewiele wiecej a pod niuty trzeba by wzmocnic sprzeglo,wiec pompki i sprzeglo to juz spore koszty a w bezpiecznym wyniku efekt bylby niewymiernie niski do poniesionych kosztow,wiec chyba lepiej rozejrzec sie za czyms mocniejszym na fabryce i lekko dlubnac i mozna miec ok.100KM +,a kola i tak musialy wrocic do rozmiaru 225/45/17,no chyba ze cos sie zmieni na wiosne.

Tak naprawde i tak najwieksza frajde z jazdy dla mnie zawsze dawal zawias i naped,co komu po duzej mocy jak auto nie jedzie jak ty chcesz,wiec dlatego podniesienie mocy poszlo na sam koniec i to chyba naprawde na KONIEC i pewnie trzeba bedzie zaczac myslec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jesteś jakoś zawiedzony, że "tylko" 190 KM, spodziewałem się czegoś ok 200KM :wink4: w końcu sporo kasy poszło w wodzidło :gwizdanie:

w 1.9TDI mozesz pchać kase wiadrami a i tak ciężko przekroczyć 200KM , w niektórych przypadkach mozna ale żywotność silnika/turbawki mocno sie skraca :thumbdown:

Kokos graty wyniku , stajemy we wtorkowego spota na kresce ?? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

chyba lepiej rozejrzec sie za czyms mocniejszym na fabryce

ja bym proponował 2.0TFSI :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stan na kresce z oniakiem lepiej :tongue4:

i na niego przyjdzie czas :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...