cocoo24 Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć różnice miedzy gwintem a sprężynami obniżającymi, chodzi mi nie o podstawowe info, bo to wiem lecz bardziej zaawansowane techniczne
sancho80 Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 na gwincie regulujesz wysokosc auta...do tego jak chcesz bardziej obnizyc to musisz komplet wymienic, same springi tylko do 40mm obnizenia...
cocoo24 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Opublikowano 24 Września 2010 ja mam -30 same springi, pasi mi to wiec chyba bez sensu gwint w takim wypadku
bish - kopt Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 zestaw gwintowany jest bardziej pro sport, amorek ma krótszy skok o sprężyna jest twardsza
Gelooo Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 kupielm na zawieszeniu obnizonym sprezynami chyba -40 bylo ciezko bo tarlem miejscami idzie zima zalozylem gwint fk i ustawilem troche wyzej i jak narazie bardziej komfortowy w tej pozycji jest dla mnie gwint niz -40 ale jak obnize pewnie bedzie gorzej tylko pamietaj gwint jest twardszy i nie bedzie ci na dolkach tak dobijalo autka do ziemi
combat Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 podepne sie pod ten temat ,mam gwint ta-technix czy mozna do tego zalozyc inne/twardsze sprezyny ??(jakies propozycje) czy pasuja tylko te co sa w komplecie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się