Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


DareQ

Rekomendowane odpowiedzi

Te to moze u mnie to samo...moze warto spróbowac zdjac pasek od klimy??[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 15:01_________________________________________________Ale patrz no dziwne to jak zdejme wezyk z gruszki tzn sztangi ta co jest na turbinie to dzwieku nie ma..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te to moze u mnie to samo...moze warto spróbowac zdjac pasek od klimy??[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 15:01_________________________________________________Ale patrz no dziwne to jak zdejme wezyk z gruszki tzn sztangi ta co jest na turbinie to dzwieku nie ma..

nie .. ten dzwięk ze sprężarki to zupełnie co innego - metaliczny jakby kieliszki obijające się o siebie.

A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz sprawdzic jak wygladaja logi dynamiczne w Twoim aucie? Chodzi o to zeby sprawdzić czy nie przeladowywuje
Masz tu racje...jeszcze nie robiłem..Ale gosc który mi serwisuje auto mowi ze no to nie realne zeby turbo bo zna ten samochod dobrze itd..[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 15:07_________________________________________________
nie .. ten dzwięk ze sprężarki to zupełnie co innego - metaliczny jakby kieliszki obijające się o siebie.

A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego

Słuchaj a po zmianie turbiny dzwiek był czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trdno powiedzieć bo padła po 30km ale nie słyszałem nic .. Jakby co mam nowiutka w pudełku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego

No bo to nic zlego... roznica cisnien :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w turbo u mnie szuranie słychać tylko pomiędzy zmianą biegów ... jakoś to już olałem w sumie. Nic się nie dzieje złego

No bo to nic zlego... roznica cisnien :)

No nie do końca: ciśnienie związane jest z siłą jaka jest wywierana na powierzchnie, jeśli różnica ciśnień jest za duża może prowadzić do szybszego zużycia obciążonych elementów.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo to nic zlego... roznica cisnien

Ta moze w nowym samochodzie tez tak szura?? albo np w wiekszosci tdi?? Jakos mi sie to dziwne wydaje i na pewno to szuranie nie jest normalne...[br]Dopisany: 12 Grudzień 2008, 17:48_________________________________________________Kgluch

Słuchaj a u ciebie gosc wyciagna turbine i wyczyscił i to pomogło tak?? opisz to dokładniej jak to wygladało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzymaj nowa trzymaj ;P

niech lezy :) kiedys komus nas sie przyda :P

no toć dlatego czeka na napaleńca gotowego zapłacić każdą cene za to cudeńko :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie czyszczenie odyło sie bez wyjmowania turbo, rozruszali je pomiar cisnienia z dwóch stron. Nie widziałem ale okazało się ze nie jest mocno zabrudzona i wystaczy tak jak to panowie określili pojeździć sprotowo :naughty: co narazie robie i mam wrazenie ze idzie ku dobremu, zobaczymy ...

Adaho a czy Ty wkońcu wymieniłes turbawke na nowa?? Bo czytam w koncu ze nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem na nową nie regenerowaną i dźwięk jest więc to nie jej wina cos innego musi nie grać
A masz Katalizator?? Moze to on...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że temat się rozwija.

Wykluczone mamy : n75, turbo, egra, n18, nawet kata już ktoś wy.... i nic

No to ja zapodam jeszcze jeden ... trop? :cool1:

W dolocie jest coś takiego jak "TŁUMIK".

Od rury która idzie pod zderzakiem po stronie turbiny odchodzi wąż gumowy stojąc przed autem w lewo pod błotnik /nadkole

w ETCE narysowane jest to jako skrzyneczka z tylko jednym wejściem z dolotu. Jak mniemam ma to tłumić uderzenia/spadki ciśnienia w dolocie, a działa zapewne na zasadzie przeponowego zbiornika wyrównawczego.

tak więc kto ma czas (ja tradycyjnie nie) niech zaślepi to ustrojstwo (miejsce do podłaczenia) i potestuje, dostep raczej prosty i kosztów brak.

I oby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba nie to ale ten tłumik o którym piszesz jest słyszalny szczególnie dobrze gdy siedząc za kierownicą otworzysz drzwi pasażera.... i wtedy popmując gazem dzwięk bulgotania z turbo będzie bardzo dobrze słyszalny

spróbujcie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to ni ten tłumik...niestety nie...[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 15:29_________________________________________________Cieżka sprawa z tym dzwiekiem...Mi juz powoli sił brakuje...

Ervin a u ciebie identyczny ten dzwiek jest?? i tylko na ciepłym czy zimnym silniku tez??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten dzwiek jest slyszalny jak silnik jest zimny to slychac to nawet na biegu jalowym obroty 950 ale nie jest to tak ze slychac caly czas ale np pogruchota 5 sek i 3 sek przerwy. Jak sie silnik rozgrzeje to slychac ten dzwiek jak spadaja obroty tak z 3 tys. Po odłączeniu tego wezyka od turbiny jest cisza.

Przebieg 186 tys.

W tygodniu wybiore sie do kuzyna do serwisu Skody moze tam cos konkretnego powiedza ewentualnie zrobia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie podobny przebieg bo 192tys ale u mnie troszke inaczej bo podczas jazdy to tylko ponizej 2tys obrotów i jak np jade na 4 biegu 60km/h i puszcze gaz to wtedy a na postoju to tylko jak spada z obrotów i musi bys ciepły bo na zimnym nie...ja wykluczyłem tak: poduszki na bank nie, plecionka czyli zawieszenie rury na bank nie, no i dzisiaj wykluczyłem to co pisał Pablo_banita czyli ten regulator ciśnienia...byłem w piatek u goscia co naprawia turbiny i powiedział ze na 95 % łożysko w turbinie...ale no nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie czasami na zimnym, czasami na ciepłym,raz słychać bardzo raz mniej,bywa że 2 dni nie słychać w ogóle ,albo 3 dni szura bardzo głośno. Żadne czynniki na to nie wpływają inne paliwo czy zmiana stylu jazdy.Turbinę zmieniłem na nową, wszystkie podkładki uszczelki pod nia też (węże nie) i jest tak samo.

Przy zejściu z obrotów(na jałowym i w czasie jazdy) słychać tarcie przez około 1-2 sek. i przy wkręcaniu na obroty do pewnego momentu.

Jedyne co zauważyłem już dużo wcześniej że dźwięk nasilił sie bardzo jak zapaliła sie informacja o niskim stanie oleju (jeszcze na starej turbinie) po dolaniu zrobiło sie znacznie ciszej. Olej MOTUL Spec 504 507

Katalizatora nie wymieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to raczej nic z olejem zwiazane...Leje oryginalny vw audi 505 01 Paliwo...Od poczadku na orlenie...filtry wszystko co 15 tys. [br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 21:49_________________________________________________Ja to sie tak zastanawiam czy my wszyscy mamy taki sam ten dzwiek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...