Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] Modyfikacja 2.5 TDI 163PS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tym rozrządem to nie czarujcie... :> 3 tys to może jak jeszcze turbinkę wymienisz:D Ja kompletny rozrząd z pompą wody, wszystkie rolki napinacze paski z tym od klimy, termostat zapłaciłem z robocizną poniżej 2200.. 2100 kilkanaście chyba, żeby być precyzyjnym. W przyzwoitym krakowskim serwisie, na odpowiednikach ori. No ale za to olej (którego wchodzi pod 6 l) plus wszystkie filtry (z paliwowym) wychodzi pewnie ze 40% drożej niż w 1.8T. To też prawda. :disgust:

Opublikowano

Z tym rozrządem to nie czarujcie... :> 3 tys to może jak jeszcze turbinkę wymienisz:D Ja kompletny rozrząd z pompą wody, wszystkie rolki napinacze paski z tym od klimy, termostat zapłaciłem z robocizną poniżej 2200.. 2100 kilkanaście chyba, żeby być precyzyjnym. W przyzwoitym krakowskim serwisie, na odpowiednikach ori.

Zaczyna się robić OT

My tu rozmawiamy o A4 B6

Warsztat niby porządny a nie wiedział o tym (cytując Piotrusia z AKP): "wymiana hydrauliki zaworowej "co rozrząd" (hydropopychacze zawsze, dźwignie wg. potrzeby) - dają praktycznie 100% pewności, że wałki pozostaną "nietknięte""

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=63530&postdays=0&postorder=asc&highlight=wa%B3ki+rozrz%B1du+tdi&start=20 Polecam lekturę tego wątku z AKP ....

lcslooney, jak tam Twoje "wałeczki" się miewają? :P:evil:

Opublikowano

AndyN,

:D wałeczki?? aż boję się sprawdzać :decayed: (a tak poważnie to mój silniczek już nawet głowicę 1-3 wymienianą miał :przebiegly: i aktualnie wałki też wydają się być jeszcze ok)

Nie wiem czy jest taka duża różnica w cenie między rozrządem w b5 a b6, jeśli faktycznie jest to przepraszam za zamieszanie! A jeśli doliczyć koszt hydrauliki to chyba nawet w B5 nie za bardzo da się zmieścić w 3k?

Opublikowano

Co do blokady pompy to Alan mówił zeby zapytac sie Compotow, jak bede mial chwile to sie rozejrze

Opublikowano

CompSport.. Bielsko Biała :)... a z tym paskiem 3 kafle to grubo przesadzone (robiłem wszystko w seacie kaczmarczyka w b7 i na pewno wszylo ponizej 2 tys ), sam bym chetnie zchipował 2.5tdi automata 163 koniki :)

Opublikowano

Mnie obiecywano 300KM w tej firmie... :tongue4:

Opublikowano

Witam,

jeśli można to dodam swoje 3 grosze....

też myslałem o podkręceniu swojego 2.5 i dzwoniłem do Rogali

powiedział podobnie że w tym modelu - 163 KM - nie da się dużo pokręcić - przyrost będzie ok 10-13 i to wszystko a koszt ok 1300

wniosek..... :wallbash:

za duży koszt do zysku i jeszcze spalanie Ci wzorśnie o ok 0,5-1 l /100

ale decyzja należy do każdego ..... :th:

pozdrawiam

:hi:

Opublikowano

wrobsipl

wykres bedzie lepszy i auto płyniejsze

dokładnie tak... możecie zapytać MAlik'a on ma tak zrobioną 163...

consono111

na forum nie podaje się cen (bo dżentelmen o kasie nie rozmawia) :wink4:

Opublikowano

Oplaca sie modyfikowac nawet o te 10-15PS, przyrost mocy bedzie niewielki, ale wykres momentu bedzie przebiegal inaczej... Fakt faktem, ze koszt takiej zabawy w stosunku do efektow jest duzy.

Opublikowano

Panowie jest małe światełko w tunelu w przypadku "opornych" 2.5TDi. Chciałbym powalczyć z takim ale potrzebuje autko na jeden dzień (może nie koniecznie cały ale kilka godzin musze przy nim posiedzieć).

Pozdrawiam

Opublikowano

Sorry za OT ale Rogalotti założę się że na PW zgłosiło się już kilku chętnych... :polew: EOT

Opublikowano

Panowie jest małe światełko w tunelu w przypadku "opornych" 2.5TDi. Chciałbym powalczyć z takim ale potrzebuje autko na jeden dzień (może nie koniecznie cały ale kilka godzin musze przy nim posiedzieć).

Pozdrawiam

Wysłałem Ci PW :)

Opublikowano
:kox:
Opublikowano

Panowie jest małe światełko w tunelu w przypadku "opornych" 2.5TDi. Chciałbym powalczyć z takim ale potrzebuje autko na jeden dzień (może nie koniecznie cały ale kilka godzin musze przy nim posiedzieć).

Z ciekawosci zapytam:

Nie miales nigdy w rekach fabrycznie zmodyfikowanego 2.5? Np. przez MTM?

Opublikowano

Flyer: tak miałem kilka aut które były modyfikowane przez MTM, nawet w przyszłym tygodniu przyjeźdza Sharan by Polski MTM ale one wpadają na poprawę softu... zawsze.

Pozdrawiam

Opublikowano

Rogal, a byly to egzemplarze z tym felernym sterownikiem pompy /z blokada/ ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...