biedruch Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Z tym rozrządem to nie czarujcie... :> 3 tys to może jak jeszcze turbinkę wymienisz:D Ja kompletny rozrząd z pompą wody, wszystkie rolki napinacze paski z tym od klimy, termostat zapłaciłem z robocizną poniżej 2200.. 2100 kilkanaście chyba, żeby być precyzyjnym. W przyzwoitym krakowskim serwisie, na odpowiednikach ori. No ale za to olej (którego wchodzi pod 6 l) plus wszystkie filtry (z paliwowym) wychodzi pewnie ze 40% drożej niż w 1.8T. To też prawda.
AndyN Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Z tym rozrządem to nie czarujcie... :> 3 tys to może jak jeszcze turbinkę wymienisz:D Ja kompletny rozrząd z pompą wody, wszystkie rolki napinacze paski z tym od klimy, termostat zapłaciłem z robocizną poniżej 2200.. 2100 kilkanaście chyba, żeby być precyzyjnym. W przyzwoitym krakowskim serwisie, na odpowiednikach ori. Zaczyna się robić OT My tu rozmawiamy o A4 B6 Warsztat niby porządny a nie wiedział o tym (cytując Piotrusia z AKP): "wymiana hydrauliki zaworowej "co rozrząd" (hydropopychacze zawsze, dźwignie wg. potrzeby) - dają praktycznie 100% pewności, że wałki pozostaną "nietknięte"" http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=63530&postdays=0&postorder=asc&highlight=wa%B3ki+rozrz%B1du+tdi&start=20 Polecam lekturę tego wątku z AKP .... lcslooney, jak tam Twoje "wałeczki" się miewają?
biedruch Opublikowano 19 Września 2007 Opublikowano 19 Września 2007 AndyN, wałeczki?? aż boję się sprawdzać (a tak poważnie to mój silniczek już nawet głowicę 1-3 wymienianą miał i aktualnie wałki też wydają się być jeszcze ok) Nie wiem czy jest taka duża różnica w cenie między rozrządem w b5 a b6, jeśli faktycznie jest to przepraszam za zamieszanie! A jeśli doliczyć koszt hydrauliki to chyba nawet w B5 nie za bardzo da się zmieścić w 3k?
kaj82 Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Co do blokady pompy to Alan mówił zeby zapytac sie Compotow, jak bede mial chwile to sie rozejrze
Michas Opublikowano 22 Września 2007 Opublikowano 22 Września 2007 CompSport.. Bielsko Biała ... a z tym paskiem 3 kafle to grubo przesadzone (robiłem wszystko w seacie kaczmarczyka w b7 i na pewno wszylo ponizej 2 tys ), sam bym chetnie zchipował 2.5tdi automata 163 koniki
wrobsipl Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Opublikowano 28 Listopada 2007 no tez wlasnie czakamy co wo temacie ruszy [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2007, 21:14 _________________________________________________panowie czy coś drgneło w tym temacie, czy v-tech cos sciemnia bo obiecuja 27 km i 50 nm dla bdg ????? link http://www.vtech.pl/ext/k.html
poziek Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Mnie obiecywano 300KM w tej firmie...
consono111 Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Witam, jeśli można to dodam swoje 3 grosze.... też myslałem o podkręceniu swojego 2.5 i dzwoniłem do Rogali powiedział podobnie że w tym modelu - 163 KM - nie da się dużo pokręcić - przyrost będzie ok 10-13 i to wszystko a koszt ok 1300 wniosek..... za duży koszt do zysku i jeszcze spalanie Ci wzorśnie o ok 0,5-1 l /100 ale decyzja należy do każdego ..... :th: pozdrawiam
wrobsipl Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Opublikowano 29 Listopada 2007 nieno do 15 km to sie wogóle nie kalkulejszon ale moze wykres bedzie lepszy i auto płyniejsze
alvaro Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 wrobsipl wykres bedzie lepszy i auto płyniejsze dokładnie tak... możecie zapytać MAlik'a on ma tak zrobioną 163... consono111 na forum nie podaje się cen (bo dżentelmen o kasie nie rozmawia)
Flyer Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Oplaca sie modyfikowac nawet o te 10-15PS, przyrost mocy bedzie niewielki, ale wykres momentu bedzie przebiegal inaczej... Fakt faktem, ze koszt takiej zabawy w stosunku do efektow jest duzy.
Rogalotti Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Panowie jest małe światełko w tunelu w przypadku "opornych" 2.5TDi. Chciałbym powalczyć z takim ale potrzebuje autko na jeden dzień (może nie koniecznie cały ale kilka godzin musze przy nim posiedzieć). Pozdrawiam
alvaro Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Sorry za OT ale Rogalotti założę się że na PW zgłosiło się już kilku chętnych... EOT
malik Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Panowie jest małe światełko w tunelu w przypadku "opornych" 2.5TDi. Chciałbym powalczyć z takim ale potrzebuje autko na jeden dzień (może nie koniecznie cały ale kilka godzin musze przy nim posiedzieć). Pozdrawiam Wysłałem Ci PW
wrobsipl Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2007 no to by było coś czekam rogal na efekty powodzenia
Flyer Opublikowano 3 Grudnia 2007 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Panowie jest małe światełko w tunelu w przypadku "opornych" 2.5TDi. Chciałbym powalczyć z takim ale potrzebuje autko na jeden dzień (może nie koniecznie cały ale kilka godzin musze przy nim posiedzieć). Z ciekawosci zapytam: Nie miales nigdy w rekach fabrycznie zmodyfikowanego 2.5? Np. przez MTM?
Rogalotti Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Flyer: tak miałem kilka aut które były modyfikowane przez MTM, nawet w przyszłym tygodniu przyjeźdza Sharan by Polski MTM ale one wpadają na poprawę softu... zawsze. Pozdrawiam
Flyer Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Rogal, a byly to egzemplarze z tym felernym sterownikiem pompy /z blokada/ ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się