Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


_hary_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! :hi:

Po pierwsze, kłopot z odpaleniem auta. Po wymianie rozrządu pali bardzo nierówno!!!

Po drugie, do ok 2500 obrotów wręca się w miarę dobrze, ale potem, idzie odczuć spadek mocy.

Prosiłbym o analizę logów, pod tym i innym względem.

Logi znajdują się tutaj.

Jeżeli chodzi o katalizator, to jest on na swoim miejscu, czyli w samochodzie :)

Z góry dziękuję za wszyskie odpowiedzi

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku jedź do tego mechanika i jeżeli potrafi? niech ustawi wszystko jak należy, bo dał poprostu ciała (kąt wtrysku tragiczny) potem zrób jeszcze raz logi to pomyślimy dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyreguluj zapłon i problemy z zapalaniem znikną.

Za spadek mocy odpowiada zgromadzona sadza w sprezarce, ktora skutecznie unimozliwa plynne przestawianie sie kierownic VTG.

Wiecej ognia - moze sie rozjezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat i katalizator pewnie będzie zaraz kwestią sporną, ale według mnie jest do wycięcia, a termostat do wymiany

a co do chwilowego spadku mocy moderator pewnie ci powie co trzeba zrobić.. :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik,co ma sie rozjezdzac z tych logow sprezarka pracuje jak na AFN conajmniej dobrze.A to ze jest przeladowanie to norma nie na nasze drogi.Kat wtrysku masakra,ja bym dawke zwiekszyl.Termostat tez do wymiany,katalizator do wyciecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociaż ty vauxhall95 widzisz co i ja widzę, co do przeładowania jest to norma po przebiegu 200tys, ale można to permanentnie zlikwidować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo po wymianie rozrządu, sam ustawiałem kąt wtrysku i aby powrócił do swoich wskazań musiałem przyspieszyć pompę o 5 mm. Po przejechaniu się nie wierzyłem że to moje auto - a jak odpala :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik,co ma sie rozjezdzac z tych logow sprezarka pracuje jak na AFN conajmniej dobrze.A to ze jest przeladowanie to norma nie na nasze drogi.Kat wtrysku masakra,ja bym dawke zwiekszyl.Termostat tez do wymiany,katalizator do wyciecia.

chociaż ty vauxhall95 widzisz co i ja widzę, co do przeładowania jest to norma po przebiegu 200tys, ale można to permanentnie zlikwidować :)

Ech czasami to mi rece opadają.

Jaka "norma", jakie "conajmniej dobrze" ???

Tutaj logi jednego z moich AFN now - przebieg 190 tys po wycieciu kata :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ce497a43cb1ef8a.html

a tutaj logi mojego kolejnego AFN a - przebieg 330 tysiecy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c80d0ec4b1f5ff16.html

i na koniec

logi mojego obecnego AFN q przebieg 220 tysiecy

http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15472.html

Wnioski we własnym zakresie. :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik,co ma sie rozjezdzac z tych logow sprezarka pracuje jak na AFN conajmniej dobrze.A to ze jest przeladowanie to norma nie na nasze drogi.Kat wtrysku masakra,ja bym dawke zwiekszyl.Termostat tez do wymiany,katalizator do wyciecia.

chociaż ty vauxhall95 widzisz co i ja widzę, co do przeładowania jest to norma po przebiegu 200tys, ale można to permanentnie zlikwidować :)

Ech czasami to mi rece opadają.

Jaka "norma", jakie "conajmniej dobrze" ???

Tutaj logi jednego z moich AFN now - przebieg 190 tys po wycieciu kata :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ce497a43cb1ef8a.html

a tutaj logi mojego kolejnego AFN a - przebieg 330 tysiecy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c80d0ec4b1f5ff16.html

i na koniec

logi mojego obecnego AFN q przebieg 220 tysiecy

http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15472.html

Wnioski we własnym zakresie. :)

Pozdrawiam

Hola hola nie tak szybko nie pisz ze tu zle turbo pracuje,delikatnie sie przycina twoja igielka nr.2 tez miala overboosta prawie 1.1bar.Takze spokojnie.Wystarczy troszke dynamiczniej jezdzic.A nie od razu przeganiac po 5tys obrotow zeby silnik z ramy wypadl.Moj wniosek z mojego zakresu,ze nie jest zle,a powiedzialbym ze nawet dobrze.Troszke lepszej jazdy i bedzie GIT!!!!!.Widzialem nie pierwsze logi nie ostatnie,mialem takie turbiny w reku razy kilka.........................................Takze wiem co pisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hola hola nie tak szybko nie pisz ze tu zle turbo pracuje,delikatnie sie przycina twoja igielka nr.2 tez miala overboosta prawie 1.1bar.

Kurde patrze i patrze i nie widzę tego OB :mysli:

Wyjaśnijcie proszę to koledzy bo od tych cyferek już mnie się :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

ustawiłem wczoraj pompę wtryskową na maksa w stronę silnka, dzisiaj rano auto odpaliło bardzo ładnie i przede wszystkim równo. Po rozgrzaniu silnika podpiąłem VAG'a i w BS000 kąt wtrysku waha się między 52, a 57. Więc wydaje mi się, że może tak zostać. Autko, też zaczęło się lepiej zbierać. W najbliższy weekend postaram się zrobić nowe logi i wrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okolo 2000tyś obr prawie 1.1 bar.

Spokojnie

Przeanalizuj jeszcze raz moj log numer 3 i log 011 autora wątku i na pewno zrozumiesz na czym polega roznica. :)

EOT

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...