Kowi87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Po pół rocznej walce z przeładowaniem chyba wyleczyłem turbo jazdą dynamiczną. Autko obecnie jest po delikatnym sofcie pisanym pod turbo i wtryski 216ki, w miedzy czasie doszło troche gratów. Obecny setup to: turbo AWX/ARL, wtryski 216ki, FMIC, pompa 11, kolektor ssący AWX bez EGR. Możecie sprawdzic czy wszystko jest oK i nadaje sie na korekte autko Logi Dynamiczne 000 001 003 004 007 008 010 011 Błędów nie ma żadnych, nie łapie notlaufów, moc jest w normie, wymieniłem w tym tygodniu czujnik temperatury paliwa bo zawodził :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 Dodałem grupe 001, bo wczoraj o niej zapomniałem, 008 musze zrobić, bo nie robiliśmy :gwizdanie: a z tych logów cos widać nie tak termostat chyba tylko do zmiany, chociaż na klimatroniku pokazywał 87-88, a w logach jest inaczej[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 10:31_________________________________________________Dodałem grupe 008
przemik Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Wymien termostat - zima idzie. Rogal robil tą modyfikacje ? Bedziesz jeszcze jechal z doladowaniem w gore ? Pewnie tak bo koksu chyba jeszcze jest zapas.
Kowi87 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Wymien termostat - zima idzie. Rogal robil tą modyfikacje ? Bedziesz jeszcze jechal z doladowaniem w gore ? Pewnie tak bo koksu chyba jeszcze jest zapas. Tak sofcik robiony przez Rogala ale delikatny bo miałem walniety czujnik temp paliwa, rogal mówił ze mam słabej kondycji układ paliwowy, no ale od tamtej pory siedzi nowy zapas jest Czyli poza termostatem wydaje sie gotowy na korekte softu [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 20:20_________________________________________________Wysłałem logi na PW do Rogala, napisał ze wszystko OK poza statycznym kątem wtrysku?? Przemik zobacz na ten kąt Co mam przerobić i ile to potrwa
przemik Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Pokaz logi 000 Basic Settings i 004 stat na max rozgrzanym motorze
Kowi87 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Pokaz logi 000 Basic Settings i 004 stat na max rozgrzanym motorze ok dzisiaj albo jutro umieszcze [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2010, 19:25_________________________________________________000 BS http://img541.imageshack.us/img541/422/000bs.jpg 004 stat Noi mam mały problem, bo znowu wywaliło błąd czujnika temp paliwa G81, wymieniłem go na nowy w tamtym tygodniu Co do termostatu, jak dzisiaj jeżdziłem troche wieczorem, to kanał 49 pokazywał nawet 89st, ale jak stanaałem zrobic logi to temperatura spadła do 84st i tak sie dłuższy czas trzymała :gwizdanie: podczas jazdy przewaznie pokazuje 87st, no ale na logach widać co innego Logi robiłem przy włączonym klimatroniku[br]Dopisany: 01 Październik 2010, 00:49_________________________________________________
przemik Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Zaplon jest lekko za pozny. Ale minimalnie. Nie wiem co Witek mial na mysli mowiac zebys go ustawil. Mozna by faktycznie popchnąc lekko do przodu w granice 60 jednostek. Te anomalie, ktore są w 004 stat i dyn wydają się byc pochodną za niskiej temperatury i problemow z czujnikiem temp.paliwa. Nastepnym razem rob logi przy wylaczonych odbiornikach i klimie.
Kowi87 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Wymienie termostat i zrobie od nowa te logi, nie pokoi mnie ten czujnik bo ledwo tydzień działał i znowu siadł, chyba jadac na korekte wyposaze sie w zapasowy wrazie czego :gwizdanie: Wysłe jeszcze do Witka te logi [br]Dopisany: 01 Październik 2010, 22:33_________________________________________________Przemik napisz mi jeszcze na jakie wartosci mam poprawić kąt wtrysku, żeby było idealnie , w czwartek oddaje autko do serwisu(termostat czujnik temp paliwa, kąt wtrysku, świece) Wydrukuje te logi i i pokaże im w liczbach ile ma być i niech robią jak byłem w nadarzynie, zażyczyłem sobie bogatą mieszanke jak ustawiali pompe, no ale teraz też jest bogate spalanie [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 17:13_________________________________________________Wymieniłem termostat, czujnik temperatury paliwa, poprawiłem kat wtrysku na 4,4-4,5, było wczesniej 3,8 na jakims programie Boshowskim 000BS 001Statyczne 004statyczne Na klimatroniku na 49kanale pokazuje 88-90st i temperatura nie spada podczas postoju. Logi robiłem przy wyłaczonym klimatroniku Temperatura paliwa w miare czasu jazdy rosnie czy ma sie trzymać na w miare jednej wartosci? Podczas ustawiania dawki paliwa było 35st, na postoju jak wróciłem od mechanika pokazywało 41,4st
przemik Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 W logach jest dobrze. Obroty troche przy niskie.
Kowi87 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 W logach jest dobrze. Obroty troche przy niskie. Przemik nawet nie wiesz jak mnie to cieszy ze juz tak piszesz teraz tylko została weryfikacja przez rogala i jakis sensowny termin jeszcze tylko mi powiedz jak to jest z tą temperaturą paliwa, czy ona zmienia temperature w zaleznosci od prędkosci [br]Dopisany: 14 Październik 2010, 15:26_________________________________________________Witek stwierdził po logach że autko sie juz nadaje na korekte z poczatkiem listopada będe miał strojenie Tylko denerwuje mnie ten powtarzajacy sie bład czujnika temp paliwa, dodam że po odebraniu auta z naprawy(byłem tam cały czas) został skasowany ten bład pojezdzięłm zrobiłem z 50km znowu błąd sie pojawił, skasowałem, zrobiłem te ostatnie logi co wkleiłem wyzej na tym czujniku, wiec ten bład jest sporadyczny Wniskuje ze 2 wyjęte czujniki temp paliwa są sprawne, a przyczyna tego błedu lezy gdzie indziej Ile mniej wiecej powinna mieć temperatura paliwa w AFNie przy ustawianku dawki i kątu było 35st po robieniu logów miałem 45st, moze tyle być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się