Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Problem z powracajcym błędem VAG 16795


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, moderator skasowal moj watek wiec postaram sie jeszcze raz, moze teraz bedzie poprawnie.

Otoz drugi raz juz po skasowaniu pojawil mi sie check engine:

Control Module Part Number: 8E0 909 518 M

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 0011701

Work Shop Code: WSC 00500

1 Fault Found:

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

Szukalem na goglach i znalazlem:

Possible Solutions

* Check Fuel Pump Relay (J17)

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Secondary Air Injection Pump (V101)

* Check Secondary Air Injection Pump Relay (J299)

* Check Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)

Ale tak na prawde nie wiem od czego zaczac...

Czy moze to miec zwiazek z tym, ze zawsze rano po zimnej nocy jak odpalam, to przez pierwsze 1,5 sekundy slychac takie jakby wyraźne metaliczne stukanie?

Potem juz przez caly dzien nawet w mrozie odpala normalnie.

Olej, filtry, swiece zmieniane co 10.000, auto ma przejechane 145.000 km.

Dodam, iz w serwisie za pierwszym razem ten blad pociagnal za soba kolejny, czyli spalanie stukowe sie pojawilo (takze na VAGu)...ale tym razem tylko ten jeden blad byl...

Za wszelkie porady dziekuje z gory.

Pozdrawiam.

Opublikowano

?????????????

Mnie też ten błąd nawiedza...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...