Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Przerywa, nie wkręca się na obroty po dodaniu gazu


Hardjack

Rekomendowane odpowiedzi

Od kiedy kupiłem samochód mam problem z silnikiem, objawia się on tym, że gdy silnik ma niskie obroty i jak dodam mu więcej gazu to nie przyspiesza tylko zaczyna przerywać lub obroty stoją w miejscu. VAG pokazuje mi tylko niesprawną sondę, ale wątpię że ona jest tego przyczyną. Auto przez tą usterkę ma muła na każdym biegu podczas gdy nie kręcę go na obrotach, bo powiedzmy gdy wbijam dwójkę i chcę raptownie przyspieszyć, to zamiast odchodzić do przodu to sobie tylko jedzie :( Układ wydechowy jest w 100% sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem napisać: świece były wymieniane. Co do przewodów, to mam pytanie: jak je wymienić, bo przy wymianie świec widziałem, że dwa są normalne a dwa sztywne. Ile kosztują takie nowe przewody?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź spryskiwacz z wodą. Zdejmij osłonę silnika, odpal go i popsikaj przewody delikatnie wodą (najlepiej robić to w nocy). Jeśli zobaczysz przebicia to przewody w 100% do wymiany. Jeśli nie będzie żadnego przebicia to można założyć że są ok - ale to taki nie pewny test. Można jeszcze sprawdzić ich oporowość czy jakoś tak, ale tu już dokładnie nie powiem co i jak. Nie ma sensu wymieniać nie ślepo bo to ani mądre, ani tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomego co ma ten sam silnik w swojej A4, to sprawdzę :tongue4: Przy wymianie świeć zauważyłem jeszcze, że jeden z "przewodów" który idzie od cewki jest trochę obłupany od dołu, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ładnie odpala. Na zimnym silniku jest gorzej, np. ostatnio wbiłem dwójkę i wcisnąłem ponad 3/4 gazu to samochód nie chciał jechać tylko "mulił". Na ciepłym też występuje i jest to bardzo uciążliwe, ale trochę mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Pełno jest postów na ten temat jednak nic sensownego.Ja też mam ten problem jednak żadna z porad nie pomogła :( Wydaje mi się że jeżeli te silniki są zagazowane to tak musi być. Kiedy rano zapalam auto to żeby się nie denerwować po wejściu na 2000tys.obr. od razu przełączam na gaz i wtedy nic go już nie muli.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Pełno jest postów na ten temat jednak nic sensownego.Ja też mam ten problem jednak żadna z porad nie pomogła :( Wydaje mi się że jeżeli te silniki są zagazowane to tak musi być. Kiedy rano zapalam auto to żeby się nie denerwować po wejściu na 2000tys.obr. od razu przełączam na gaz i wtedy nic go już nie muli.Pozdrawiam

E tam, głupoty kolega gada :tongue4:Jeśli LPG jest dobrze założone to nie ma różnicy czy się jedzie na PB czy na LPG. Ja mam dobrze założoną sekwencję i gdyby nie kontrolki od gazu i dźwięk przełączającego się elektrozaworu gazu to nie wiedziałbym na czym jadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie jest to samo. Na gazie chodzi jak zegarek. Ale rano jak odpalam na benzynie to obroty skaczą do 1100 i zaczyna się cyrk (opadają podnoszą się aż w końcu silnik gaśnie, nie ma rożnicy czy dodam gazu czy nie - brak reakcji, czasem potrafi strzelić z rury wydechowej). Dodatkowo w trakcie tego procesu czuć bardzo wyraźna woń benzyny - wnioskuję że silnik się nią zalewa. Podczas postoju na skrzyżowaniu i próbie ruszenia (czasem gwałtownego)potrafi się zadusić i nie reagować na gaz. Żadne z tych objawów nie występują gdy jadę na gazie. VAG pokazuje błędy przepustnicy, ale przecież jak jadę na agzie to bierze ona udział w procesie przyspieszania itp i jest ok. Nie wiem już co mam robić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o problemy mulenia, braku przyspieszenia na poczatek VAG i kontrola sondy, czujnika temp do ECU, przepływki, czasów wtrysku PB na wolnych obrotach oraz korekcje długo i krótko terminowe, dodatkowo mozna sprawdzic ciśnienie paliwa oraz reg. cisnienia paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o problemy mulenia, braku przyspieszenia na poczatek VAG i kontrola sondy, czujnika temp do ECU, przepływki, czasów wtrysku PB na wolnych obrotach oraz korekcje długo i krótko terminowe, dodatkowo mozna sprawdzic ciśnienie paliwa oraz reg. cisnienia paliwa.

i z tobą sie zgadzam zaczął bym od paliwa ciśnienie pompy i ciśnienie na wtryskach przez głupi filtr paliwa nawet mogą takie objawy występować po za tym jak sie jeździ na gazie pompy często padają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest identycznie jak u abc123: "Dodatkowo w trakcie tego procesu czuć bardzo wyraźna woń benzyny - wnioskuję że silnik się nią zalewa. Podczas postoju na skrzyżowaniu i próbie ruszenia (czasem gwałtownego)potrafi się zadusić i nie reagować na gaz."

Ja w swoim aucie nie mam instalacji gazowej :tongue4: Filtr paliwa założyłem nowy. Trzeba będzie kupić nową sondę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w dwóch sklepach z częściami do aut. W pierwszym powiedzieli mi, że uniwersalna sonda Bosch-a, czyli taka w której trzeba przełożyć końcówkę od starej sondy kosztuje 290zł, a specjalna do Audi, czyli już z końcówką pasującą do auta, to koszt 550 zł :shocked: W drugim sklepie za oryginalną sondę Bosch-a z taką końcówką jak mam, czyli tą do dedykowaną Audi powiedział mi facet, że zapłacę 240 zł - zamówiłem tą :) Ale o co tu chodzi z tymi cenami? Teraz tak, myślę czy nie zamówiłem jakiejś podróby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...