czakus84 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 witam, mam problem z pedałem gazu. Mianowicie samochód w ogóle nie reaguje na jego wciskanie. Zapala się kontrolka od ESP oraz mróga kontrolka od grzania świec żarowych. Czy ktoś kojarzy taki problem ??
b3rs Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 No nie będę pisał, żebyś podpiął kabel i odczytał błędy... Możesz sprawdzić czy masz szczelnie zamkniętą obudowę kompa na podszybiu i czy nie zalało Ci tam kostki od pedału gazu.
Bieniek Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 I pewnie sie stalo tak po myjni lub deszczu?? Sprawdz obudowe jak radzi kolega. Najprawdopodobniej to bedzie to.Koszt gornej obudowy to okolo 70zl
czakus84 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 błąd to : G79 czujnik położenia pedału gazu oka, zobaczę tą obudowę. Pytanie czy kostka po zalaniu (deszcz) będzie dalej sprawna ??
Musashi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 sprawdz zlaczke jezeli jest sucho a jej odpiecie i podpiecie nie pomoze, wymien czujnik polozenia pedalu gazu, zwyczajnie jego zywot dobiegl konca
b3rs Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 błąd to : G79 czujnik położenia pedału gazu oka, zobaczę tą obudowę. Pytanie czy kostka po zalaniu (deszcz) będzie dalej sprawna ?? Jak to wina zalania, przemyj styki w kostce jakimś preparatem do tego celu, uszczelnij obudowe i będzie ok.
Bieniek Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Uszczelnienie nic nie daje,albo dziala na chwile.Lepiej kupic nowa obudowe jak jest uszkodzona.
b3rs Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Uszczelnij... miałem na myśli o ile się da, była nieskręcona itp, jeżeli ktoś połamał to oczywiście wymiana.
slaaawek83 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Miałem ten sam problem postał kilka godzin na większym deszczu, brak reakcji na pedał gazu migająca kontrolka ESP i grzanie świec, pierwsza diagnoza potencjometr pedału gazu, nowy ok. 400 zł, używany 80 zł. Na szczęście sprawdziłem obudowę ECU i okazało się że była zamocowana tylko na dwie śrubki te z przodu,tylne tyle że siedziały. Kostki i kompa potraktowałem suszarką uszczelniłem i dokręciłem (trzeba zdjąć wycieraczki i podszybie żeby się tam dostać) i narazie wszystko gra.
b3rs Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 ...trzeba zdjąć wycieraczki i podszybie żeby się tam dostać... Bez przesady, nie trzeba sciągać wycieraczek ani podszybia, wystarczy je uchylić.
czakus84 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 operacja zakończona sukcesem. jak zdjąłem obudowę i zobaczyłem śniedź na kostkach to wszystko było jasne uszczelnione,wysuszone i wszystko gra. dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się