Robo_A4 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Ty kombinujesz a my bacznie obserwujemy U mnie to się stało przed wymianą sprzęgła i pomogło na na kilka km, albo mi się tylko wydawało że pomogło. Ja też już szukam siłownika.
juropek Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 U mnie skrzyna rozleciała przed wymianą sprzęgła, wymieniłem bo się kończyło , a i tak wszystko było rozbebeszone.
SotoM Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Ty kombinujesz a my bacznie obserwujemy hehe cfaniaczki... bede pobierał opłaty... - aby mi sie olej zwrócił... hehe
fusse Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 hhehe, ja tez czekam na efekt z olejem. juz powoli zaczynam sie rozgladac za kluczem do odkrecenia tego korka...wcale nie bedzie latwo, trzeba bedzie sobie taki chyba samemu zrobic.. kupujesz olej z aso,czy jakis inny?
SotoM Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 tez masz taki cudowny korek w skrzyni?? olej w aso to ja kupiłem,wymienilem i jest lipa.teraz skombinowałem sobie olej Castrol EP80 ma normę API. GL-4 jaka wymaga VAG korkiego już mam, teraz tylko kolesia muszę zmolestować o klucz...
Robo_A4 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 to i ja dorzucę kamyczek do tego ogródka :> Jutro wymieniam siłownik, pojeżdżę trochę i podzielę się spostrzeżeniami.. żeby nie było że tylko jeden testuje
rikardo Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 tez masz taki cudowny korek w skrzyni?? olej w aso to ja kupiłem,wymienilem i jest lipa.teraz skombinowałem sobie olej Castrol EP80 ma normę API. GL-4 jaka wymaga VAG korkiego już mam, teraz tylko kolesia muszę zmolestować o klucz... Do naszych manualnych skrzyń jest polecany przez samego producenta olej Castrola TAF-X który ma normę VW 501.50 taki jak w tej aukcji http://allegro.pl/castrol-taf-x-75w90-synt-olej-przekladniowy-0-5l-i1248660022.html Również na forum często spotkałem się o pozytywnych ocenach tego oleju.
fusse Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 http://allegro.pl/show_item.php?item=1248660022 tu jest prawidlowy link. tak Sotom, mam ten sam korek u siebie, juz kiedys przymierzałem sie do zmiany oleju,ale nie mialem klucza i dalem sobie spokoj.
SotoM Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 rikardo ja wiem ze do naszych skrzyni jest wymagany olej 75W90 czyli np z castrol'a TAF-X. ja kupiłem olej w ASo oryginalny i wymieniłem w skrzyni olej na ori. z tym ze nic to nie dało co boli moja skrzynie,dlatego chce wymienić olej na gęstszy czyli 80W90. kiedyś jak miałem golfa 3 w TDI to miałem okrutne problemy z biegami, kupę kasy wyrzuciłem na szukanie przyczyny- a biegi mi zgrzytały nie zapinały się prawidłowo,były problemy z wybiciem biegów.wymieniłem sprzęgło,siłownik przy skrzyni.pompkę sprzegła przy pedale, wymieniłem prawie cały wybierak w skrzyni- kupując poklei poszczególne elementy wybieraka. sprawdzałem linki sterujace. regenerowałem sobie lewarek sterujący wewnątrz... i d*pa zbita.nic to nie dawało. kupiłem olej ori w aso wymieniłem go i problemy znikły z tym ze na miesiąc czasu. postanowiłem wiec zrobić eksperyment z gęstszym olejem i wlałem właśnie 80W90 i uwierzcie mi problemy znikły totalnie. biegi zapinały sie jak marzenie.jeździłem prawie 2lata na tym oleju.ze skrzynią totalnie nic się nie działo.czy skwar na dworze czy mrozy-zima-nic. poprostu bajka. kolejny przykład - koleś ma golfa 4. miał problem z 2gim biegiem. przy niskich i wysokich obrotach mu bieg zgrzytał- takze mu wymieniłem olej na 80W90 i problem znikł i już jeździ- będzie rok. kuzynce w tam tym tygodniu w audi a3 tez zmieniłem olej na 80W90 i biegi zaczeły pracowac idealnie dlatego postanowiłem to samo zrobic u siebie. z tym ze musze czekac az koleś wróci z urlopu aby mi porzyczyc klucz do tego piepszonego korka...
Robo_A4 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 powstrzymajcie się z tym olejem ! dzisiaj po wymianie siłownika zrobiłem jakieś 20 km, wszystko działa ok, biegi nie haczą !! narazie powstrzymuje się od podskoków , po wymianie sprzęgła też przez chwilę było ok najważniejsze jak będzie rano na zimnym oleju
Piechol Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 obserwuje temat u mnie trochę inne objawy: dwumas zaczął się od niedawna odzywać i sobie popukuje, ale nic nie buja, sprzęgło się nie ślizga... najbardziej mnie wkurza jednak takie "nieprecyzyjne" wchodzenie 2 (czasem z małym zgrzytem nawet ) gdy silnik jest zimny... po rozgrzaniu wszystko si... robi się coraz zimniej i chciałbym coś z tym zrobić... to raczej synchronizatory czy sprzęgło, dwumas?
Robo_A4 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 objawy podobne jak u mnie, przeczytaj cały wątek jeszcze raz i czekaj na wyniki eksperymentów
SotoM Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 ooo rzesz kurdęęę.... to napisz jutro jak wrażenia z rana... w moim przypadku to teraz wymiana oleju to mam darmowa. olej mnie nic nie kosztował(80W90) i wymiana tez nic. no w sumie tylko światło w garażu mnie kosztuje. teraz jak juz mam ludzki korek to bede mógł olej zmieniac co chwila. zleje do czystego pojemnika ori olej a wleje 80W. jask bedzie nic lepeiej to wleje spowrotem ori... :doh1: i tak do zajeb nia
Robo_A4 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 obawiam się że testy poranne będą dopiero w poniedziałek :gwizdanie:
fusse Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Panowie, ja jeszcze bym sie zaintersował tematem wybieraka...sam bym takie cos zrobil u siebie, lecz nie ma kontaktu z autorem tekstu, a on podawal,ze gdzies kupil zestaw naprawczy. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86926 w podanym linku jest tutorial regeneracji wybieraka, tylko jest problem z foto:/
SotoM Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 moze najpierw trzeba popatrzec czy tez jest u ciebie taki luz ...
Robo_A4 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 ...a więc po porannych próbach dalej wszystko ok no może nie wszystko, do ideału to jeszcze brakuje ale biegi nie "haczą", wchodzą z lekkim oporem szczególnie 2 i 3 ale jest o niebo lepiej niż wcześniej. Został jeszcze siłownik przy pedale sprzęgła , to teraz może ktoś inny
SotoM Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 no ja niestety muszę czekać aż ja albo koleś z ASO VW będzie miał 2ga zmianę. bo musi mi wypożyczyć klucz do tego nieszczęsnego korka.wtedy będę mógł zmienić olej... narazie latam jak jest. dziś zauważyłem ze biegi jakoś inaczej pracowały - nie było zgrzytków.
fusse Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 Panowie, temat troche ucichł a ja czekam na wyniki waszych eksperymentow. ja jest u Pana po wymianie wysprzęglika ,a jak u Pana po wymianie oleju. pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się