Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Nie można uruchomić silnika!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.Właśnie przed chwilą stała mi sie nie miła rzecz.Na stacji paliw zgasiłem auto żeby zrobić zakupy i już go nie odpaliłem.Normalnie kręci ale nie odpala.W czym problem bo nie wiem od czego mam zacząć.Wszystko było wporządku,moc itp.Jedynie co zauważyłem to jak dzisiaj pierwszy raz odpaliłem to przez 2 sek nie równo chodził a tak to nic.Proszę o pomoc bo moje autko stoi na stacji :( [br]Dopisany: 01 Październik 2010, 18:15_________________________________________________

Cześć.Właśnie przed chwilą stała mi sie nie miła rzecz.Na stacji paliw zgasiłem auto żeby zrobić zakupy i już go nie odpaliłem.Normalnie kręci ale nie odpala.W czym problem bo nie wiem od czego mam zacząć.Wszystko było wporządku,moc itp.Jedynie co zauważyłem to jak dzisiaj pierwszy raz odpaliłem to przez 2 sek nie równo chodził a tak to nic.Proszę o pomoc bo moje autko stoi na stacji :(

przed chwila poszedłem spowrotem z naładowanym akumulatorem i za 3 razem ciezko ale odpalil i zgasiłem bo zaczęło coś dosyć mocno pukać,no i już go nie odpaliłem i wróciłem do punktu zero :disgust: Nikt nie pomoze???
Opublikowano

chyba bez vaga sie nie obedzie :confused4:

Opublikowano

Jeszcze jakbym go miał albo kogoś znał kto posiada :confused4: No nic,naladuje aku i pójdę główkować dalej bo stoi narazie na stacji.Czy jeżeli odpalił to nie będzie pompa wtryskowa lub zapowietrzenie?

Opublikowano

N109 do sprawdzenia. Jesli jest ok to sprawdz czy paliwo na wytyski idzie. Mozliwe immo

Opublikowano

A może mi ktoś z was powiedzieć gdzie jest ten zawór N109 bo szuka m i nic.Gdzieś na pompie wtryskowej???

Przed chwilą odpaliłem go przejechałem 200m i sam zgasł.Pojechałem kupić filtr paliwa bo tam ten to chyba od nowości i nic.Tylko ze go nie zalewałem ani nic.Moze ktoś pomoże???[br]Dopisany: 02 Październik 2010, 09:39_________________________________________________

A może mi ktoś z was powiedzieć gdzie jest ten zawór N109 bo szuka m i nic.Gdzieś na pompie wtryskowej???

Przed chwilą odpaliłem go przejechałem 200m i sam zgasł.Pojechałem kupić filtr paliwa bo tam ten to chyba od nowości i nic.Tylko ze go nie zalewałem ani nic.Moze ktoś pomoże???

A może mi ktoś z was powiedzieć gdzie jest ten zawór N109 bo szuka m i nic.Gdzieś na pompie wtryskowej???

Przed chwilą odpaliłem go przejechałem 200m i sam zgasł.Pojechałem kupić filtr paliwa bo tam ten to chyba od nowości i nic.Tylko ze go nie zalewałem ani nic.Moze ktoś pomoże???

Wczoraj co jeszcze zauwazyłem to brak paliwa w przewodach idące do filtra.Pompka działa bo sprawdzałem tym sposobem co podłącza się kabel na + aku i bezp. 28.Moze przyczyna leży w układzie paliwowym???jeszcze jedno pytanie,jak pompa wtryskowa po przekluczeniu stacyjki cyknie to znaczy że działa???

Opublikowano

Tak,odkrecalem i leci paliwo.Ale jeśli pompa była by walnięta to by odpalił i bym przejechał 200m???Po prostu sam zgasł.[br]Dopisany: 03 Październik 2010, 15:35_________________________________________________

Tak,odkrecalem i leci paliwo.Ale jeśli pompa była by walnięta to by odpalił i bym przejechał 200m???Po prostu sam zgasł.

A czy auto odpali jezeli paliwo jest podawane do wtrysków a w filtrze paliwa nie ma ropy bo z wezykow nic nie leci

Opublikowano

Rozumiem, że wymieniłeś filtr paliwa i po tym to się stało? Jeżeli zamontowałeś niezalany, niezacisnąłeś przewodów przed wymianą to na bank zapowietrzyłeś układ paliwa. Dlatego nie odpala

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=153574.0

Opublikowano

Nie,to się stało przed wymianą filtra.Wymieniłem go bo myślałem że przez niego nie chcuial odpalac.

A może na myjce byłeś? Sprawdzałeś błędy w ECU?
Opublikowano

Co do rozrządu to sprawdzę bo jak mi raz odpalił to strasznie coś waliło jakby wałki ale postanowiłem ruszyć ze stacji i po 200 m sam zgasł,zero zadławienia ( o mało nie wleciałem w płot bo mi wspomaganie przestało działać ) Nie wiem czy to coś ma wspólnego z tym.Jeszcze jedna mnie rzecz zastanawia,dlaczego jak wymieniałem filtr paliwa to w przewodach zero paliwa???a na myjce to byłem może z 2 tygodnie temu więc to nie to.

Opublikowano

od filtra do pompy przewody są przezroczyste więc zobacz czy jest tam paliwo i czy nie kotłują się tam bąble z powietrzem, może jest zapowietrzony układ

ale to nie tłumaczy stuków, bardziej podchodzi pod jakiś kłopot w rozrządzie

Opublikowano

Dzisiaj najprawdopodobniej będzie podpinany pod kompa i dokładne oględziny auta.No i niestety warsztat.A co to przewodów to ja tam zadnych przezroczystych nie mam.

Opublikowano

A co to przewodów to ja tam zadnych przezroczystych nie mam.

pod pokrywą silnika, przewody od pompy VP44 do filtra paliwa

Opublikowano

Mechanik robił mnie przez tydzień w balona więc sam postanowiłem zacząc.Wiec tak,próbowałem go odpowietrzyc ale nic.Z wtrysków leci samo powietrze (bąbelki) Sprawdziłem przewody jeszcze raz i ten przewód co idzie z pompki paliwa do filtra jest suchy.Pózniej odkręciłem w bagażniku tą zieloną obudowę od pompki i i w środku jest ropa.Czy tak ma byc ze ropa jest razem z wtyczkami i wogole???Jak podłączyłem pompkę do aku+ i bezp. to normalnie chodzi ale nie podaje paliwa.Tylko w środku gulgocze,jakby było coś nie szczelne.Jak mam się wogole do tego dostać???czy muszę ściągać bak?

Opublikowano

Nie trzeba ściągać baku, zobacz czy to się tam wszystko trzyma kupy, może wyskoczyło z zaczepów, zobacz czy przewody paliwowe są dobrze podłączone. Co rozumiesz przez "nie podaje paliwa"? Pompka ma napełniać zbiorniczek tylko a nie podawać w przewody w kierunku pompy. Jeżeli poziom ropy wychodzi ponad zbiorniczek to pompka nie będzie pracować. Wg mnie jest całkowicie zapowietrzony układ i nie szukałbym przyczyny w baku. Po prostu za późno zatankowałeś i zdążyła się nachapać powietrza. Najpierw musisz zaciągnąć paliwo w przewód od zbiornika do filtra i zacisnąć przewód, żeby nie zeszło. Zalać filtra paliwa ropą i przewód który idzie od filtra do pompy, zakręcić, powinna zaciągnąć.

Opublikowano

Ok,dzięki bardzo za odp.Dzisiaj już na pewno będzie podłączony do kompa a co do odpowietrzenia to coś mi to nie idzie ale jakoś poradzę.pozdr.[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 08:53_________________________________________________Wczoraj odebrałem od mechanika auto i tylko je odpowietrzył i chodził super.Dzisiaj rano znów to samo i co zauważyłem przewody przy wtryskach popękane więc oddaje mu na nowo.Odbieram go dzisiaj i jest super.Chcę go odpalić ponownie i d*pa.Z wtrysków lecą małe babelki.Przewody przy wtryskach powymieniane,filtr paliwa też.Moje pytanie brzmi,skąd może sie brać powietrze,jak to sprawdzić.Chociaż mechanika trochę nakieruję :confused4:

Opublikowano

Ok,dzięki bardzo za odp.Dzisiaj już na pewno będzie podłączony do kompa a co do odpowietrzenia to coś mi to nie idzie ale jakoś poradzę.pozdr.[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 08:53_________________________________________________Wczoraj odebrałem od mechanika auto i tylko je odpowietrzył i chodził super.Dzisiaj rano znów to samo i co zauważyłem przewody przy wtryskach popękane więc oddaje mu na nowo.Odbieram go dzisiaj i jest super.Chcę go odpalić ponownie i pupa.Z wtrysków lecą małe babelki.Przewody przy wtryskach powymieniane,filtr paliwa też.Moje pytanie brzmi,skąd może sie brać powietrze,jak to sprawdzić.Chociaż mechanika trochę nakieruję :confused4:

Hmmm, może jednak ta pompka spiętrzająca w baku zdechła?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...