qrczak91 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 Obecnie mam gaz 2 generacji w swojej A4. Czy da się to przerobić na sekwencję? Wystarczy zmiana wtrysków/komputera/czegoś innego czy trzeba całą instalację zmieniać? Jeśli się da (niedużym kosztem) to ile by coś takiego wyniosło?
mstan Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Witam Da się, ze starej instalki zostanie tylko zbiornik i rurka zasilająca.I pozostaje pytanie czy Ci się to opłaci w silniku wolno ssącym. Ppzdrawiam
Buba Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 a dlaczego chcesz zmieniac? cos sie dzieje? koszt to praktycznie nowa instalacja
qrczak91 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Czasem strzela przy odpalaniu. Poza tym widzę jak wszyscy zachwalaja sekwencje, że bezobslugowa, nie strzela, mniej pali to zacząłem się zastanawiać, czy nie warto będzie taki upgrade zrobić. Na kosztach się nie znam, dlatego pytam. Wkurzaja mnie te jej strzały ;p splot na tym cierpi. W środę jadę do gazownika, zamontujemy antystrzal.
radi Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Jezeli masz troche pojecia o mechanice to sam se zalozysz taki gaz kupujazc gotowy zestaw na allegro lub w sklepie internetowym za 800zl,jak masz wbity w dowod to niema problemu,sam robilem przekladke w silniku 2.6 i niema tam duzej filozofi,butla zostaje,przewod gazowy,i weze wody,reszta do wywalenia.Tu masz dobry zestaw http://www.drypa.pl/produkt1017_WTRYSKI_KME_-_DIEGO_4_cyl._-__-_Wtrysk_Diego_G3_Silver_Magic_Jet_4cyl..html
wojtek26 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Do ADR-a lepsym wyjsciem jest elektronika STAG 4 lub 300 jest łatwiejsza w ustawianiu niz KME czy BRC, do tego listaw RAIL-a i parownik Scorpion i bedzie jezdzic jak trzeba i spokojnie sie zmiescisz w 1tys za czesci.
radi Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 np: http://www.drypa.pl/produkt1190_WTRYSKI_AC_-_Stag4___4_cyl._-__-_Wtrysk_STAG_4_Rail_Scorpion_Mini_150KM-kpl.html ja jezdzilem na KME w poprzednim aucie i zero problemow,ale byc moze ze stag 4 lest lepszy
qrczak91 Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Zaczynam się tylko zastanawiać, czy mi się to kalkuluje... Dochodzę do wniosku, że chyba nie ;/anty-strzał z przeglądem wyniesie mnie około 150zł. Różnicę w cenie wolę przeznaczyć na dobre audio
wojtek26 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Po zmianie na sekwencje poczujesz że auto odzyskało mocy i nie poznasz silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się