Magdalenah Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Hej, poszukuje wiadomości na forum o tym zestawieniu w B7. Jeśli macie taki pojazd to poproszę o wrażenia i info na temat eksploatacji tego silnika i jego serwisu. Dzięki
RS Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 No na pewno nie bylo ich w Quattro- tak przynajmniej pokazuje Prospekt. Kod silnika to BPP- produkowany od 12/05-3/08, Srednie spalanie wedlug prospektu: 6,8l/100km
Magdalenah Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 No na pewno nie bylo ich w Quattro- tak przynajmniej pokazuje Prospekt. Kod silnika to BPP- produkowany od 12/05-3/08, Srednie spalanie wedlug prospektu: 6,8l/100km Rozumiem że to średnie spalanie ?
Musashi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 tak srednie. trasa ok 6. miasto 10. oczywscie zalezy od indywidualnego stylu jazdy [br]Dopisany: 06 Październik 2010, 11:04_________________________________________________zreszta, wyjdzie podobnie jak w aucie ktore masz podane w proflu... kultura pracy silnika bardzo fajna. jak to w przypadku V6. nalezy brac pod uwage inna kwestie. rejestracja takiego pojazdu w kraju to 18,7 % akcyzy, 3.0 tdi nie sa tak wiele drozsze, wiec deycydujac sie na import warto przemyslec sprawe. nie dotyczy oczywiscie aut zarejestrowanych uz w kraju.
Magdalenah Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 No to git a jak z serwisem? rozrząd? łańcuch?
Musashi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 No to git a jak z serwisem? rozrząd? łańcuch? lancuch a nawet 3 napewno serwis kosztowniejszy niz silniki 4-ro cylindrowe. wiecej pracy przy rozrzadzie, wiecej oleju itp. dlatego gdybym kupowal raczej 3.0 tdi
Magdalenah Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 no taaaa, to mój przy tym to pryszcz...3.0 ? no ale chyba nie ma 3.0 z multi
OLO_GDA Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 No to git a jak z serwisem? rozrząd? łańcuch? lancuch a nawet 3 napewno serwis kosztowniejszy niz silniki 4-ro cylindrowe. wiecej pracy przy rozrzadzie, wiecej oleju itp. dlatego gdybym kupowal raczej 3.0 tdi jakiej pracy przy rozrzadzie? nie kumam. chociaz dla mnie faktycznie 2.7 to jak juz kiedys pisalem sztuczny twor zeby zapelnic luke miedzy 2.0 a 30. silnik konstrukcyjnie identyczny z 3.0, waga taka sama, nic nie prostszy w budowie a obcieta pojemnosc i moc. skoro wszystko praktycznie jest identyko a nieduzo wiecej bedzie kosztowalo 3.0 ktore po pierwsze ma wiecej mocy, po drugie seryjne quattro i skrzynie TIPtronik, to nie widze sensu szukania 2.7... no i jak kolega wspomniaj akcyzy takie same.... skoro juz oddajemy Panstwu prawie 1/5 ceny auta to warto kupic cos co daje jak najwiecej... -------- no ale Ty chcesz skryznie MULTI ?? chyba jestes piewrsza osoba ktora znam i woli multi od Tipa hehe
Musashi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 no taaaa, to mój przy tym to pryszcz...3.0 ? no ale chyba nie ma 3.0 z multi ale jest z tiptronikiem. no i quattro, dla bezpieczenstwa bardzo cenne przy odsprzedazy rowniez jest latwiej niz 2,7 tdi
Magdalenah Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 No to git a jak z serwisem? rozrząd? łańcuch? lancuch a nawet 3 napewno serwis kosztowniejszy niz silniki 4-ro cylindrowe. wiecej pracy przy rozrzadzie, wiecej oleju itp. dlatego gdybym kupowal raczej 3.0 tdi jakiej pracy przy rozrzadzie? nie kumam. chociaz dla mnie faktycznie 2.7 to jak juz kiedys pisalem sztuczny twor zeby zapelnic luke miedzy 2.0 a 30. silnik konstrukcyjnie identyczny z 3.0, waga taka sama, nic nie prostszy w budowie a obcieta pojemnosc i moc. skoro wszystko praktycznie jest identyko a nieduzo wiecej bedzie kosztowalo 3.0 ktore po pierwsze ma wiecej mocy, po drugie seryjne quattro i skrzynie TIPtronik, to nie widze sensu szukania 2.7... no i jak kolega wspomniaj akcyzy takie same.... skoro juz oddajemy Panstwu prawie 1/5 ceny auta to warto kupic cos co daje jak najwiecej... -------- no ale Ty chcesz skryznie MULTI ?? chyba jestes piewrsza osoba ktora znam i woli multi od Tipa hehe Nie wiem czy wolę mam teraz multi od dwóch lat i nie narzekam, nie wiem zaś jak sprawuje sie Tip , więc nie mogę się wypowiadać czy jego wolę . A teraz koledzy jaka cena jest realna w roczniku 2007 ?2006
Musashi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 jakiej pracy przy rozrzadzie? z rozpedu, chociaz w przypadku koniecznosci wymiany lancucha, napinaczy koszty generuja sie znaczne, a problemy z hydraulicznymi napinaczami przecierz sie zdarzaja. [br]Dopisany: 06 Październik 2010, 13:05_________________________________________________ Nie wiem czy wolę mam teraz multi od dwóch lat i nie narzekam, nie wiem zaś jak sprawuje sie Tip , więc nie mogę się wypowiadać czy jego wolę . A teraz koledzy jaka cena jest realna w roczniku 2007 ?2006 uzytkowo automat to automat. wciskasz gaz - jedziesz cena? realna powyzej 60.ooo i wiecej.
Magdalenah Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Dzięki. czyli coś takiego np? http://pl.automobile.de/cgi/deeplink.pl/suche/cgi/standardsuche.pl?match=exakt&page=detail&LAND=>YPmehrere=&startsort=PREIS%20asc&s=Suche%20starten&initcall=1&templatefrom=standard&zusatz1=&HERSTELLER=4&MODELLID=M493&PREISVON=1000&PREISBIS=&AUFBAU=&TUEREN=&ART=&KRAFTSTOFF=&KW=111-147&ERSTZULASSUNGVON=2006&ERSTZULASSUNGBIS=2007&KMVON=&KMBIS=&AUSSTATTUNG=1&AUSSTATTUNG=22&AUSSTATTUNG=6,61 nie sprowadzałam auta sama jeszcze, ale jak wygląda sprawa tego podatku VAT ?
OLO_GDA Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 ej no nie krec . VAT jak kupujesz prywatnie to jest wliczony w cene auta tam a tutaj placisz tylko oplate za zwolnienie z VATu - 160 zeta co innego akcyza ktora trzeba zaplacic w wysokosci 18,6 % wartosci
Musashi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 ej no nie krec . VAT jak kupujesz prywatnie to jest wliczony w cene auta tam a tutaj placisz tylko oplate za zwolnienie z VATu - 160 zeta co innego akcyza ktora trzeba zaplacic w wysokosci 18,6 % wartosci przeciez w de sa sprzedawane rowniez pojazdy w cenie netto. wtedy musisz do ceny doliczyc vat albo w pl albo w de. jezeli wlascicilem jest osoba prywatna cena jest brutto, jezeli firma moze byc albo netto albo brutto w zaleznosci jak sie dogadasz.
RS Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 jakiej pracy przy rozrzadzie? nie kumam. chociaz dla mnie faktycznie 2.7 to jak juz kiedys pisalem sztuczny twor zeby zapelnic luke miedzy 2.0 a 30. silnik konstrukcyjnie identyczny z 3.0, waga taka sama, nic nie prostszy w budowie a obcieta pojemnosc i moc. skoro wszystko praktycznie jest identyko a nieduzo wiecej bedzie kosztowalo 3.0 ktore po pierwsze ma wiecej mocy, po drugie seryjne quattro i skrzynie TIPtronik, to nie widze sensu szukania 2.7... no i jak kolega wspomniaj akcyzy takie same.... skoro juz oddajemy Panstwu prawie 1/5 ceny auta to warto kupic cos co daje jak najwiecej... -------- no ale Ty chcesz skryznie MULTI ?? chyba jestes piewrsza osoba ktora znam i woli multi od Tipa hehe Nie, no jakies zalety przeciez ma ten samochod. Zawsze oska bedzie lzejsza, od Quattro, co sie na pewno na spalanie przeklada. (porownujac z 3,0 TDI) Lepsza kultura pracy (porownujac z BRD- podobna moc) Mysle ze dla kierowcow bez sportowego zaciecia jest to ciekawa opcja. A co do roznic miedzy Tipem a multi, to wydaje mi sie ze tip jest w budowie podobny do skrzyni DSG- czyli podwojne sprzeglo, no a multi ma taki szeroki lancuch i mysle ze w tych skrzyniach jest raczej duzy nacisk na lagodne przelozenie....
OLO_GDA Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 jakie podwojne sprzegło TIP to klasyczna skrzynia automatyczna ze sprzeglem hydrokinetycznym. a nie zaden DSG czy s-tronik , ktory wyszedl dopeiro w b8, do tego TIP uchodzi za bardzo mocny i lubi dodatkowy soft. skoro dla kogos brak Q jest zaleta to luz. ale chyba nie jezdzil na codzien 4x4 bo by nie chcial juz oski... a skoro cena podobna... a co do VATu to nie zadna kwestia "dogadania" sie tylko tego czy obie strony sa podatnikami unijnego VATu. wtedy mozna kupic tam na VAT zerowy (tzw. unijny) i VAT zaplacic w polsce. krazy duzo mitow o kupiwaniu bez VAT w niemczech i niestety kolego je powielasz, potem ludzie mysla ze jak czyta na mobile cene netto to za tyle moze miec auto. to ze handlarze robia ludzi w jajo, kupujac tam na dokumenty firmowe bez vatu a tu sprzedajac jako osoba prywatna nie placac VATu tylko moze narobic nabywcy problemow. generalnie taka faktura UE ma sens jedynie jak kupujemy auto na firme, wtedy tu placimy VAT ale mozemy odliczyc polowe (nie wiecej niz 6tysia).
Bart-S Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Madzia - odpuść sobie 2.7TDI. Koledzy dobrze radzą, w tym przypadku lepszym wyjściem jest 3.0TDI w tiptroniku (seryjnie w Quattro). Do pracy tipa przyzwyczaisz się (może być gorzej ze spalaniem w mieście ). Na plus dla 2.7TDI trzeba oddać cenę - będzie niższa niż za 3.0TDI. Mniejsza waga = nieco mniejsze spalanie (+ to co oczywiście wynika z charakterystyki pracy przekładni). Co do skrzyni montowanej w tym nadwoziu - jest to już nowa generacja Multitroników o oznaczeniu 0AN. Użytkownicy nie skarżą się na żadne usterki ale niekoniecznie jest to miarodajne ponieważ jeździ tego znacznie mniej. Możesz odkryć przed nami kulisy chęci przesiadki?
Magdalenah Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Bart no to jest oczywiste, że w pewnym momencie chcesz mieć coś nowszego prawda? Nie ma tu nic innego, żadnych krytych powodów. Reasumując 3.0 nie są tanie, mam na myśli dobrze wyposażone. Tak więc nie wiem.......czy się przesiądę w rezultacie, bo B7 to nic tylko B6 w nowej budce. Pogdybac sobie mogę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się