kaktus13 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Witam wszystkich!!! Szukałem już na forum, ale nic podobnego do mojej dolegliwości nie mogłem znależć...opisze pokrótce co sie dzieje- przy jeżdzie tak do 2500-3000 obrotów wszystko jest w porządku, ale gdy tylko samochód się troszke przegoni to na odcinku 10 kilometrów potrafi wyrzucić ponad pół litra płynu chłodzącego przez zawór u dołu zbiornika...samochód był w ASO powiedzieli, że nie ma żadnych nieszczelności, uszczelka pod głowicą w porządku, wymieniłem korek bo podobno zepsuty był i dalej to samo...mam włożona nową turbine i ogólnie samochód po przeglądzie jest w 100% sprawny tylko nie moge dojść do tego dlaczego wyrzuca ten płyn...miał ktoś może taką dolegliwość?[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 19:01_________________________________________________Koledzy nie miał nikt takich objawów?bo mnie już coś trafia...
emil82 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 może masz układ zapowietrzony? węże ci nie puchną?? nie robiłeś nic przy chłodnicy ostatnio?
rafikk01 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 a moze termostat sie zastal i niema obiegu i wywala
ROBERT Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 sprawdź króćce przy czujniku temp. i termostacie
kaktus13 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 diagnoza z ASO- głowica w stanie agonalnym, koszt ok 8000 tys...i chyba raczej nie opłaca mi sie z tym w ASO robić...tylko jest problem, bo gdy dzwoniłem i chciałem ,żeby oddali mi samochód, bo chce go zrobić gdzie indziej to powiedzieli, że nie mogą go złożyć tylko moge go wziąść w rozsypce tak jak jest...co Wy na to?
snajper75 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 jaja sobie robią chyba , brak słów
kaktus13 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 to brutalna rzeczywistość niestety...przecież za 8 tys cały silnik w ekstra stanie sobie kupie!!!nie wiem skąd oni biorą te ceny...
david_n Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Wez sama glowice od nich, zregeneruj ja i niech Ci zloza. To chyba najtansza opcja..
pieciajek Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Jeśli to silnik z wadliwą głowicą to oni ją zdjęli ale oddać jej nie mogła bo do tego błędu w budowie głowicy że pęka po jakimś czasie ścianka wewnątrz pomiędzy dolotem powietrza a kanałem wodnym. Możesz odebrać auto takie rozkręcone , oni podczas demontażu nie działają chaotycznie i wszystkie śrubki i elementy są w pudełkach. Więcej , jeśli się zamówi według nr. nadwozia to przyjdzie głowica jako zestaw naprawczy czyli cała z wałkami i całą resztą oprócz świec żarowych i pompowtrysków oraz instalacji. Do tego wszystkie uszczelki i wszystkie śruby bezpośrednio przylegające do głowicy oraz tubka masy uszczelniającej. Uszczelka pod głowicę też jest w zestawie. Taki zestaw kosztuje nico ponad 5 tys. ale jak się zda starą głowice to robią rabacik prawie tysiąc w dół. Najlepiej jakby ci to ktoś załatwiał przez mechanika z pieczątką. Montaż taki sam jak przy wymianie uszczelki pod głowicą. Powodzonka
Musashi Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 ciekawe ze w pierwszej opcji ASO twierdzilo ze glowica ok, a w drugiej ze szrot. sprawdz czy silnik byl poddany stosownej akcji serwisowej zwiazanej z wymiana glowicy. jezeli nie, a byla przewiana dla tego rocznika akcja wymiany, podlega darmowej naprawie pogwarancyjnej....
emil82 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 sprawdz czy silnik byl poddany stosownej akcji serwisowej zwiazanej z wymiana glowicy. jezeli nie, a byla przewiana dla tego rocznika akcja wymiany, podlega darmowej naprawie pogwarancyjnej.... dotyczyło to tylko rocznika 2006, czy silnika BPW, czy ogólnie motoru 2.0tdi?
kaktus13 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Ogólnie werdykt ASO wygląda tak:uszkodzony wałek rozrządu, szklanki popychaczy, gniazda pompowtryskiwaczy, panewki wałka rozrządu, luzy prowadnic zaworowych...finalnie samochód wyjechał dzisiaj z serwisu na lawecie z pełnym pod dach bagażnikiem części zdemontowanego silnika... [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 20:49_________________________________________________Pisze, bo moje cacko śmiga już jak trzeba:)i kosztowało mnie to dużo mniej niż w ASO...tzn części+ robocizna 3700zł:)dzięki dobrych znajomości mechanika udało się załatwić głowice z wałkiem rozrządu z silnika z przebiegiem 19 kkm...za 1700zł:)plus do tego kompletny rozrząd z pompą wody- 600zł, inne drobiazgi 400 zł i robocizna 1000zł:)i samochód jest nie do poznania:)
pieciajek Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 A tak spytam z ciekawości, ta głowica to z innego silnika o tym samym oznaczeniu. Jeśli tak to kupiłeś tanio głowicę jak wszystkie te głowice tj. z wadę i życze Ci żebyś jeżdził jak najdłużej. Głowica z ASO była by nowa i bez wady. Powodzonka i miłej jazdy oraz zadowolenia z naprawionego autka.
Musashi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 sprawdz czy silnik byl poddany stosownej akcji serwisowej zwiazanej z wymiana glowicy. jezeli nie, a byla przewiana dla tego rocznika akcja wymiany, podlega darmowej naprawie pogwarancyjnej.... dotyczyło to tylko rocznika 2006, czy silnika BPW, czy ogólnie motoru 2.0tdi? poczatkow produkcji i bpw i blb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się