kozi291 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Witam, co jest odpowiedzialne za włączanie pompy powietrza wtórnego ? Podłączam pompę bezpośrednio po akumulator i pompa działa, a jak podłącze normalnie to się nie załącza, nawet jak silnik jest zimny. Bezpieczniki sa wszystkie ok bo sprawdziłem - ale nie wiem który to bezpiecznik od tej pompy. Co może być przyczyną że sie nie załacza ? 1
ROBERT Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Masz VAGa ? Jeżeli tak zrób test elementów wykonawczych , w grupie 077 też jest możliwość zrobienia testu tej pompy SAI , reszta
kozi291 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Ok dzięki[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 20:11_________________________________________________Witam, podłączyłem VAGa zrobiłem test wyjść i pompa się nie włącza. Słychać tylko jakby kliknięcie przekaźnika jakieś syczenie przy silniku ale pompa nie chodzi. Pomocy, co może być przyczyną ?
ROBERT Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Wejdź do kanału i podłącz tą pompę bezpośrednio pod aq ( z tego co słyszałem te pompy lubią siadać bo czasami dostaje się do nich woda ) po drugie ta pompa praktycznie do niczego nie służy , po włączeniu zimnego silnika nie będziesz spełniał Normy Euro (twoja to chyba już EURO 4 ) , zaczniesz ją spełniać trochę później
kozi291 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Mam ją już na zewnątrz pod akumulatorem chodzi.
ROBERT Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 bezpiecznik pompy SAI jest (z tego co pamiętam) w obudowie ECU
kozi291 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Jak dobrze rozumiem ECU to komputer znajdujący się pod maską w takim plastikowym szczelnym pojemniku po stronie kierowcy ? Szukałem bezpiecznika wewnątrz auta ale wszystkie które tam są, są sprawne. U mnie jest trochę inny układ bezpieczników i pod pozycją 42 nie mam bezpiecznika od pompy - ale to chyba dlatego że to przejściówka z 99r.
ROBERT Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 tak ECU jest w podszybiu po stronie kierowcy , otwórz ten dekiel i sprawdź tam też są jakieś bezpieczniki
kozi291 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 OK, dzięki A jeszcze sobie przypomniałem jak podłączałem dzisiaj VAGa to wyskoczyły mi dwa błędy: 17831 - ale to dotyczy tej pompy powietrza oraz 16486 - tego wcześniej nie było - sprawdziłem na forum i błąd dotyczy przepływomierza - czy to oznacza koniec przepływki ?
ROBERT Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 16486 - http://www.a4-klub.pl/smf/b5_18_adr_blad_16486_mass_air_flow_sensor_g70-t4465.0.html
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 koledzy po ostatnim podłączeniu vag-a mam 2 błędy 17831 i 17834 od czego są te błędy ten pierwszy to wiem że coś z wtórnym powietrzem ale nie wiem zabardzo jak to rozwiązać ---------- Post dopisany 28-09-2013 at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany 15-08-2013 at 13:15 ---------- wie moze ktos jak rozwiazac ten problem 17831 pompa chodzi po odpaleniu z jakies 60 s potem sie wylacza wymienilem wszystkie wezezyki od zaworka zwrotnego az do gruszki przy kolektorze i blad nadal jest
krzysiekml Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 n112 sprawdz czy działa i sam zawór wtryskujący może jest zapieczony
xXPiotrekXx19 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 dobra a jak moge sprawdzic ten zawor n112 czy tylko w gre idzie podmianka na inny
krzysiekml Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 zdejmnij wężyk podciśnienia z n112 idący do zaworu wtryskowego i jak odpalisz auto rano to ma tym wężykiem zaciągać powietrze(lub zrób test wyjść vag-iem dla n112,silnik wolne obroty i powinno też zaciągać) jak jest tak to jest sprawny i pozostanie zawór wtryskowy zakładając,że wężyki jak i cały układ jest szczelny.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 kurde a ten zawor n112 to jest ten zawor zwrotny tak co do niego idzie rurka od popmpy powietrza i z drugiej strony wychodzi wezyk idacy do jakiegos zaworka chyba magnetycznego i puzniej od niego wchodzi w kolektpr ssacy i z tamtad rozdziela sie i idzie do przepustnicy i takze z drugiej strony kolektora wychodzi wezyk ktury tak ze idzie do zaworka a od niego dopiero do gruszki ---------- Post dopisany 02-11-2013 at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2013 at 22:33 ---------- witam koledzy vagiem przeprowadziłem testy tych zaworków i pracują pompa też sprawdzałem chodzi powietrze daje i nie ma w niej wody tylko podczas tych testów było słychać syczenie powietrza z okolic tego
krzysiekml Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 na listwie jest reg. ciśn. paliwa na podciśnienie,ale to co coś mu dolega?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 nie poprostu szukam wszędzie gdzie się da ponieważ pokazuje mi błąd 17831
krzysiekml Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 a zawór kombinowany sprawdzałeś?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 a jak on wyglada bo po nazwie nie kojaze
krzysiekml Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 z tyłu za głowicą,jeden króciec gruby idący do pompy i jeden cienki do n112 a foto np Zawór EGR AUDI VW 06B131101C (3604692395) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. być może chodzi cięzko lub zwyczajnie się zaciął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się