Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Brak mocy,3tys obrotow i koniec,predkosc max 140km/h :(( Pomocy!


tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem moje audi na 1,2,3 idzie OK a juz na 4 i 5 biegu jest lipa,nie ma mocy,predkosc max to 140km/h,wylaczylem silnik i poczekalem i znow wlaczylem i dalej to samo,na forum jest napisane ze zawor jakis n75,albo zapieczenie sie kierownicy turbiny moze rozwiazac ten problem,czy mnie tez to dotyczy?Nie ma teraz wogole jazdy z tym problemem;/ Obroty dochodza do 3 tys i dalej nic nie idzie a moze to jakis inny problem.Pomóżcie!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tylko i wyłącznie logi dynamiczne mogą coś powiedzieć, dlatego:

- jeżeli posiadasz VAG to poszukaj jak zrobić logi umieść na forum koledzy napewno coś pomogą

- jeżeli nie masz VAG-a to poszukaj kolegi w twojej okolicy z VAG-iem i poproś o zrobienie logów (najlepszą okazja do spotania ludzi z forum są spoty tam napewno ktoś ci pomoże)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapieczone kierownice odpadają bo ich nie masz :polew:, ale tak bez vaga sprawdź sobie czy nie ma nieszczelności na przewodzie od Turbinki do IC. pzdr :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje tylko VAG i sprawdzenie nieszczelności w układzie dolotowym (chociaż wtedy raczej na każdym biegu auto byłoby mułowate - bez mocy) lub któryś zawór działa nie tak jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel mial w pasku cos podobnego max.140 i nic wiecej,i slabo mu sie wkrecal na wyzszych obrotach okzalo sie ze ma problemy z przeplywka czy jakim czujnikiem w przeplywce ale teraz niepamietam dokladnie,po wymianie wrocilo wszystko do normy ale to tylko vagiem mozna spr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze zawiązało sie "koło domowych wróżbitów ".... :naughty:

przyczyn moze byc bardzo duzo .... zanim zdecydujesz sie na metode prób i błedów zapodaj furmance stosunek z Vag-ina ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze zawiązało sie "koło domowych wróżbitów ".... :naughty:

przyczyn moze byc bardzo duzo .... zanim zdecydujesz sie na metode prób i błedów zapodaj furmance stosunek z Vag-ina ...

Najrozsądniejsze rozwiązanie ;) Sprawdziłbym dokładnie dolot pod względem nieszczelnosci[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2007, 11:14 _________________________________________________icml6.th.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze zawiązało sie "koło domowych wróżbitów ".... :naughty:

A można do takiego koła się zapisać ??

:polew: :polew: :polew: :polew:

przyczyn moze byc bardzo duzo .... zanim zdecydujesz sie na metode prób i błedów zapodaj furmance stosunek z Vag-ina ...

Zrób pełne logi. Wtedy coś da się ocenić.

Jak nie wiesz jak to przeczytaj tutaj:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

lub poproś o to kogoś, kto ma o tym pojęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany,przewód od tego zaworu n75 sie poluzował i teraz nie ma problemu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...