Saritankian Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 witam mam wyciek paliwa z pompy , z tyłu gdzie mają wyjścia te 4 przewody do wtrysków, pomiędzy nimi jest taka spora śróba do której wchodzi mniejsza ... i właśnie spod tej więkrzej leci ropa. Mogę to poprostu dokręcić? nie zmieni się nic w dawce paliwa czy lepiej oddać to komuś do naprawy?
dziku Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 witam mam wyciek paliwa z pompy , z tyłu gdzie mają wyjścia te 4 przewody do wtrysków, pomiędzy nimi jest taka spora śróba do której wchodzi mniejsza ... i właśnie spod tej więkrzej leci ropa. Mogę to poprostu dokręcić? nie zmieni się nic w dawce paliwa czy lepiej oddać to komuś do naprawy? Ja mam to samo, pod dużą śrubą jest gumowa uszczelka którą nalezy wymienić. W dawce paliwa nic się nie zmieni, ale jesli odkręcisz tą srubę to zapowietrzysz pompę wtryskową i samochód już nie odpali zanim jej odpowiednio nie odpowietrzysz. Z tego co wiem można tą uszczelkę dostać w serwisie Bosch, ale nie mialem czasu sie tam udać. Wskazówka: nie próbuj odkręcać tej dużej śruby zwykłym kluczem nasadowym, gdyż nie uda Ci się to, a zniszczysz tylko nie potrzebnie jej 'trójkątny' łeb. Aby ją odkręcić należy użyć specjalnej nasadki - koszt ok. 50-70zł.
Saritankian Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 dzęki za rade pozdrawiam
krzysmaj Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Cześć. Właśnie oglądałem swoją pompę i okazało się ze również cieknie mi z pod tej śruby. Powiedzcie jak nazywa się ten klucz i gdzie go dostać a i jeszcze bardzo ważne oznaczenia-wymiary tej uszczelki. Czy to któryś z tych kluczy? :Klucz pompy wtryskowej pompa wtryskowa 1 (2664100456) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i KLUCZ DO OBSŁUGI POMPY WTRYSKOWEJ '' 3 '' (2623935720) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. PS. Sory dopiero spoglądnąłem na daty wcześniejszych postów. Jeżeli ktoś zorientowany proszę o odpowiedz na powyższe.
GregorX Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Tam oryginalnie pewnie jest założona jakaś olejoodporna uszczelka, ja 3 lata temu wymieniłem na zwykłą i do dzisiaj nic nie cieknie. Próbowałem ją zmierzyć fizycznie wychodzi ze ma średnicę wewnętrzną 20mm i grubość 2,5mm.
krzysmaj Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Znaczy się ta uszczelka to o-ring 20x2,5 tak? Użyłeś specjalnego klucza czy innym sposobem?
dziku Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 kolego, uszczelka jest do dostania w kazdym autoryzowanym serwisie Bosch, wtedy bedziesz mial 100% pewnosci ze posluzy na lata. Oni maja katalog i sami Ci ja dobiorą. Ja swoja kupilem za 3 albo 6 zl wlasnie tam, i do dzis jest ok. Tak jak napisal @trepek klucz z pierwszego linka jest ok, sam taki mam i takim odkrecałem.
krzysmaj Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Dzięki. Powiedzcie jeszcze jakie będą skutki odkręcenia tej śruby oprócz zapowietrzenia pompy? Aha u mnie w tą śrubę jest wkręcona jeszcze jedna śruba ósemka (M8) to jakaś regulacja? Pytam bo nie chciałbym namieszać w ustawieniach pompy.
trepek Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Dzięki. Powiedzcie jeszcze jakie będą skutki odkręcenia tej śruby oprócz zapowietrzenia pompy? Ubrudzi się silnik ropą. Aha u mnie w tą śrubę jest wkręcona jeszcze jedna śruba ósemka (M8) to jakaś regulacja? Śruba zasłaniająca otwór montażowy do wkręcania adaptera pod czujnik zegarowy, można dzięki temu ustawić kąt wtrysku na zegar, gdy nie ma się VAG'a. Jak dla mnie ustawianie na zegar zawsze precyzyjniejsze chociaż mniej popularne. Można robić na ciepły/zimny silniku, po pijaku/na trzeźwo, prawą/lewą ręką, jak w starym kiblu:decayed:
krzysmaj Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Można robić na ciepły/zimny silniku, po pijaku/na trzeźwo, prawą/lewą ręką, jak w starym kiblu Hehe dobre . Panowie dzięki za dobre rady. Dziś z tym się w końcu uporałem. Zamawiałem klucz bo ciężko było dorobić ten bez frezarki. Wszystko poskładane i już nie cieknie. Wcześniej pisaliśmy, że O-ring ma wymiary 20x2,5 ale powinien mieć 30x2,5. Tutaj link do fotostory mojej naprawy jak by kogoś nękał ten sam problem: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/afn-pompa-wyciek-paliwa-fotostory-zdjecia-249032/ Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się