M_ILES Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Nie wiem czy dobrze Cie rozumiem, ale nie ma potrzeby wciskania dodatkowego o-ringu na dolna rure od obudowy termo, (wystarczy ten szeroki wewnetrzny) wciska sie to dosc lekko, potem tylko wcisnac wsuwke i tyle. Odpowietrzyles uklad na wezu u gory, na zalaczonej klimie? PS Wiem, ze to kupa roboty, ale lepiej spawdz pompe wody (u mnie wirnik rozsypal sie w drobny mak, i plywal po calym ukladzie chlodzenia)
Nosfer Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 Nie wiem czy dobrze Cie rozumiem, ale nie ma potrzeby wciskania dodatkowego o-ringu na dolna rure od obudowy termo, (wystarczy ten szeroki wewnetrzny) wciska sie to dosc lekko, potem tylko wcisnac wsuwke i tyle. Odpowietrzyles uklad na wezu u gory, na zalaczonej klimie? PS Wiem, ze to kupa roboty, ale lepiej spawdz pompe wody (u mnie wirnik rozsypal sie w drobny mak, i plywal po calym ukladzie chlodzenia) 1) Jest jeden o-ring. - weszło gładko, zatrzask wszedł - trzyma się kupy.. 2) Układ bardzo trudno jest odpowietrzyć, mam wrażenie, że jest to niemożliwe 3) pompa wody jest cała - ma metalowe wirniki, przejechane 5 tyś km., nie ma luzów, bo jak ściągnąłem regulator mogłem ją wymacać - no chyba, że się zatarłą i stoi..
ROBERT Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 ściągnij wąż koło aq ( tam gdzie się odpowietrza ) na pracującym silniku gdy pompa miesza płyn powinno lecieć "ciurkiem" ... jak się tak nie dzieje pompa stoi lub jest powietrze w układzie chłodzenia
Rafal-L Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Mam ten sam problem z ukladem chlodzenia i jutro wymieniam termo, mam nadzieje ze odpowietrzenie to nieproblem w ALT p.s wirnik pompy wyczułeś po wyciągnięciu termo??
kokos Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 qr** a ja rozebralem termo i okazalo sie ze nowy nie pasi,jutro znowu do garazu
ROBERT Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 co za problem ??? termostat [AVF] 044 121 113
Rafal-L Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Gdzie dokładnie znajduje sie spust do odpowietrzania układu??
ROBERT Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 w podszybiu masz dwa węże idące do nagrzewnicy jeden jest z "dziurką"
kokos Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 teraz to juz zaden,jutro biore od Tom77 wlasciwy,po prostu zly zakup.pzdr
Nosfer Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 teraz to juz zaden,jutro biore od Tom77 wlasciwy,po prostu zly zakup.pzdr Koniecznie daj cynk jak będziesz jechał !! Muszę wziąć nowy AKU Yebana kolejne 400zł _________________________________________________
Rafal-L Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 I co Nosfer uporałeś sie z tym?? p.s gdzie jest ten zaworek do spuszczenia płynu chłodzącego?? i czy jak ściągnę pasek z Altka nic sie nieprzestawi?? czy to normalka.
Nosfer Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Regulator/Termostat wymieniłem, ale gówno to pomogło.. Padł mi do tego akumulator, więc nawet nie mogę uruchomić silnika, żeby jeszcze raz spróbować odpowietrzyć układ.. czy jak ściągnę pasek z Altka nic sie nieprzestawi?? czy to normalka. Nic się nie przestawi.. Kluczem francuskim dobrze poluzowuje się pasek. Łapiesz za regulator i przesuwasz w prawo... Masz tutaj piękny DiY - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189157-DIY-B6-A4-1.8T-Thermostat-Replacement _________________________________________________ p.s gdzie jest ten zaworek do spuszczenia płynu chłodzącego?? Mówisz o odpowietrzaniu ? Ja upuszczałem tym "zaworkiem", ale niezbyt mi to pomogło: Robert mówi o ściągnięciu tego węża:
ROBERT Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Nic się nie przestawi.. Kluczem francuskim dobrze poluzowuje się pasek. Łapiesz za regulator i przesuwasz w prawo... Można i tak , ale lepiej użyć zwykłego płaskiego klucza nr. 16
grzes1150 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Jak gotuje a węże od chłodnicy i nagrzewnicy zimne to albo mocno zapowietrzony (chodź 1.8t po popuszczeniu śrubki praktycznie sam się odpowietrza) albo wirnik na wałku pompy się obrócił i nie miesza. Jak by chłodnica była zimna a nagrzewnica grzała to termostat się nie otwiera.
Rafal-L Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 U mnie nagrzewnica działa, bo klima grzeje jak cholera, mam zimny dolny waz który wychodzi z termo, termostat juz kupiłem musze tylko wymienić. Nosfer jeżeli chodzi o ten waz to nie mogę go ściągnąć, zdjełem obejmę i nie mogę go ruszyć siedzi jak przyklejony.
Nosfer Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Jak gotuje a węże od chłodnicy i nagrzewnicy zimne to albo mocno zapowietrzony (chodź 1.8t po popuszczeniu śrubki praktycznie sam się odpowietrza) albo wirnik na wałku pompy się obrócił i nie miesza. Jak by chłodnica była zimna a nagrzewnica grzała to termostat się nie otwiera. Dolny wąż od nagrzewnicy jest gorący, górny letni.. Z nawiewów daje letnie powietrze, czasem nagle puśći gorące.. Dolny wąż od chłodnicy jest zimny, górne gorące.. Termostat wymieniony.. Pompa ma całe płytki, nie kręci się jej wirnik (pasek trzyma) - macałem przy wymianie termostatu. U mnie nagrzewnica działa, bo klima grzeje jak cholera, mam zimny dolny waz który wychodzi z termo, termostat juz kupiłem musze tylko wymienić. Nosfer jeżeli chodzi o ten waz to nie mogę go ściągnąć, zdjełem obejmę i nie mogę go ruszyć siedzi jak przyklejony. Też nie mogłem wyciągnąć - trzyma cholerstwo..
grzes1150 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Jak gotuje a węże od chłodnicy i nagrzewnicy zimne to albo mocno zapowietrzony (chodź 1.8t po popuszczeniu śrubki praktycznie sam się odpowietrza) albo wirnik na wałku pompy się obrócił i nie miesza. Jak by chłodnica była zimna a nagrzewnica grzała to termostat się nie otwiera. Dolny wąż od nagrzewnicy jest gorący, górny letni.. Z nawiewów daje letnie powietrze, czasem nagle puśći gorące.. Dolny wąż od chłodnicy jest zimny, górne gorące.. Termostat wymieniony.. Pompa ma całe płytki, nie kręci się jej wirnik (pasek trzyma) - macałem przy wymianie termostatu. U mnie nagrzewnica działa, bo klima grzeje jak cholera, mam zimny dolny waz który wychodzi z termo, termostat juz kupiłem musze tylko wymienić. Nosfer jeżeli chodzi o ten waz to nie mogę go ściągnąć, zdjełem obejmę i nie mogę go ruszyć siedzi jak przyklejony. Też nie mogłem wyciągnąć - trzyma cholerstwo.. Pompa może mieć płatki ale ośka jest metalowa a wirnik z tworzywa i mogło się obrucić. Częsta awaria w benzynowych R6 w BMW.
Nosfer Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Mówisz o płatkach pompy ? Że mogły się odkleić od trzpienia ? = pasek chodzi na pompie, ale łopatki się nie kręcą ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się