tomiqu Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Chciałbym lekko podkręcić swoją 1Z- kę , najlepiej niewielkim kosztem, zdaje sobie sprawę , że to już starszej generacji motor i nie chce go katować supermocą, a jedynie uzyskać moc ok. 100-110 KM i moment obrotowy ok. 230-250 Nm czyli coś na wzór seryjnego AFN. Od razu mówę , że nie chcę bawić się w wymianę turbo, zostaje stała geometria. Czy sam program załatwi sprawę? Ewentualnie wymiana wtrysków z AFN ale też wolałbym aby zostały te które są.
slepy Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 załóż wtryski od 110KM, i chip, wyjdzie jakieś 110-115km , albo wtryski 216, i wyjdzie coś pod 130
Piotrek98igo Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 bylooooooooooooooooooooooooooooo
slepy Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 bylooooooooooooooooooooooooooooo i to nie raz, ale skrótowo mu opisałem, samym programem, powinieneś pod 110 uderzyć, przy zdrowej serii
tomiqu Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 załóż wtryski od 110KM, i chip, wyjdzie jakieś 110-115km , albo wtryski 216, i wyjdzie coś pod 130 Jaki koszt będzie wtryski od 110 + chip? A te wtryski 216 to z jakiego modelu są?
tomiqu Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Ok, poszukam ale powiedzcie jeszcze czy sama zmiana wtryskiwaczy bez programu też jest możliwa? Czy auto po zmianie wtrysków należy właśnie dostroć programem?
dejf Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Ok, poszukam ale powiedzcie jeszcze czy sama zmiana wtryskiwaczy bez programu też jest możliwa? Czy auto po zmianie wtrysków należy właśnie dostroć programem? Jest mozliwa, ale nie uzyskasz odpowiedniego efektu -> bedzie potrzebne dlubniecie programu.
cowboy Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 po założeniu 216 uzyska pewnie ten efekt który zamierza chyli 110KM i 230 NM bez korekty programu
tomiqu Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 po założeniu 216 uzyska pewnie ten efekt który zamierza chyli 110KM i 230 NM bez korekty programu Własnie o to mi chodzi, że jesli będę zadowolony z efektu to programu nie chce ruszać A jeśli uznam, że przydaloby się więcej mocy to podjadę do jakiegoś uzanego tunera i zrobię korektę. Ktoś ma może do sprzedania 100% sprawne 216 ki? I czy duży problem jest z wymianą wtrysków?
spanky Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 zakladanie 216-tek do tego auta mija sie z celem ... szkoda ladowac kase w 216-tki myslac tylko w przyszlosci o programie poszukaj dobrych wtryskiwaczy od ASV ,zamontuj , skoryguj dawke na wolnych i kat wtrysku [pewnie bedzie trzeba] i po zabiegu powinno wyjsc w granicach 100-110 PS i 220-230 Nm ... bedzie malo to zrobisz korekte softu i wyjdzie pod 125 PS i niuton w granicach 280 Nm ...
Jarol Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 poszukaj dobrych wtryskiwaczy od ASV Tylko gdzie znajdziesz dobre wtryskiwacze z ASV jak większość ma już nalatane po 300-400tyś km. Najlepsza opcja to zregenerować obecne wtryski zakładając nowe wydajniejsze końcówki. Różnica w cenie końcówek 205 a 216 jest bardzo mała więc można się pokusić na te wydajniejsz.
spanky Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 poszukaj dobrych wtryskiwaczy od ASV Tylko gdzie znajdziesz dobre wtryskiwacze z ASV jak większość ma już nalatane po 300-400tyś km. Najlepsza opcja to zregenerować obecne wtryski zakładając nowe wydajniejsze końcówki. Różnica w cenie końcówek 205 a 216 jest bardzo mała więc można się pokusić na te wydajniejsz. mozna trafic ale wracjac do tematu bo dopiero przeczytalem pierwszy post : Chciałbym lekko podkręcić swoją 1Z- kę , najlepiej niewielkim kosztem, zdaje sobie sprawę , że to już starszej generacji motor i nie chce go katować supermocą, a jedynie uzyskać moc ok. 100-110 KM i moment obrotowy ok. 230-250 Nm czyli coś na wzór seryjnego AFN. Od razu mówę , że nie chcę bawić się w wymianę turbo, zostaje stała geometria. Czy sam program załatwi sprawę? Ewentualnie wymiana wtrysków z AFN ale też wolałbym aby zostały te które są. z takimi wmaganiami to zmiana softu i po prblemie ... wymagania zainteresowanego spełnione w 100% - najtaniej, przyrost wedle zyczenia i bez ingerencji mechanicznej - tutaj nie ma co na nowo odkrywac kola ...
cowboy Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 zakladanie 216-tek do tego auta mija sie z celem ... szkoda ladowac kase w 216-tki myslac tylko w przyszlosci o programie ja uważam ze lepszym pomysłem jest wymiana koncówek na 216 Bosio kolega bedzie miał te 110KM jesli silnik w dobrym stanie i co najwazniejsze nowe wtryski - jak bedzie mało to zrobi remap moze okazać sie że przy dużym przebiegu efekt remapu bedzie słaby, bo 1Z ma raczej słabą pompe i seryjnie małe otworki chyba 0,185 po prostu w starym 1Z trzeba zacząć od doprowadzenia układu wtryskowego do porządku, bo po remapie moze sie okazać się że kupa dymu a mocy mało poszukaj dobrych wtryskiwaczy od ASV ,zamontuj , skoryguj dawke na wolnych i kat wtrysku [pewnie bedzie trzeba] i po zabiegu powinno wyjsc w granicach 100-110 PS i 220-230 Nm ... bedzie malo to zrobisz korekte softu i wyjdzie pod 125 PS i niuton w granicach 280 Nm ... znalezienie dobrych wtrysków ASV to jest problem, wiekszośc ma juz te 300 tys km... ja wiekszość traktuje jako baze pod hybrydy, czasem sie zdarzy cos lepszego ale to i tak mają podnoszone cisnienia zanim sprzedam dalej
spanky Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 zakladanie 216-tek do tego auta mija sie z celem ... szkoda ladowac kase w 216-tki myslac tylko w przyszlosci o programie ja uważam ze lepszym pomysłem jest wymiana koncówek na 216 Bosio kolega bedzie miał te 110KM jesli silnik w dobrym stanie i co najwazniejsze nowe wtryski - jak bedzie mało to zrobi remap moze okazać sie że przy dużym przebiegu efekt remapu bedzie słaby, bo 1Z ma raczej słabą pompe i seryjnie małe otworki chyba 0,185 po prostu w starym 1Z trzeba zacząć od doprowadzenia układu wtryskowego do porządku, bo po remapie moze sie okazać się że kupa dymu a mocy mało tak, oczywisce wszystko pieknie, nowe wtryski, wielkie moce itp .... tylko pytam sie po co ? kolega chce 110 PS 240 Nm i nie wiem w jakim stanie musi byc auto [m.innymi uklad wtryskowy] zeby nie wyszlo tyle po remapie z 1Z .... 90% kibli na VP [jak nie więcej] ma realny przebieg rzedu 300-500kkm [tylko nie na forum ] i calkiem znosnie reaguja na modyfikacje softu wiec zakładanie od razu ze układ wtryskowy w/w aucie jest w kipeskim stanie jest chyba zbyt pochopne ... a jak auto nie reaguje na remap [bo jak napisales dymi itp] to klient decyduje czy leczy umarlaka czy puszcza kibla w swiat i wyjezdza na serii z bólem głowy... nie mówie ze 216-tki to zle rozwiazanie , ale wpada gosc na forum z pytaniem o delikatne i najtansze podniesienie mocy a 99% odpowedzi jest typu: zmien wtryski,turbo a najlepiej zrób swap silnika ...
tomiqu Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 panowie, czyli mam rozumieć, że w moje stare wtryski mogę wkręcić końcówki wtrysków od AFN i będzie to śmigać? Jest jakieś ryzko tej operacji? I jaki jest orientacyjny koszt takiej wymiany końcówek, tzn ile mozna dać max.za sprawne końcowki? No i decydujące pyt. , dłubnąć program i zostawić seryjne wtryski czy wymienić wtryski , a zostawić program? Bo z tego co piszecie to efekt będzie podobny.
cowboy Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 spanky: nie chodzi o wymiane silnika tylko jak lepiej wydać np ~900-1000 PLN moim zdaniem lepiej miec NOWE wtryski bo wierz mi że seryjne po 300-400 tys km to juz sa bardzo mocno zużyte wtryski - realne cisneinie 160/270 Bar max, a w TDI sprawny układ wtryskowy to PODSTAWA nie tylko sprawnego silnika ale i dalszych tuningów zawsze jest tańsza opcja za 400 PLN mozna kupic stare wtryski z AFNa albo gotowy chip z allegro, a nawet wsadzić resytsor za 10 groszy i tez bedzie 110KM
zarcel Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 O co chodzi z tym rezystorem ?
joker-lukasz Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 kolego jak chcesz tanio to kup końcówki wtrysków 205 czyli AFN nawet kolega Kowi ma takie do sprzedania chyba chce za nie 200zł Jedz z nimi do pompiarza i za 200zł Ci je wsadzi wyreguluje i te 100PS powinieneś mieć a może i więcej
cowboy Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 IMO nie ma sensu wsadzanie starych koncówek i płacenie 200 PLN za regulację...skoro nawet jakies nowe 216 seven diesel za grosze są a uzywki ze 110tki mozna kupić pewnie za 200-300 PLN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się