grzego2409 0 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 witam wszystkich jestem posiadaczem vw golfa IV 1.9 TDI silnik ahf. Problem polega na szarpaniu silnikiem podczas dodawania gazu tak do 1200- 1300 obr/min i puszczeniu gazu silnik mocno szarpnie. Dziękuje z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Zapnij Vaga o sprawdz błędy,ew zrób logi bo opis problemu mało wyjaśnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 I tak niezbędny jest VAG-COM gdyż z tego co widzę to masz zmienione kodowanie silnika na pracę z automatyczną skrzynią biegów. W 01 Engine Vag pokaże błąd 18034 a w sterowniku ABS pokaże błąd 01315. Ponadto w 01 Engine w głównym okienku vaga będziesz miał wpisany kod 00001 pod numerem sterownika silnika. W takiej sytuacji w 01 Engine klikasz na ikonkę 07 Recode i jak pokaże Ci się kolejne okienko dialogowe z podświetlonym kodem 00001 to tylko w to miejsce wpisujesz z klawiatury kompa 00002 a następnie klikasz w ikonkę "Do it". Potem kasujesz błędy w 02 Fault Codes zarówno w 01 Engine jak i w sterowniku ABS. Wyłączasz zapłon a następnie włączasz i błędów już nie pokaże a autem przestanie szarpać na niskich obrotach na 2 i 3 biegu. Powróci jednak problem z ciężkim rozruchem ciepłego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Tomek,za tą gigantyczą wiedzę i pomoc na forum masz u mnie nie jedno z pianką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego2409 0 Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Panowie błędów żadnych nie ma kodowanie jest ok zastanawiam się jednak czy to może być wina wtrysków niby korekcje są ok ale może któryś na wyższych obrotach niedomaga. Korekcje sprawdzałem na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 To jest jeszcze jedna rzecz choć mało spotykana w Golfach Mk4 - masz wyrobione poduchy mocowania silnika lub skrzyni biegów - dość rzadki przypadek bo mało ich się przydarza ale jednak. A widzisz AudiB4- jednak zdarzają mi się nietrafione diagnozy więc piwko trochę przedwczesne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego2409 0 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 To jest jeszcze jedna rzecz choć mało spotykana w Golfach Mk4 - masz wyrobione poduchy mocowania silnika lub skrzyni biegów - dość rzadki przypadek bo mało ich się przydarza ale jednak. A widzisz AudiB4- jednak zdarzają mi się nietrafione diagnozy więc piwko trochę przedwczesne niestety odpada sprawdzone [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 15:09_________________________________________________niestety odpada sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 w takim razie układ zasilania w paliwo niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikk01 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 albo silnik dostaje przedmuchy i czasamii kapnie mu troche oliwy z pieca na tloki i sobie szarpnie albo cos z pompa paliwa nie teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek1973 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Podłącze się do tematu...u mnie szarpie i się dusi jak mocniej dodam gazu, a jak dodam bardzo delikatnie to nie...pozatym spaliny wylatują prawie tylko z jednej rurki...co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Podepnę się i ja auto to czeski jozin z bazin czyli octavia I 1,9tdi 90KM: objawy takie same odnośnie szarpania w tym zakresie (poduchy posprawdzane), a ostatnio zaczął kopcic na wyższych obrotach, ale z mocy nie stracił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalutp 0 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 U moich rodziców w 1Z też podobnie szarpało i był słabszy do póki się nie rozgrzał, i okazało się że to nastawnik....ale wykręciłem tą czarną kostkę przy pompie co kabel od niej idzie do potencjometru w pedale gazu, odchyliłem ją i wyleciało z pompy paliwo z którym wypłynęło trochę syfu....po złożeniu jak ręką odjął do dziś hula...a to było ok 3 lata temu...Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego2409 0 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 U moich rodziców w 1Z też podobnie szarpało i był słabszy do póki się nie rozgrzał, i okazało się że to nastawnik....ale wykręciłem tą czarną kostkę przy pompie co kabel od niej idzie do potencjometru w pedale gazu, odchyliłem ją i wyleciało z pompy paliwo z którym wypłynęło trochę syfu....po złożeniu jak ręką odjął do dziś hula...a to było ok 3 lata temu...Powodzenia Niestety nastawnik wyczyszczony wiec odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się