abezus Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam. Chcialbym uzyskac informacje od kogos kto dokonywal zmiany programu w audi a4 1.8 turbo badz widzial takowe autko... Glownie interesuje mnie jaka bylaby moc z wersji 163 konnej. Pozdrawiam.
czaki22 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 wiecej uzyskasz z wersji 150 konnej avj
eMeM Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 wyjaśnij ten cud że samym programem ze 150 km uzyskasz więcej niż ze 163km z tabeli masters'a : 150 km - 190 km po programie 163 km - 205 km po programie no ale wiadomo, jak sie ma 150km to jest najlepsze
domjenick Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 wyjaśnij ten cud że samym programem ze 150 km uzyskasz więcej niż ze 163km z tabeli masters'a : 150 km - 190 km po programie 163 km - 205 km po programie no ale wiadomo, jak sie ma 150km to jest najlepsze silnik 1,8T w B6 nie różni się konstrukcyjnie od reszty w tej budzie,oprucz BEXa,który ma inne turbo i większe wtryski,150,163,170 i 180 koni-mają te same podzespoły-różnice są tylko i wyłącznie w sofcie-więc w 150 konnych jednostkach przyrosty mocy widać najlepiej-samym programem z silnika 1,8T max to 200 koni,bo seryjne wtryski,czy turbo-po prostu na to nie pozwala...jeśli ktoś oferuje większą,niż 200 koni moc na seryjnych gratach w 1,8T -to po prostu próbuje nabić w butelkę potencjalnych klientów-wykresy na forum i rozmowy na ten temat-potwierdzają to,co piszę,raz na jakiś czas,ktoś wyskoczy z takim tematem i wciąż łudzi się,że to prawda-niestety większości rzeczy w konstrukcji tego silnika nie da się obejść,czy przeskoczyć....[br]Dopisany: 09 Październik 2010, 16:55_________________________________________________do autora-przeniosę Ci ten wątek do Działu,w którym jest pełno tematów o 1,8T - poczytaj sobie-niezła lektura
abezus Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 czyli czipujac wersje 150 koni bede mial powiedzmy to ~190km a czipujac wersje 163 konie bede mial dalej ~190 kucy... Dobrze rozumiem ?? Idac dalej BEX mozna pewnie do 230 koni lekko zczipowac... Teraz pytanie w jakich latach byl ten silnik produkowany ?
domjenick Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 czyli czipujac wersje 150 koni bede mial powiedzmy to ~190km a czipujac wersje 163 konie bede mial dalej ~190 kucy... Dobrze rozumiem ?? Idac dalej BEX mozna pewnie do 230 koni lekko zczipowac... Teraz pytanie w jakich latach byl ten silnik produkowany ? BEX produkowany był od jakoś końca 2002 i zakończono końcem 2004 chipując każde 1,8T (prucz BEXa)-osiągasz okolice 200 koni-w zależności od kondycji silnika chipując BEXa osiągasz okolice 220-też uzależnione od stanu podzespołów jeden BEX w Q-znany mi osobiście-212 koni,inny 224-więc różnice są,ale różnice mogą polegać także na tolerancji hamowni
abezus Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 Dzieki wielkie za zaspokojenie ciekawosci W zasadzie to podejrzewalem ze beda to okolice wlasnie 200 koni ale tez dowiedzialem sie nowej rzeczy, mianowicie ze konstrukcyjnie 163konna wersja to to samo co 150... Zawsze myslalem ze jednak jakas roznica musi byc Dzieki za info. Pozdrawiam.
domjenick Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 różnice widoczne po otwarciu maski,to zawór na rurkach odpowietrzających komorę zaworów-jest w innym miejscu,w AVJ jest przy dolocie-w reszcie egzemplarzy jest przy "trójniku" ,który jest wpięty w pokrywę zaworów reszta -to samo
eMeM Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jeden BEX w Q-znany mi osobiście-212 koni,inny 224-więc różnice są,ale różnice mogą polegać także na tolerancji hamowni a ten 224-konny to nie miał przypadkiem turbiny od TT 225km ? :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 a ten 224-konny to nie miał przypadkiem turbiny od TT 225km ? :gwizdanie: wątpie,bo to przecierz K04 w TT siedzi,a k03s już w BEXie siedzi od wyjścia z fabryki-więc,czy byłby sens?
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 ma ktos może oznaczenie KKK z turbiny z BEX-a ?
Buszek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 czyli najlepiej jakie turbo zalozyc zeby tak z moca wyjsc powyzej 200km z aeb'a 150 konnego, wiadomo po programie. no i co wypadalo by jeszcze zamontowac by moc byla powyzej tych 200km ale tez nie przeciazala calego osprzetu, widzialem gdzies ze poziek ma cos na sprzedasz jakies zestawy do 1.8T jak to cenowo tez wychodzi czy ktos wie?
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 szukaj K04+FMIC+Virus, 220kM masz murowane. Ja mam to juz poskladane, teraz musze jechac do kogos kto zrobi mi program. Dam znac co wyjdzie z AJL-a
Buszek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 devastation i ile mniej wiecej wychodzi taki zestawik bez programu, wszystko nowe czy od kogos nie robi roznicy
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 K04 w PL ok 3300 netto chyba ze regenerowana 1700zl, ja kupilem 2lata temu w USA za 900$ ale wowczas $ byl po 2 zlote. Do tego IC z orurowaniem ok 1200zl i program tez ok 1000zl. To sa wartosci przyblizone. Wszystko zalezy od tego ile jest w tym wlasnej pracy.
QRi Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 z AVJ-ta samym programem 200 koni?! ... ok
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 z AVJ-ta samym programem 200 koni?! ... ok oczywiście-zapytajPozka-w siwym bez kata wypluło 200 na moc powyżej 200-to wtryski z BEXa i K04,lub K03s z Bexa i albo FMIC,albo,jak mam ja-DSMIC z BEXa Tomek-masz tu fotkę K03s
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 w/g numerów i katalogów turbina BEX-a i AVJ-ta to ta sama turbina :mysli: :mysli: http://en.turbolader.net/Turbochargers/Catalogue-Turbocharger.aspx
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 w/g numerów i katalogów turbina BEX-a i AVJ-ta to ta sama turbina :mysli: :mysli: http://en.turbolader.net/Turbochargers/Catalogue-Turbocharger.aspx na pewno nie ta sama Tomuś -zaraz wkleję zdjęcie z AVJ którą osobiście wyjmowałem
Buszek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 to jak wychodzi troche taniej wstawic k03 czy k03s, no i fmic czy dsmic z bex'a w b5 mozna?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się