AndyN Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zajrzyj na pierwszą stronę a się dowiesz gdzie szukać piecyka i co trzeba zrobić by go wymontować. Mam wątpliwość czy trzeba wyciągać piec* *nie mam mam pewności jak jest montowana dysza paliwa do korpusu piecyka[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 19:45_________________________________________________ Webasto benzyna od środka (...) (...) Na tym zdjęciu wygląda jakby ta dysza (rozpylacz) była jedynie na wcisk montowana Więc moim zdaniem warto spróbować czy nie wystarczy zdjąć pokrywę piecyka, plastikowy wirnik wentylatora by móc zdemontować dyszę (rozpylacz)
blockout Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 dziś uda mi się tylko wrzucić zdjecia i opis z regeneracji rozpylacza regeneracja rozpylacza
AndyN Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 dziś uda mi się tylko wrzucić zdjecia i opis z regeneracji rozpylacza (...) W jaki sposób rozpylacz mocowany jest do korpusu piecyka? Konieczny jest demontaż piecyka by go wyjąć czy wystarczy zdjąć górną osłonę piecyka nad wentylatorem by ten rozpylacz wyciągnąć?
Aydaho Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 to lipa ciężka sprawa do opanowania w warunkach "domowych"? Teraz mam wyjęty bezpiecznik bo już miałem kilku amatorów gaszenia pożaru auta włącz po prostu ECON i Webasto nie będzie się załączać
m@riucha Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 dziś uda mi się tylko wrzucić zdjecia i opis z regeneracji rozpylacza (...) W jaki sposób rozpylacz mocowany jest do korpusu piecyka? Konieczny jest demontaż piecyka by go wyjąć czy wystarczy zdjąć górną osłonę piecyka nad wentylatorem by ten rozpylacz wyciągnąć? o tym nie wiedziałem, a czy w przypadku jak uruchomię auto z wyłączonym ECON to po jego załączeniu webasto się wyłączy? dziś uda mi się tylko wrzucić zdjecia i opis z regeneracji rozpylacza (...) W jaki sposób rozpylacz mocowany jest do korpusu piecyka? Konieczny jest demontaż piecyka by go wyjąć czy wystarczy zdjąć górną osłonę piecyka nad wentylatorem by ten rozpylacz wyciągnąć? Jak nie trzeba będzie wyjmować całego urządzenia to chyba też sobie membranę zamówię
blockout Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 dziś uda mi się tylko wrzucić zdjecia i opis z regeneracji rozpylacza (...) W jaki sposób rozpylacz mocowany jest do korpusu piecyka? Konieczny jest demontaż piecyka by go wyjąć czy wystarczy zdjąć górną osłonę piecyka nad wentylatorem by ten rozpylacz wyciągnąć? o tym nie wiedziałem, a czy w przypadku jak uruchomię auto z wyłączonym ECON to po jego załączeniu webasto się wyłączy? dziś uda mi się tylko wrzucić zdjecia i opis z regeneracji rozpylacza (...) W jaki sposób rozpylacz mocowany jest do korpusu piecyka? Konieczny jest demontaż piecyka by go wyjąć czy wystarczy zdjąć górną osłonę piecyka nad wentylatorem by ten rozpylacz wyciągnąć? Jak nie trzeba będzie wyjmować całego urządzenia to chyba też sobie membranę zamówię i jeżeli chodzi przycisk ECON to bez różnicy w jakim momencie go włączysz to webasto się wyłączy oczywiście jeżeli włączyło się samoczynnie po odpaleniu silnika
mr.mark1 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 blockout Ja dopiero dam rade w weekend webasto rozebrać, nie będzie za późno jak w niedziele dam znacz czy bym brał tą membrankę. Choć na 99% będzie do wymiany.
ruks Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Panowie, nabyłem taki piecyk http://picasaweb.google.com/ruks.pk/Misc#5686291655024515186 i zaczynam kompletować resztę gratów. Wiązka oczywiście będzie od Mario_ natomiast resztę jakoś trzeba będzie zdobyć stąd mam parę pytań. 1. Ujęcie paliwa - czy można dać jakikolwiek przewód paliwowy byle tylko by miał taką samą średnicę (jaką)? Jak wygląda sprawa z pompką paliwa, tylko ori czy w razie czego można coś dopasować? W którym miejscu wiercić ujęcie: https://picasaweb.google.com/ruks.pk/Misc#5683055346272717282 https://picasaweb.google.com/ruks.pk/Misc#5683055349431451026 2. Co zrobić z zaworem magnetycznym? Raczej wolałbym go nie dawać (nie ma sensu) tylko czy uda się wtedy wykorzystać wąż, który mam do silnika? 3. Jeśli ktoś ma schemat obiegu cieczy dla silnika 4 cyl. z zaworem to prosiłbym o zamieszczenie oraz screen z etki dla wersji 4 cyl bez zaworu, gdyż chciałbym ustalić jakich węży wodnych mi brakuje. 4. Czy ten panel się nada http://moto.allegro.pl/panel-sterowania-audi-a4-b6-8e0-919-721-czesci-i1968606406.html 5. Czy można złożyć wszystko do kupy i dopiero pojechać do kogoś kto dokona adaptacji czy w trakcie przejazdu może się coś uszkodzić (pompka wody) 6. Czy można poskładać wszystko i używać bez pilota i bez panelu (ciężko to chyba dostępne) a uruchamiać się będzie tymczasowo tylko z silnikiem? 7. Co to jest: "- ezektor do pompy paliwa ( ni uja nie wiem co to jest !!!!) 8E0 201 863 F" co kolega wrclaguna podał w spisie części. Natenczas chyba tyle
m@riucha Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 zamawiam membranę, wymienię pewnie dopiero po sezonie bo mam "kryzys" w pracy
wrclaguna Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Tak webasto będzie widze ze prawie komplet jest wraz z kawalkiem instalcji do srodka . W pierwszej kolejnosci rozkrec piec i sprawdz tą nieszczesna membrane 1. Ujecie paliwa w QUATTRO masz cos takiego jak to Mario opisal u siebie http://webastoa4.dle.interia.pl/Montaz_WEBASTO_A4_8E.pdf 2. Nie musisz zakladać tego zaworu . 3. Weze fi 20 mm dokupujesz w Motoryzacyjnym bo ceny ORI cie wystraszą 4. Nie pasuje musi być z napisem MENU 8E0 919 721 A i najlepiej dokupic go w ASO 5. Piec mozesz zalyc tylko wezy nie polanczj na razie 6. Musisz chociaz ten Panel załozyć aby odpalic webasto 7. Tez nie wiem ale tobie nie bedzie potrzeba bo masz QUATTRO zbiornik
blockout Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 blockout Ja dopiero dam rade w weekend webasto rozebrać, nie będzie za późno jak w niedziele dam znacz czy bym brał tą membrankę. Choć na 99% będzie do wymiany. może być w niedziele :) jutro będę kupował te 6 dla innych ale nie wiem czy będzie facet miał tyle na miejscu,ale nawet jak będzie miał to nie będzie problemu żebym dla ciebie podjechał do niego w przyszłym tyg.
Pikuś Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Ja napisze tak. Miałem problem z dymem gdy gasło ogrzewanie. Ostatnio wymieniłem pompkę paliwa na taką, która daje dawkę bardziej przybliżoną do właściwej niż poprzednia (która w teście dawała 42ml :gwizdanie: ) i jak na razie brak dymienia. Ale nie wiem jak będzie dalej. Chcę jeszcze sprawdzić zawartość CO2 i jak coś skorygować dawkę paliwa.
krystian821 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Co do tego opisu to ori przewod paliwowy w quattro idzie lewa strona pomiedzy przewodami hamulcowymia potem przechodzi gora nad zbiornikiem na prawa (wyciagalem taki u siebie-masakra),pompe paliwa quattro pod webasto jakby co mam.
ruks Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Tak webasto będzie smiley widze ze prawie komplet jest wraz z kawalkiem instalcji do srodka Mam nadzieję że sprawne bo kupować używkę to różnie bywa. W pierwszej kolejnosci rozkrec piec i sprawdz tą nieszczesna membrane Z tym się narazie wstrzymam, próbowałem ale nie tak prosto się do tego dostać, poza tym nie bardzo chcę to rozginać. Jak będę miał chwilę to podskoczę do serwisu webasto i podpytam czy to przypadkiem nie jest część zamienna. 1. Ujecie paliwa w quattro masz cos takiego jak to Mario opisal u siebie Ma to jakieś znaczenie gdzie wiercić? Po odkręceniu pompy pewnie będzie widać ten element, który ma przytrzymywać ujęcie paliwa to chyba gdzieś tam w okolicy? I od razu pytanie czy do zbiornika mam po prostu dać kawałek wężyka? Czy tam jakaś końcówka potrzebna (sitko, filtr)? 2. Nie musisz zakladać tego zaworu . To już wcześniej ustaliliśmy, chciałem tylko porównać budowę tych układów, zresztą zawór, który mam w zestawie jest uszkodzony stąd i tak trzeba go odpiąć. 3. Weze fi 20 mm dokupujesz w Motoryzacyjnym bo ceny ORI cie wystraszą Ten co mam może uda się połączyć to bym go wykorzystał bo chyba lepiej jak są oryginalnie powyginane. Gdzie można kupić takie łączniki jak w manualu są zaprezentowane? 4. Nie pasuje musi być z napisem MENU 8E0 919 721 A i najlepiej dokupic go w ASO U gajosa niecałe 200 PLN więc nie najgorzej, tylko jak z tą zapalniczką, stara spasuje na odwrót zamontowana, czy to dopiero się okazuje po rozebraniu tunelu? 6. Musisz chociaz ten Panel załozyć aby odpalic webasto Tak kombinowałem żeby np póki co tylko włączało się z odpaleniem silnika ale nie wiem czy tak będzie działać więc pewnie zainwestować trzeba będzie w ten panel. 7. Tez nie wiem ale tobie nie bedzie potrzeba bo masz quattro zbiornik Masz jakiś screen tej części, nie mogłem tego znaleźć nigdzie a ciekawym co to jest :-) Pewnie podpytam jak będę w ASO po śrubki. Krystian821 dzięki za info bo tutaj http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2002/249/50/ trochę słabo z tymi screenami, którędy co poprowadzić. Jeśli mówisz o pompie w zbiorniku to będę wiercił (koszt tylko około 50 PLN) natomiast jeśli masz pompkę dozującą do pieca to chętnie bo na alledrogo aż 250 PLN!! :-( BTW Jakiej średnicy to ujęcie paliwa i przewód paliwowy kupić? Bo to może chyba mieć wpływ na odpowiednią dawkę paliwa do piecyka
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 Kroćce i opaski kupisz w dobrym Motoryzacyjnym sklepie Pierwsze zajmij sie montazem Panelu sterujacego w tunelu srodkowym. Kodowanie licznika 17 masz na pierwszej stronie . Zrob to w kilku etapach bo troche schodzi z montazem wszystkiego Zapalniczke mozna ponoc przelozyc ja tego nie robilem bo mialem juz taka pod ten Panel SCHEMAT podlaczenia panelu w tunelu do zegarow Pin 1 (panel) przycisk MENU -> Pin 8 (niebieska 32-pinowa kostka w zegarach) Pin 4 (panel) zasilanie iluminacji panelu -> pin 17 (zielona 32-pinowa kostka w zegarach, będzie już obsadzony - mostek) Pin 6 (panel) obrót pokrętła w lewo -> pin 12 (niebieska 32-pinowa kostka w zegarach) Pin 7 (panel) obrót pokrętła w prawo -> pin 28 (niebieska 32-pinowa kostka w zegarach) Pin 8 (panel) ENTER, naciśnięcie pokrętła -> pin 25 (niebieska 32-pinowa kostka w zegarach) Pin 9 (panel) zasilanie -> bezpiecznik S5 10A (będzie już obsadzony, mostek na przewodzie czarno/czerwonym) Pin 10 (panel) masa panelu i jego iluminacji -> dowolna ale fabrycznie zalecają wpiąć się w pin 32 (niebieska 32-pinowa kostka w zegarach, będzie już obsadzona – mostek) Zasilanie i masa iluminacji panelu MENU podlaczamy np. z zapalniczki , popieniczki , podlokietnika jak nam wygodniej Jezeli ktos ma juz panel w swoim aucie ( mala Navi ) wystarczy zmienic sam panel z przyciskiem MENU a wiazka juz jest [br]Dopisany: 16 Grudzień 2011, 11:43_________________________________________________Tu masz tansze graty np. przewody paliwowe pompki dozujace itd. http://moto.allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-audi-seat-skoda-i1992079193.html http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=2357975
ruks Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Kodowanie licznika 17 masz na pierwszej stronie . Zrob to w kilku etapach bo troche schodzi z montazem wszystkiego Jak zgromadzę części to jakoś zaplanuje montaż, narazie brak czasu (praca) i po graty pewnie dopiero w środę pojadę Zresztą wiązka panel->clima->zegary będzie od Mario_ to trochę zejdzie zanim zrobi a pompke dozującą też na miejscu nie dostanę. Wiązkę na piecu na szczęście mam. Jezeli ktos ma juz panel w swoim aucie ( mala Navi ) wystarczy zmienic sam panel z przyciskiem MENU a wiazka juz jest Ja mam RNS-D i tego panelu brak. Szkoda że nie da się tak zrobić żeby pokrętła RNS-D właśnie tym sterowały :-((( Jedno co się obawiam to podłączenie do zegarów, tam chyba sporo demontażu będzie i w cholerę kabli jest [br]Dopisany: 16 Grudzień 2011, 11:43_________________________________________________Tu masz tansze graty np. przewody paliwowe pompki dozujace itd. Przeglądałem cały wątek od początku i właśnie tutaj uderzałem o pompki ale niestety u pablotaxi koszt 250 PLN :-( Swoją drogą za manual!! http://moto.allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-audi-seat-skoda-i1992079193.html A tu obawiam się czy to będzie na pewno dobra bo to nie ORI Może lepiej dać już te 250 za nową żeby nie było jaj z dymieniem
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 A tu obawiam się czy to będzie na pewno dobra bo to nie ORI mysliMoże lepiej dać już te 250 za nową żeby nie było jaj z dymieniem przebiegly Ja mam ta tansza pompke i u mnie nicc nie dymi
Pikuś Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 A tu obawiam się czy to będzie na pewno dobra bo to nie ORI mysliMoże lepiej dać już te 250 za nową żeby nie było jaj z dymieniem przebiegly Ja mam ta tansza pompke i u mnie nicc nie dymi Ile Ci daje ta pompka w tescie??
turzol Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Mam takowy wpis po rozkodowaniu VIN w aucie Auxiliary heating 9M1 Parking heater Czy ten wpis determinuje, że auto zostało wyposażone w fabryczne Webasto?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się