wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam ! Dziś po praz pierwszy chciałem urochomić webasto bo nie dawno nabyłem autko no i baterie do pilota i niestety nie powiodło sie..:/ Gdy załączam z pilota słyszę tylko przy otwartej masce jakby turbinke ktora sie probuje rozkrecić ale po chwili pada i to wszystko :/ Miał ktoś moze taki przypadek ? Masz rezerwę ?
TarekA4b6 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam ! Dziś po praz pierwszy chciałem urochomić webasto bo nie dawno nabyłem autko no i baterie do pilota i niestety nie powiodło sie..:/ Gdy załączam z pilota słyszę tylko przy otwartej masce jakby turbinke ktora sie probuje rozkrecić ale po chwili pada i to wszystko :/ Miał ktoś moze taki przypadek ? zapnij vagulca i zobacz co za błędy w sterowniku:wink: posłuchaj jeszcze czy pompka daje paliwo:wink: A co to jest vagulec i skad ja Ci go wejzmne ?? ---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:02 ---------- Witam ! Dziś po praz pierwszy chciałem urochomić webasto bo nie dawno nabyłem autko no i baterie do pilota i niestety nie powiodło sie..:/ Gdy załączam z pilota słyszę tylko przy otwartej masce jakby turbinke ktora sie probuje rozkrecić ale po chwili pada i to wszystko :/ Miał ktoś moze taki przypadek ? Masz rezerwę ? Nie nie mam jeszcze rezerwy.
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Bez numeru błedu nic nie pomożemy
ruks Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Może ma ktoś zbędny silniczek nawiewu z piecyka? U mnie przy regeneracji rozpylacza ukręciła się śruba i teraz jest problem jak to skręcić, na kleju nie wytrzymało To to? WIATRAK SILNIK BUHLER 3731130-002 12V EBERSPACHER (2775771504) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. WIATRAK SILNIK ARDIC 3730235-001 12V BUHLER NORDIC (2775757841) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Tak!! Dzięki Nie pomyślałem że na aledrogo będą jakieś części do piecyka. Mario udało Ci się wymyślić coś odnośnie mocowania wydechu do osłony pod silnikiem, tego też mi brakuje
kupczak90 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Chciałbym zamontować sterowanie radiowe do fabryczego webasto. 1. Czy po nr VIN mogę sprawdzić jaki sterownik i wzmacniacz antenowy mam zastosowany u siebie, czy muszę rozbierać konsolę ?? (brak pilota, może był :/) 2. Po przeczytaniu jakże długiego tematu wnioskuję, że potrzebuje wzmacniacz antenowy z wejściem na sterownik radiowy (może ktoś podać numer ?), moduł radiowy (8E0909509) oraz pilot (TP 42 8EO909507) i wyrezany kabelek ze sterownika do wzmacniacza ? Antena na tylną szybę nie jest konieczna ??? 3. Przeglądając jebaj.de znalazłem "coś" do sterowania z telefonu wiecie coś na ten temat ? Handy Fernbedienung für Standheizung Audi FB TP42 | eBay
AndyN Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 ad1. W ETCE mając plik wygenerowany ma podstawie VIN możesz sprawdzić skompletowanie konkretnego egzemplarza auta. W skrócie: mając VIN można sprawdzić numery konkretnych części. Plik albo telefon do ASO. ad2. Numer wzmacniacza w wersji "webasto" masz w pierwszym poście. Jak napisałeś, musisz mieć wzmacniacz z wejściem "webasto", moduł sterownika zdalnego sterowania, pilot, kabel łączący moduł sterownika zdalnego sterowania ze wzmacniaczem. Dodatkowa antena nie jest potrzebna - po to jest połączenie ze wzmacniaczem antenowym. Zdalne sterowanie wykorzystuje fabryczne anteny. Musisz też mieć odnogę wiązki łączącą moduł piecyka (komora silnika) ze sterownikiem zdalnego sterowania (bagażnik). To dwa kable plus masa (punkt masy masz w bagażniku). ad3. EEEEE? Może tłumacz google?
kupczak90 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 ZMusisz też mieć odnogę wiązki łączącą moduł piecyka (komora silnika) ze sterownikiem zdalnego sterowania (bagażnik). To dwa kable plus masa (punkt masy masz w bagażniku). Przy obecnej instalacji nie ma tego kabla ?? W sedanie sterownik też jest w bagażniku, czy w konsoli środkowej ??? ad3. EEEEE? Może tłumacz google? Z ogłoszenia wynika, że podłączamy ten moduł do istniejącej instalacji radiowej i możemy uruchamiać ogrzewanie przez sms. Nie bardzo czaje ten schemat zamieszczany w aukcji jak miałoby to funkcjonować.
wrclaguna Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Do sedan szukaj wzmaka 8E5 035 225 T z dodatkowym gniazdem ktory laczy sie ze sterownikiem . Jak nie znajdziesz to na samym kabelku tez bedzie smigał pilot
Pikuś Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Chciałbym zamontować sterowanie radiowe do fabryczego webasto. 1. Czy po nr VIN mogę sprawdzić jaki sterownik i wzmacniacz antenowy mam zastosowany u siebie, czy muszę rozbierać konsolę ?? (brak pilota, może był :/) 2. Po przeczytaniu jakże długiego tematu wnioskuję, że potrzebuje wzmacniacz antenowy z wejściem na sterownik radiowy (może ktoś podać numer ?), moduł radiowy (8E0909509) oraz pilot (TP 42 8EO909507) i wyrezany kabelek ze sterownika do wzmacniacza ? Antena na tylną szybę nie jest konieczna ??? 3. Przeglądając jebaj.de znalazłem "coś" do sterowania z telefonu wiecie coś na ten temat ? Handy Fernbedienung für Standheizung Audi FB TP42 | eBay Dawaj VIN to Ci powiem.
kupczak90 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Dawaj VIN to Ci powiem. Poszło PW
kkam Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem?
Pikuś Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy? I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO?
ruks Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem? Po moich perypetiach związanych z ORI piecem uważam że dobrze robisz Wg ETKI wygląda że górnym, jutro mogę potwierdzić jak sprawdzę u siebie. ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ---------- Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO? Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole
kkam Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Na początku chciałem montować ori, ale ciężko do niego z częściami, a zdobycie pilota w dobrej cenie graniczy z cudem, dlatego zdecydowałem się na thermo top.
Pikuś Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO? Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole Mówię o postoju, nie w trakcie jazdy. Wiem jak się ustawia nawiewy. Tylk ojak ustwić, żeby przy załaczeniu ogrzewania, czy z pilota, czy z czasówki ogrzewanie było na szybę.
AndyN Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole Wiem, pytałem o to w innym wątku. Możesz mieć włączony silnik i jednocześnie pracujący piecyk? Praca piecyka jest wtedy sygnalizowana na wyświetlaczu prędkościomierza? To standardowe ustawienie czy musiałeś zmieniać kodowanie?
ruks Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO? Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole Mówię o postoju, nie w trakcie jazdy. Nie robię takich testów, szkoda mi silnika Wiem jak się ustawia nawiewy. Tylk ojak ustwić, żeby przy załaczeniu ogrzewania, czy z pilota, czy z czasówki ogrzewanie było na szybę. Z pilota czy z czasówki zdaje się że temp ustawia się zawsze taka sama a nawiewy tak jak były włączone przed ostatnim zgaszeniem auta, gdzieś w wątku już było o tym napisane ---------- Post dopisany at 08:55 ---------- Poprzedni post napisany at 07:59 ---------- Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole Wiem, pytałem o to w innym wątku. Możesz mieć włączony silnik i jednocześnie pracujący piecyk? Praca piecyka jest wtedy sygnalizowana na wyświetlaczu prędkościomierza? To standardowe ustawienie czy musiałeś zmieniać kodowanie? Może pracować silnik i piecyk naraz z tym że wtedy nie ogarniam na jak długi czas. Jak włącze z FIS'a to chyba 15 min pochodzi i pokazuje się na FIS migająca kontrolka. Natomiast jak mam klimatronik na auto to samoczynnie piec jest włączany i wyłączany (poniżej 5*C) jak brakuje mu temperatury od pracującego silnika z tym że wtedy nie ma kontrolki na FIS ale widać że chodzi po tempie dogrzewania silnika i wnętrza. Nie ruszałem kodowania ale jest to opisane w pierwszym poście z tym że tak fabrycznie jest ustawione więc nie ruszałem.
Pikuś Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO? Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole Mówię o postoju, nie w trakcie jazdy. Nie robię takich testów, szkoda mi silnika Wiem jak się ustawia nawiewy. Tylk ojak ustwić, żeby przy załaczeniu ogrzewania, czy z pilota, czy z czasówki ogrzewanie było na szybę. Z pilota czy z czasówki zdaje się że temp ustawia się zawsze taka sama a nawiewy tak jak były włączone przed ostatnim zgaszeniem auta, gdzieś w wątku już było o tym napisane Temperatura może i się ustawia taka jak przed zgaszeniem ale nawiewy zawsze ustawiają się na AUTO.
ruks Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem? Po moich perypetiach związanych z ORI piecem uważam że dobrze robisz Wg ETKI wygląda że górnym, jutro mogę potwierdzić jak sprawdzę u siebie. Sprawdziłem, jednak wygląda że od piecyka idzie waż do nagrzewnicy, który jest zamontowany na dolny króciec
Pikuś Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem? Po moich perypetiach związanych z ORI piecem uważam że dobrze robisz Wg ETKI wygląda że górnym, jutro mogę potwierdzić jak sprawdzę u siebie. Sprawdziłem, jednak wygląda że od piecyka idzie waż do nagrzewnicy, który jest zamontowany na dolny króciec Przecież wszystko jest na pierwszej stronie. Tu macie PDF http://webastoa4.dle.interia.pl/Montaz_WEBASTO_A4_8E.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się