Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Webasto w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! Dziś po praz pierwszy chciałem urochomić webasto bo nie dawno nabyłem autko no i baterie do pilota i niestety nie powiodło sie..:/ Gdy załączam z pilota słyszę tylko przy otwartej masce jakby turbinke ktora sie probuje rozkrecić ale po chwili pada i to wszystko :/ Miał ktoś moze taki przypadek ?

Masz rezerwę ?

Opublikowano
Witam ! Dziś po praz pierwszy chciałem urochomić webasto bo nie dawno nabyłem autko no i baterie do pilota i niestety nie powiodło sie..:/ Gdy załączam z pilota słyszę tylko przy otwartej masce jakby turbinke ktora sie probuje rozkrecić ale po chwili pada i to wszystko :/ Miał ktoś moze taki przypadek ?

zapnij vagulca i zobacz co za błędy w sterowniku:wink: posłuchaj jeszcze czy pompka daje paliwo:wink:

A co to jest vagulec i skad ja Ci go wejzmne ?? :kwasny:

---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:02 ----------

Witam ! Dziś po praz pierwszy chciałem urochomić webasto bo nie dawno nabyłem autko no i baterie do pilota i niestety nie powiodło sie..:/ Gdy załączam z pilota słyszę tylko przy otwartej masce jakby turbinke ktora sie probuje rozkrecić ale po chwili pada i to wszystko :/ Miał ktoś moze taki przypadek ?

Masz rezerwę ?

Nie nie mam jeszcze rezerwy.

Opublikowano

Bez numeru błedu nic nie pomożemy :wink:

Opublikowano

Tak!! Dzięki :decayed: Nie pomyślałem że na aledrogo będą jakieś części do piecyka. Mario udało Ci się wymyślić coś odnośnie mocowania wydechu do osłony pod silnikiem, tego też mi brakuje :kwasny:

Opublikowano

Chciałbym zamontować sterowanie radiowe do fabryczego webasto. :)

1. Czy po nr VIN mogę sprawdzić jaki sterownik i wzmacniacz antenowy mam zastosowany u siebie, czy muszę rozbierać konsolę ?? (brak pilota, może był :/)

2. Po przeczytaniu jakże długiego tematu wnioskuję, że potrzebuje wzmacniacz antenowy z wejściem na sterownik radiowy (może ktoś podać numer ?), moduł radiowy (8E0909509) oraz pilot (TP 42 8EO909507) i wyrezany kabelek ze sterownika do wzmacniacza ? Antena na tylną szybę nie jest konieczna ???

3. Przeglądając jebaj.de znalazłem "coś" do sterowania z telefonu wiecie coś na ten temat ? Handy Fernbedienung für Standheizung Audi FB TP42 | eBay

Opublikowano

ad1. W ETCE mając plik wygenerowany ma podstawie VIN możesz sprawdzić skompletowanie konkretnego egzemplarza auta. W skrócie: mając VIN można sprawdzić numery konkretnych części. Plik albo telefon do ASO.

ad2. Numer wzmacniacza w wersji "webasto" masz w pierwszym poście. Jak napisałeś, musisz mieć wzmacniacz z wejściem "webasto", moduł sterownika zdalnego sterowania, pilot, kabel łączący moduł sterownika zdalnego sterowania ze wzmacniaczem. Dodatkowa antena nie jest potrzebna - po to jest połączenie ze wzmacniaczem antenowym. Zdalne sterowanie wykorzystuje fabryczne anteny. Musisz też mieć odnogę wiązki łączącą moduł piecyka (komora silnika) ze sterownikiem zdalnego sterowania (bagażnik). To dwa kable plus masa (punkt masy masz w bagażniku).

ad3. EEEEE? Może tłumacz google?

Opublikowano
ZMusisz też mieć odnogę wiązki łączącą moduł piecyka (komora silnika) ze sterownikiem zdalnego sterowania (bagażnik). To dwa kable plus masa (punkt masy masz w bagażniku).

Przy obecnej instalacji nie ma tego kabla ?? W sedanie sterownik też jest w bagażniku, czy w konsoli środkowej ???

ad3. EEEEE? Może tłumacz google?

Z ogłoszenia wynika, że podłączamy ten moduł do istniejącej instalacji radiowej i możemy uruchamiać ogrzewanie przez sms. Nie bardzo czaje ten schemat zamieszczany w aukcji jak miałoby to funkcjonować.

Opublikowano

Do sedan szukaj wzmaka 8E5 035 225 T z dodatkowym gniazdem ktory laczy sie ze sterownikiem .

Jak nie znajdziesz to na samym kabelku tez bedzie smigał pilot :wink:

Opublikowano
Chciałbym zamontować sterowanie radiowe do fabryczego webasto. :)

1. Czy po nr VIN mogę sprawdzić jaki sterownik i wzmacniacz antenowy mam zastosowany u siebie, czy muszę rozbierać konsolę ?? (brak pilota, może był :/)

2. Po przeczytaniu jakże długiego tematu wnioskuję, że potrzebuje wzmacniacz antenowy z wejściem na sterownik radiowy (może ktoś podać numer ?), moduł radiowy (8E0909509) oraz pilot (TP 42 8EO909507) i wyrezany kabelek ze sterownika do wzmacniacza ? Antena na tylną szybę nie jest konieczna ???

3. Przeglądając jebaj.de znalazłem "coś" do sterowania z telefonu wiecie coś na ten temat ? Handy Fernbedienung für Standheizung Audi FB TP42 | eBay

Dawaj VIN to Ci powiem.

Opublikowano

Dawaj VIN to Ci powiem.

Poszło PW ;)

Opublikowano

Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem?

Opublikowano

Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?

I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO?

Opublikowano
Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem?

Po moich perypetiach związanych z ORI piecem uważam że dobrze robisz :wink: Wg ETKI wygląda że górnym, jutro mogę potwierdzić jak sprawdzę u siebie.

---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------

Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?

I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO?

Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole

Opublikowano

Na początku chciałem montować ori, ale ciężko do niego z częściami, a zdobycie pilota w dobrej cenie graniczy z cudem, dlatego zdecydowałem się na thermo top.

Opublikowano
---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------
Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?

I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO?

Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole

Mówię o postoju, nie w trakcie jazdy.

Wiem jak się ustawia nawiewy. :kox:

Tylk ojak ustwić, żeby przy załaczeniu ogrzewania, czy z pilota, czy z czasówki ogrzewanie było na szybę.

Opublikowano

Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole

Wiem, pytałem o to w innym wątku.

Możesz mieć włączony silnik i jednocześnie pracujący piecyk? Praca piecyka jest wtedy sygnalizowana na wyświetlaczu prędkościomierza? To standardowe ustawienie czy musiałeś zmieniać kodowanie?

Opublikowano
---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------
Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?

I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO?

Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole

Mówię o postoju, nie w trakcie jazdy.

Nie robię takich testów, szkoda mi silnika :wink:

Wiem jak się ustawia nawiewy. :kox:

Tylk ojak ustwić, żeby przy załaczeniu ogrzewania, czy z pilota, czy z czasówki ogrzewanie było na szybę.

Z pilota czy z czasówki zdaje się że temp ustawia się zawsze taka sama a nawiewy tak jak były włączone przed ostatnim zgaszeniem auta, gdzieś w wątku już było o tym napisane :tongue4:

---------- Post dopisany at 08:55 ---------- Poprzedni post napisany at 07:59 ----------

Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole

Wiem, pytałem o to w innym wątku.

Możesz mieć włączony silnik i jednocześnie pracujący piecyk? Praca piecyka jest wtedy sygnalizowana na wyświetlaczu prędkościomierza? To standardowe ustawienie czy musiałeś zmieniać kodowanie?

Może pracować silnik i piecyk naraz z tym że wtedy nie ogarniam na jak długi czas. Jak włącze z FIS'a to chyba 15 min pochodzi i pokazuje się na FIS migająca kontrolka. Natomiast jak mam klimatronik na auto to samoczynnie piec jest włączany i wyłączany (poniżej 5*C) jak brakuje mu temperatury od pracującego silnika z tym że wtedy nie ma kontrolki na FIS ale widać że chodzi po tempie dogrzewania silnika i wnętrza. Nie ruszałem kodowania ale jest to opisane w pierwszym poście z tym że tak fabrycznie jest ustawione więc nie ruszałem.

Opublikowano
---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ----------
Chłopaki, do jakiej temperatury nagrzewa wam silnik przy -2/-3 na zewnątrz i powiedzmy 22/23 na klimatroniku, po godzinie pracy?

I jeszcze jedno jak ustawiacie żeby nadmuch był na szybę, a nie na AUTO?

Przy około O*C mój AVF bez ogrzewania ma na wskaźniku 90*C po około 5 km, z nawiewem na 18*C to jakieś 12 km musi być. Z piecykiem włączonym i 18*C po 4 km jest 90*C. Nadmuch na szybę to strzałka w górę a rozmrażanie przedniej szyby to ten z symbolem grzania szyby z lewej na dole

Mówię o postoju, nie w trakcie jazdy.

Nie robię takich testów, szkoda mi silnika :wink:

Wiem jak się ustawia nawiewy. :kox:

Tylk ojak ustwić, żeby przy załaczeniu ogrzewania, czy z pilota, czy z czasówki ogrzewanie było na szybę.

Z pilota czy z czasówki zdaje się że temp ustawia się zawsze taka sama a nawiewy tak jak były włączone przed ostatnim zgaszeniem auta, gdzieś w wątku już było o tym napisane :tongue4:

Temperatura może i się ustawia taka jak przed zgaszeniem ale nawiewy zawsze ustawiają się na AUTO. :wallbash:

Opublikowano
Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem?

Po moich perypetiach związanych z ORI piecem uważam że dobrze robisz :wink: Wg ETKI wygląda że górnym, jutro mogę potwierdzić jak sprawdzę u siebie.

Sprawdziłem, jednak wygląda że od piecyka idzie waż do nagrzewnicy, który jest zamontowany na dolny króciec

Opublikowano
Montuje u siebie webasto thermo top C, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jaki jest kierunk przepływy cieczy przez nagrzewnice w a4 b6? Płyn wchodzi do nagrzewnicy górnym czy dolnym wężem?

Po moich perypetiach związanych z ORI piecem uważam że dobrze robisz :wink: Wg ETKI wygląda że górnym, jutro mogę potwierdzić jak sprawdzę u siebie.

Sprawdziłem, jednak wygląda że od piecyka idzie waż do nagrzewnicy, który jest zamontowany na dolny króciec

Przecież wszystko jest na pierwszej stronie. :facepalm:

Tu macie PDF http://webastoa4.dle.interia.pl/Montaz_WEBASTO_A4_8E.pdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...