Fifer Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Witam Trochę odświeżę temat , bo właśnie mam ten sam problem Podczas jazdy(jazda delikatna lub ostra) wskaźnik temp. spada na 80 po czym po chwili wraca na 90 po chwili znowu to samo itd.itp Termostat wymieniany razem z rozrządem czyli ma przejechane ok.12tys. czy możliwe żeby zaczął szwankować?? Czy przy wymianie konieczne jest zdjęcie rozrządu, jeżeli tak to czy mogę założyć ten sam czy trzeba kupić nowy??
yesfan Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Fifer - jaki masz termostat? Zdarzają się przypadki, że nowy termostat nie działa jak powinien, dlatego w przypadku V6 zaleca się stosowanie oryginału.
Fifer Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Nie wiem , ale chyba nie Teraz kupię ori ,ale czy mogę założyć ponownie ten sam pasek?? Help zima blisko.
adadur Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 Teraz kupię ori ,ale czy mogę założyć ponownie ten sam pasek?? Mało prawdopodobne ale mechanik oceni wzrokowo i decyzja zapadnie po demontażu.
Fifer Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 Teraz kupię ori ,ale czy mogę założyć ponownie ten sam pasek?? Mało prawdopodobne ale mechanik oceni wzrokowo i decyzja zapadnie po demontażu. Trudno założy się nowy pasek, przynajmniej będę spał spokojnie Czy jeszcze coś wymienić jak już będę miał przód rozebrany??
SebMis Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 dlatego nie powinno się oszczędzać na tego typu częściach, zaoszczędziłeś na termostacie z 20PLNów ? a teraz musisz wydać kolejne kilka stówek za wymiane plus oczywiście jeszcze nowy termostat
Sprinter Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 Oszczędził czy nie oszczędził zawsze można trafić na wadliwy (tak, tak, nawet z ASO) i robi się kłopot.
Fifer Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 No w tym przypadku akurat nie zaoszczędziłem(dobrze chociaż, że za robotę nie muszę płacić :>) A co do oryginalnych części to jak najbardziej kupujesz i też nie wiesz co masz. Wymieniałem w pewnym ASO filtr paliwa i pojeździłem niecałe trzy dni. Holowali mnie 60km do Warszawy i tam diagnoza wadliwy filtr paliwa . I co następne 350 zł musiałem wydać, ale od tamtej pory jest :th:
baskecior Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 A czy normalne są skoki temperatury [AKN 2.5TDI B5] między 70-90st najczęściej, gdy jeżdżę po mieście? 1. Takie skoki nie są normalne Ludzie nie udzielajcie takie błędnych odpowiedzi!!! Absolutnie nie dopuszczalne - niby kolego jak ty to sobie wyobrażasz??? Temp. na blacie biete 90st.C i koniec. Ewentualnie max. -2stC i przy butowaniu +2st.C przy bardzo ostrej jeździe może + kolejne kilka stopni, ale "w dół" nie ma prawa schodzić. Prosze sprawdzić klimatronikiem pod poz. 49 jak zachowuje się temp. od zimnego silnika - jeżeli wskazania z zegarami idą porównywanie - wskazówka podnośi sie ok.60st.C, ewentualnie przy ok. 80 st.C wskazania zaczną się rozbiegac to spewnością jest to termostat. Z uwagi na V6 i trudności przy wymianie nie polecam eksperymentowania z zamiennikami i zakup wylącznie oryginalnego termostatu. Absolutna racja. Skoro silnik jakim jest V6 TDI raz osiągnie temperaturę pracy , to tylko ostry mróz i długa jazda w korku może usprawiedliwić spadek temperatury o 3,4 st C. Przy obecnych temperaturach nie ma prawa spaść poniżej 89 st C. Zapraszam do ASO po nowy termostat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się