whashchoo Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 Teraz to wiem ale miałem wątpliwości, w sumie to są takie same ale mnie niepokoiło że mają inne kody. To jaka jest różnica między silnikami AKN a AFB bo przecież jakaś jest, inaczej audi by nie nadawała innych kodów
kubson Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Ja wiem że AKN wychodził później i dłużej niż AFB. I silniki AFB były wkładane w bude z QUATTRO. Po za tym są identyczne.
puertoss Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 z tego co sie orientuje, to AFB ma oznacenie przy AKN jak jest tylko przód, a silniki są takie same, innym motorem jest AKE 180PS, tam juz sa różnice w pompie, podłączniach i w ECU pozdro :no: :no: ja mam AKN i w Quattro, oznaczenie silnika raczej nie ma wpływu na napęd
GILI Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Ja wiem że AKN wychodził później i dłużej niż AFB. I silniki AFB były wkładane w bude z QUATTRO. Po za tym są identyczne. bzdura.. są AKN z Q i w ośce,tak samo jak AFB. Moim zdaniem,jest trochę inny soft i to wszystko.
whashchoo Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 To super, moje A4 jeździ, silnika pracuje ładnie, ale mam problem z pompą ;( jest chyba zapowietrzona tzn, rano albo po długim postoju długo kręci i nie odpala, zainstalowałem gruszkę zamiast zaworu zwrotnego i jakpodpompuje to zapala. Brak też mocy brak obrotów. Obroty nie wchodzą powyżej 2500. po wyciągnięciu wtyczki z pompy w pinownym włożeniu działa wszystko przez jakąś chwile potem znowu kicha.
vikis4 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Kolego prześlij mi link z forum gdzie ktoś wymienia AKN na AFB. Mondralo nie jestem mechanikiem tylko przeciętnym urzytkownikiem przed którym staneła poważna decyzja wymiany silnika, szukałem pomocy i nie znalazłem właściwej, dlatego zapytałem na forum. Przeczytałeś dobrze kogo cytowałem???? A jeśli chodzi o twoje autko,to podepnij vaga i sprawdz gdzie jest konflikt Kombinacje z jakimiś gruszkami sobie odpuść,bo to nie jest żadne rozwiązanie! Nie mam pojęcia kto robił ci swapa,ale widać,że spier..... sprawę i gdzieś jest nieszczelnosć,lub zle ustawiony kąt wtrysku!
whashchoo Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Dzięki kolego za rade jutro będę do dusił niech to naprawi. 2 wtryski zaczeły mi lać niech to też poprawi. Vaga zaraz pdepne i zobacze.[br]Dopisany: 25 Październik 2010, 17:25_________________________________________________Naprawili mi już wtryski i już nie leją trochę mniej pali. Sterownik będę robił w listopadzie napiszę co i jak i za ile.[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 19:19_________________________________________________Witam to nie sterownik jest przyczyną problemów ale sama pompa więc muszę kupić nową :-([br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 10:27_________________________________________________Tak więc szykam pompy AKN ma ktoś może ??[br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 10:31_________________________________________________Panowie pompa okazała się ok. Mechanik instalując ją źle ustawił pasek na pompie i dlatego niemiała pełnej mocy. Teraz samochód jedzie jak mażenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się