pajakleon97 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Witam Poradzcie jakie amory najlepiej zalozyc do obnizonych sprezyn tak ok 35mm. Po zakupie auta okazalo sie ze jednak amory sa seryjne i maja za dlugi skok do krotszych sprezyn. Zastanawiam sie na co je teraz wymienic i czy to konieczne
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 jak masz juz zjechane seryjne amory to proponuje komplet mtsów, drogie nie są a sie sprawdzą
Armi Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Mtsy 550zł i problem z głowy na minimum 2 lata (na tyle jest gwarancja).
pajakleon97 Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 chyba jeszcze nie sa, na przegladzie mam niedlugo to powinno wyjsc no tez o nich slyszalem ze za ta cene nie sa zle wiec moze sie skusze :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 chyba jeszcze nie sa, na przegladzie mam niedlugo to powinno wyjsc no tez o nich slyszalem ze za ta cene nie sa zle wiec moze sie skusze :gwizdanie: bierz, bo tańszych nowych bądź w podbnej cenie nei znajdziesz pod sportowe spręzyny, no chyba że w uzywkach, ale to też kotek z worka
lukasz Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 a nie lepiej monroe lub kayaby do zawieszenia sportowego o skroconym skoku?
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 a nie lepiej monroe lub kayaby do zawieszenia sportowego o skroconym skoku? lepiej ale taki komplet to nie 500zł :gwizdanie: tylko dwa razy tyle
xadamx Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Nie polecam żadnych mts-ów czy ta-technix itp....kupiłem takie i jazda na tym to masakra.Jak się jeździ powoli to ok,a jak się przyciśnie i są nierówności to auto zamiast sie trzymać drogi to skacze na niej jak piłka,a w dodatku dwa razy reklamowałem je bo piszczały niemiłosiernie tłoczki w nich przy nierównościach...wywaliłem to i kupiłem h&r razem ze sprężynami i to jest dopiero zawieszenie...trzyma się drogi super,nic nie piszczy nie trzeszczy,także albo coś porządnego albo zostawić wogóle seryjne zawieszenie a nie bawić się w gówno...
Armi Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Nie polecam żadnych mts-ów czy ta-technix itp....kupiłem takie i jazda na tym to masakra.Jak się jeździ powoli to ok,a jak się przyciśnie i są nierówności to auto zamiast sie trzymać drogi to skacze na niej jak piłka,a w dodatku dwa razy reklamowałem je bo piszczały niemiłosiernie tłoczki w nich przy nierównościach...wywaliłem to i kupiłem h&r razem ze sprężynami i to jest dopiero zawieszenie...trzyma się drogi super,nic nie piszczy nie trzeszczy,także albo coś porządnego albo zostawić wogóle seryjne zawieszenie a nie bawić się w gówno... Co Ty pieprzysz za przeproszeniem Ja mam zawieszenie -40/60 i nic mi auto nie skacze. Prowadzi się jak po szynach. Może napisz co dokładnie miałeś a nie rzucasz jakieś farmazony bez potwierdzenia bo z tego co pamiętam to miałeś GWINT TA TECHNIX a tutaj temat jest o amortyzatorach. Tyle osób na forum ma i nie narzeka :gwizdanie: _________________________________________________ Btw, pamiętam Twoje auto i to jak szybko kasowałeś jego wątek po fali nieprzychylnych opinii.
Bla Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 A może Bilstein B6? Niby nie pod glebę, ale Jakieś -30/-30 chyba ich nie skatuje zbyt szybko.. Na pro kicie wybierają pysznie..
Kowi87 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 A może Bilstein B6? Niby nie pod glebę, ale Jakieś -30/-30 chyba ich nie skatuje zbyt szybko.. Na pro kicie wybierają pysznie..
lukasz Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 a gdzie mozna sprawdzic jakie sa numery amorów, jakaś strona??
pajakleon97 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 czyli sprezyn nie wymieniac na razie tylko amorki same? i kiedy to zrobic?
Bla Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Amorki ----> http://www.amortyzatory.net/ Z 10% ceny zawsze targujcie czyli sprezyn nie wymieniac na razie tylko amorki same? i kiedy to zrobic? No ale springi już masz? Jeśli nie to Eibach ProKit można zamówić, gdzieś za 600zł myślę, albo serię sport, gdzieś mam takie springi ori ale do avanta chyba... Wiesz, do Bilstein B6 lepiej za nisko nie robić. Lekka glebunia tak jak pisałem -30/-30 Jak chcesz parter robić to B8 i wyższe...
pajakleon97 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 no ja mam jakeis zielone springi nie wiem jakie bo juz takie kupilem a gleba to tak ok 30mm jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się