Skocz do zawartości
IGNOROWANY

JeleniA4 spot info w pierwszym poście


arre

Rekomendowane odpowiedzi

Arek ty teraz o ARY czy o ADR bo się pogubiłem

o 1.8 AGR... dzisiaj rano na zimnym od strzala i po 5 minutach tak samo.... juz zglupialem :grin:

aczy pali od strzala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Potencjometr w przepustnicy sprawdzałeś ? Piszczy i tyka po przekręceniu zapłonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjometr w przepustnicy sprawdzałeś ? Piszczy i tyka po przekręceniu zapłonu?

Tak wlasnie piszczy i tyka

po 4 godzinach 1 zapalila od strzala 2 po ciut dluzszym kreceniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść zrób nastawy podstawowe i sprawdź potencjometr. Może wytarły się ścieżki i nie wzbogaca mieszanki przy starcie albo sieje krzakami do ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść zrób nastawy podstawowe i sprawdź potencjometr. Może wytarły się ścieżki i nie wzbogaca mieszanki przy starcie albo sieje krzakami do ecu.

Dzieki... moze wytargam dziada i faktycznie wyczyszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Audikowiczów :) myślałem ze już nikogo z okolic nie znajdę :D .

Jeżeli nikomu to nie bd przeszkadzać wygłoszę swoje żale od prawie 2 lat jestem dumnym posiadaczem A4 B5 1.6 (demon prędkości to to nie jest ale do spokojnego poruszania i niskiego OC w sam raz :) i od tego czasu z miesiąca na miesiąc mój towarzysz ma coraz większe fochy z okazjonalnymi przerwami . Wymieniłem lub wyczyściłem prawie pół części z pod maski i po każdej takiej naprawie poprawiało się ale tylko na jakiś czas .

Ogólnie jak ma dzień odpali normalnie a jak nie to albo odpali gaśnie albo odpali na 3 cylindry i po czasie załapie na wszystkie lub odpali ale nie wkręci się dalej nic 2.5 do 3 tys dopiero po czasie jak sobie pochodzi łaskawie pojedzie normalnie :D

Ma ktoś namiar na profesjonalnego magika który mógł by mi zdiagnozować o co dokładnie chodzi bo czuje jak bym krążył w okół jednej pierdoły przez którą samochód nie chce współpracować .

W okolicy Lwówka odwiedziłem prawie wszystkich mechaników i samochód zamiast chodzić lepiej znaczą coraz bardziej sie fochać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pecold we Lwówku nic nie wymyślił?

Szczerze byłem tam tylko raz z Golfem 3 chodziło mi o wymianę sprzęgła i jak usłyszałem 4 stówy i 2 dni postoju samochodu na podnośniku to hymm widuje tylko ten warsztat jak zachodzę do Lipertowskiego po części :)

A tak po za tym Bylem za Orlenem tam gdzie przeglądy robią przy okazji w sprawie poprawienia hamulców bo poprzedniemu mechanikowi coś nie wyszło i po wymianie klocków przód i tarcz+klocków tył świecił mi się błąd ABS kierownik ładnie ze mną wsiadł podepną kompa i wyszło iż prawy tylni czujnik nie daje sygnału do koronki ABS bo był jak by za daleko .. To gdy zapytałem czy po prostu mi tego nie ustawią bliżej bo tam koronkę czy czujnik można normalnie sobie dopasować by ładnie odczyt przechodził to usłyszałem ze nie gdyż to wszystko jest zintegrowane koronki się nie wymienia ogólnie sie nic nie grzebie i potrzeba cały nowy komplet :D No zbielałem :P

Zajeżdżałem tez do innych pewnie nie wszystkich ale nie bd tu wymieniał bo moge zostać ofiarą linczu :) Na koniec w ramach rozpaczy zajechałem nawet do nieszczęsnego Dakaru ale chyba wszyscy łącznie z panią ekspedientką na mnie naskoczyli :P ze po poradę to mogę iść do duchownego xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he w JG tez znajdziesz podobnych... wiec nikogo konkretnego nie polece... bo wole sam sie meczyc i kombinowac niz komus za to placic i sie wk***iac :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto z tego co wyczytałem masz w gazie,moze to glupie pytanie będzie z mojej strony ale muszę spytać, jak tam świece, kable zap. cewka zapłonowa (rozumiem ze ona jest zintegrowana z silnikiem krokowym), wszelkiej masci weze cisnieniowe, kiedy wszystko wraca do normy (o ile wogole mozna o tym mówić) jaki lejesz olej i co to za gaz?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto z tego co wyczytałem masz w gazie,moze to glupie pytanie będzie z mojej strony ale muszę spytać, jak tam świece, kable zap. cewka zapłonowa (rozumiem ze ona jest zintegrowana z silnikiem krokowym), wszelkiej masci weze cisnieniowe, kiedy wszystko wraca do normy (o ile wogole mozna o tym mówić) jaki lejesz olej i co to za gaz?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Lukaszu Twoj post jest dla mnie ciut nie zrozumialy...

jak widzisz jestem tu na forum kilka ladnych lat...

aut z gazem mialem z 7... z gazownikiem pije vodke czasami :grin:

swiece i przewody/cewki to podstawa jazdy na gazie i nie ma tu za duzo wspolnego z odpalaniem

w arg nie ma zadych silniczkow krokowych a przepustnica jest elektroniczna

olej w 1.8 10w40 swiece ngk gaz caly czas z jednej stacji orlen w cieplicach

z reszta moja a3 tez tylko na tym gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arre znaczy sie postowalem do kostucha ale głupi ja nie umiem postowac na tapatalk :) wybacz

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez �ukasz Anufrowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arre znaczy sie postowalem do kostucha ale głupi ja nie umiem postowac na tapatalk :) wybacz

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

spoko nic sie nie stalo ;)

a co do jego objawow to swiece cewki przepustnica jak najbardziej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie tak mi się wydaje ze to moze byc u niego, jaki olej arre do siebie lejesz? ja sie przerzucilem z castrola 10w40 na motula 10w40 8100 cos tam cos tam, musiałbym sprawdzić

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek odczytalem PW na auditeam. W piątek najwcześniej moge podjechać, bo egzamin mam coś koło 14.


przepustnica jest elektroniczna
Tam sie coś czyści a później adaptacja co nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie tak mi się wydaje ze to moze byc u niego, jaki olej arre do siebie lejesz? ja sie przerzucilem z castrola 10w40 na motula 10w40 8100 cos tam cos tam, musiałbym sprawdzić

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

do 1.8 co nie wlejesz to bedzie dobrze... tam duzych wymagan nie ma

do 1.8t testuje motula sport 5w50...

Arek odczytalem PW na auditeam. W piątek najwcześniej moge podjechać, bo egzamin mam coś koło 14.

przepustnica jest elektroniczna

Tam sie coś czyści a później adaptacja co nie?

spoko powinienem byc w piatek do ok 18?

ogolnie czysci sie cala jak w tej na linke tyle ze najlepsza adaptacja z kompa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co moze to u mnie zadzialalo placebo, generalnie kupiłem filtr oleju knechta i tego motula, mam wrażenie auto lepiej chodzi jesli mam to ogólnie ująć przy odpalaniu, no ale tak jak mowie, moze to byc placebo z racji kupna lepszego oleju i filtra, zresztą obecnie to ja sie bawię lack killerem na feldze, ciezko to idzie ale chyba jutro skoncze felge, ale bezbarwnego nasrane tam jest wydaje mi sie grubo powyżej 100

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka normalnie działa ..( w sumie gdzie się ona łączy z krokowym ? ) Teraźniejsze kable są dobre świece tez przepustnica wyczyszczona w sumie dużo syfu tam nie było od razu skoro miałem dostęp i lepszą wizje na świat wymieniłem sparchaciałe/przetarte węże na nowe . Resztę wymienionych części opisałem wcześniej .. co do oleju od kiedy go mam leje Liqui Moly10w40 półsyntetyk .Nachodzi mnie myśl ze po prostu może padać sterownik silnika .. Nie jestem mechanikiem lecz samoukiem więc pewności nie mam :)

mogę podesłać nagranie z tego jak odpala itd :)

Edytowane przez Kostucha06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy któryś z kolegow chcialby sie podjąć pod warunkiem ze ma czas i ochote przełożenia konsoli 1din z drugiego lifta do pierwszego lifta? to co mam to cala konsola z przyciskami od halo, przeciwmgielne i esp, kostki do tych przycisków i kostka, climatronic który (niby) dziala, poki co sterowanie swiatlami z lifta nie mam ale myslalem o schowaniu starego pod kiere albo nawet w schowek poki nie skompletuje reszty, pomijajc braki przycisków cos jeszcze trzeba? zaznacze ze ja mam auto po pierwszym lifcie( o ile to ma jakieś znaczenie)882004de46eba584418fe2e6707a5899.jpg815dc495cd65363c4837d03878706a90.jpg

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez �ukasz Anufrowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...