Misian88 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Witam! Zmontowałem dziś swoją A4 po wymianie rozrządu, pompy wody, paska i napinacza. wszystko pięknie cacy, furka jeździ jak nówka, ale mam nowy problem, odnośnie sprzęgła wiskotycznego. Objawy są takie że gdy silnik jest zgaszony mogę obracać wiatrakiem bez oporów (delikatny opór jak to wisko) ale gdy załączę silnik i trochę po jeżdżę to tak jak by wisko zasprzęgliło się na stałe, i np już przy 2 tys obrotów jest straszny szum, wentylator kręci się z pełną mocą, na biegu jałowym nie mogę zatrzymać ręką wentylatora. Macie jakieś sugestie co mogło się z nim stać?? Ile ewentualnie kosztuje to sprzęgiełko?? Dodam że temperatura sztywno stoi 90stopni
Rafal-L Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Może czujnik poszedł sie rypać i trzeba będzie wymienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się